[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Goedemorgen Jan,

Ik werd wakker met een gemiste oproep van je. Net wakker na de nachtverkoop hoef ik niet uit te leggen dat de vlekken dan in mijn nek schieten. Jan, die belt om 06.15 uur.. wat kan dat voor iets goeds zijn?

c59c559c-55b2-495a-9739-31a4245924fa.jpeg

Appie van Jan:
Haha ik wilde je even laten schrikken maar nu is het niet leuk meer..

Je bent een enorme engerd!

Groetjes,

Karen.

Vanmorgen rond een uurtje of zeven mijn bestellingen opgehaald. Ik stond even met Jan te babbelen en binnen enkele minuten stonden mijn spullen al klaar. Jan, en natuurlijk de rest van het team, bedankt voor de service en dat de jodenkoeken mogen smaken

Ook ik had een snelle service in de ochtend. Heel erg bedankt! Top dit. Fijne jaarwisseling alvast! Ook dikke shoutout naar de jongens die hielpen met sjouwen!

Are we ready? Speurneuzen van me 👻

Bij binnenkomst direct rechts de trap omhoog. Je komt boven, de lucht van warme koffie en lekkers komt je tegemoet...

Eerst even aanmelden > boven in de eerste ruimte even doorlopen tot achteren. Pak iets lekkers en wacht op de loungebanken of in de showroom tot jouw naam wordt omgeroepen. Pak dan de andere trap naar beneden en jouw buit staat voor je klaar om in te laden.

We zijn er klaar voor! Maak er een mooie dag van allemaal! Tot later.
Ik kom niet eens bij deze winkel en toch vind ik dit prachtig. Zo strak gefixt, mooi om te lezen!

Back
Bovenaan