Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb ik nou jouw eigen bloesje aan ? En je hoedje ook nog zie ik
Ik kom graag morgenmiddag nog effe langs om de restjes op te eten hoor. Alleen was er maar iets groots in een oudjaarsaanbieding in de fysieke shopHarry na sluitingstijd omdat niemand tijd had om een hotdog te pakken.
Bekijk bijlage 1823833

Jan zeg het maar ben beschikbaar hoor voor de 2026/2027 verkoopdagen ,boekingen gaan wel hard de laatste tijd dus wacht niet te lang heDit gaat vanaf 2026 serieus een mascotte worden.
Nog een klein uurtje... Veel plezier allemaal en doe voorzichtig.
Zelf had ik vandaag vrij, maar er staat nog steeds ruim 20 man keihard te beuken in onze bunkers en showroom. De bunkers zijn zelfs nog een keer extra aangevuld. Er is nog genoeg en we zijn afhankelijk van de drukte zeker nog tot 20:00/21:00 uur open.
Namens mij en het hele team alvast de beste wensen!

Alsie de Elite Mark Extreme 400 in een mooie aanbieding zet, dan denk ik overna om 45 min in de auto te zitten.@granddessert Komen er nog last-hours aanbiedingen? Misschien willen sommige nog een laatste ronde![]()

Als er echt dit soort aanbiedingen met scherpe kortingen komen, dan wil ik ook nog wel de cruise control op standje politiefuik zetten. Die bak neem ik dan ook wel mee.Alsie de Elite Mark Extreme 400 in een mooie aanbieding zet, dan denk ik overna om 45 min in de auto te zitten.![]()
![]()
![]()
Sorry dat was niet nodig@granddessert Komen er nog last-hours aanbiedingen? Misschien willen sommige nog een laatste ronde![]()