Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En getrouwd toch?Goedemorgen Jan,
Ik werd wakker met een gemiste oproep van je. Net wakker na de nachtverkoop hoef ik niet uit te leggen dat de vlekken dan in mijn nek schieten. Jan, die belt om 06.15 uur.. wat kan dat voor iets goeds zijn?
Bekijk bijlage 1823090
Appie van Jan:
Haha ik wilde je even laten schrikken maar nu is het niet leuk meer..
Je bent een enorme engerd!
Groetjes,
Karen.

Hey Groot Toetje,Goedemorgen Jan,
Ik werd wakker met een gemiste oproep van je. Net wakker na de nachtverkoop hoef ik niet uit te leggen dat de vlekken dan in mijn nek schieten. Jan, die belt om 06.15 uur.. wat kan dat voor iets goeds zijn?
Bekijk bijlage 1823090
Appie van Jan:
Haha ik wilde je even laten schrikken maar nu is het niet leuk meer..
Je bent een enorme engerd!
Groetjes,
Karen.
@harry janssen is ook van alle markten thuis!En wat goed dat jullie @harry janssen aan de deur hebben staan voor de beveiliging.
Bekijk bijlage 1823425
Hee ,,en je ziet het he alleen maar goede ervaringen bij donadoni, nog 2 dagen werken en dan mag ik mijn doosjes meenemenEn wat goed dat jullie @harry janssen aan de deur hebben staan voor de beveiliging.
Bekijk bijlage 1823425
Wel wat bewaren voor Harry héDank voor alle fantastische reacties en zelfs cadeautjes. Wordt enorm gewaardeerd en het geeft een mega boost voor de aankomende 2 dagen!
Helaas was ik erg druk met bijbestellen en dan verdwijn ik voor lange tijd achter de schermen.
Ik ga proberen 5 uurtjes slaap te pakken. Op naar morgen, naar opnieuw een mega drukke dag.
Trusten (hopelijk)
PS commercie: mocht je nou morgen en overmorgen niks te doen hebben, kom gerust langs. De hotdogs zijn nog lang niet op. We hanteren nog steeds leuke prijzen in de showroom en hebben een aantal toppers extra kunnen bestellen waarvan we dachten dat ze al op waren. Vanaf morgenmiddag beschikbaar zo lang de voorraad strekt![]()
Echt 5 minuten geleden in me strot geduwd en nu alweer op de snelweg.Zo de hotdogs waren weer lekker![]()
De prijzen van een aantal artikelen zijn indd echt nog prima te doen man! Zie ik nergens anders! Bedankt weer!Dank voor alle fantastische reacties en zelfs cadeautjes. Wordt enorm gewaardeerd en het geeft een mega boost voor de aankomende 2 dagen!
Helaas was ik erg druk met bijbestellen en dan verdwijn ik voor lange tijd achter de schermen.
Ik ga proberen 5 uurtjes slaap te pakken. Op naar morgen, naar opnieuw een mega drukke dag.
Trusten (hopelijk)
PS commercie: mocht je nou morgen en overmorgen niks te doen hebben, kom gerust langs. De hotdogs zijn nog lang niet op. We hanteren nog steeds leuke prijzen in de showroom en hebben een aantal toppers extra kunnen bestellen waarvan we dachten dat ze al op waren. Vanaf morgenmiddag beschikbaar zo lang de voorraad strekt![]()