[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Zojuist terug van de rit naar Donadoni. Wat was het weer allemaal soepel geregeld. Altijd fijn de mannen die het verkeer+ parkeren regelen. Boven bij het door geven van de ordernummers maakte de dame een heerlijke halal hotdog (hier keek ik stiekem al de hele ochtend naar uit).

Nog voordat ik de laatste hap door mijn keel had werd mijn naam al omgeroepen. Ook de gelegenheid gehad om even met Jan te kletsen en zelfs de eer om wat spullen die bestemd waren voor Jan naar zijn auto te brengen. Hopelijk zet hij zijn show op beeld want er werd veel moois in zijn wagen geladen.

Ondertussen werden mijn orders gebracht en door het aardige personeel in de auto geplaatst. Wat een "warm welcome".

Vervolgens ging ik met toch flink wat "koop schaamte" terug naar huis... Blij dat de chassis heel is gebleven. Bedankt Donadoni voor de afgelopen jaren. En een fantastische 2026 gewenst voor iedereen.

Goedemorgen Jan,

Ik werd wakker met een gemiste oproep van je. Net wakker na de nachtverkoop hoef ik niet uit te leggen dat de vlekken dan in mijn nek schieten. Jan, die belt om 06.15 uur.. wat kan dat voor iets goeds zijn?

Bekijk bijlage 1823090

Appie van Jan:
Haha ik wilde je even laten schrikken maar nu is het niet leuk meer..

Je bent een enorme engerd!

Groetjes,

Karen.
En getrouwd toch? 🧐

De dag er na gaan we altijd nog een beetje na geniet bij ander feestje en ja dan moet er wel wat me nou was dat vorig jaar helemaal verregend dus nou heb ik nog een waaier van vorig jaar liggen
( groter weiland vind ik een waaier altijd mooi)

Nou dacht ik om daar voor de tarantula te plaaten maar ik heb door de wissel truc nu ook de turbo dominatio. En de titanic blitz

Welke zeg jullie

Dat was hem dan weer. Bezoekje Donadoni. @granddessert en team ontzettend bedankt voor de goede service en de mooie deals de afgelopen jaren, helaas Jan zelf misgelopen en ook geen andere VWCers gesproken, maar wel ontzettend genoten van de sfeer en gastvrijheid. Nog een paar sfeer plaatjes, het doet pijn dat we dit moeten gaan missen, maar voor nu , geniet nog even met zijn allen!IMG_3374.jpegIMG_3375.jpegIMG_3376.jpegIMG_3377.jpegIMG_3378.jpeg

Goedemorgen Jan,

Ik werd wakker met een gemiste oproep van je. Net wakker na de nachtverkoop hoef ik niet uit te leggen dat de vlekken dan in mijn nek schieten. Jan, die belt om 06.15 uur.. wat kan dat voor iets goeds zijn?

Bekijk bijlage 1823090

Appie van Jan:
Haha ik wilde je even laten schrikken maar nu is het niet leuk meer..

Je bent een enorme engerd!

Groetjes,

Karen.
Hey Groot Toetje,

Je mag dan een enorme kwal zijn door streken zoals hierboven maar daar tegenover lever je wel weer echt verreweg de beste service. Vier winkels mogen bezoeken vandaag maar bij jullie was het weer echt het beste hoor. Aan personeel geen tekort in de Meern en dat is duidelijk te merken aan de aandacht die je krijgt.

Liefs,

Trudy

Rondje Donadoni weer gehad, afhaalblok 21.00 tot 21.15. 3e keer hier geweest en iedere keer binnen 15 minuten weer buiten met complete bestelling. ( ook alle vervangers van oorspronkelijke kooi artikelen) Alles enorm goed geregeld weer,parkeren,hapjes en top jongens die je helpen met spullen naar de auto brengen. Jan en team weer enorm bedankt voor jullie uitstekende service en aanbiedingen gedurende het jaar en laten we hopen op nog een jaar!!!!

Dank voor alle fantastische reacties en zelfs cadeautjes. Wordt enorm gewaardeerd en het geeft een mega boost voor de aankomende 2 dagen!

Helaas was ik erg druk met bijbestellen en dan verdwijn ik voor lange tijd achter de schermen.

Ik ga proberen 5 uurtjes slaap te pakken. Op naar morgen, naar opnieuw een mega drukke dag.

Trusten (hopelijk 🫨) 😴

PS commercie: mocht je nou morgen en overmorgen niks te doen hebben, kom gerust langs. De hotdogs zijn nog lang niet op. We hanteren nog steeds leuke prijzen in de showroom en hebben een aantal toppers extra kunnen bestellen waarvan we dachten dat ze al op waren. Vanaf morgenmiddag beschikbaar zo lang de voorraad strekt 🫣👻

Dank voor alle fantastische reacties en zelfs cadeautjes. Wordt enorm gewaardeerd en het geeft een mega boost voor de aankomende 2 dagen!

Helaas was ik erg druk met bijbestellen en dan verdwijn ik voor lange tijd achter de schermen.

Ik ga proberen 5 uurtjes slaap te pakken. Op naar morgen, naar opnieuw een mega drukke dag.

Trusten (hopelijk 🫨) 😴

PS commercie: mocht je nou morgen en overmorgen niks te doen hebben, kom gerust langs. De hotdogs zijn nog lang niet op. We hanteren nog steeds leuke prijzen in de showroom en hebben een aantal toppers extra kunnen bestellen waarvan we dachten dat ze al op waren. Vanaf morgenmiddag beschikbaar zo lang de voorraad strekt 🫣👻
Wel wat bewaren voor Harry hé 😉😅 tot overmorgen Jan 👍

Neem ik een zakkie goldband voor je mee 😁

Trusten (hopelijk 🫨) 😴

De prijzen van een aantal artikelen zijn indd echt nog prima te doen man! Zie ik nergens anders! Bedankt weer!

Back
Bovenaan