[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Jan... Harry bedoeld, meer GOEDKOOP vuurwerk.
Jullie roepen meer voor minder, en ik voel ‘m hoor—maar het is inmiddels net zo’n vast ritueel als de eerste die roept dat het ‘vroeger beter’ was. Hoort bij de charme dus deze laatste keer gaan we hier maar extra van genieten zeker? Net zoals de pms met vragen of het toch niet goedkoper kan.

Ik zal de importeur anders vragen of ze het kaliber zo klein kunnen maken dat je 800 shots hebt voor een tientje 🙃

Kan dat ei niet vinden, tellen de eieren in mijn koelkast ook mee, dan maak ik er ff een foto van :p

Jullie roepen meer voor minder, en ik voel ‘m hoor—maar het is inmiddels net zo’n vast ritueel als de eerste die roept dat het ‘vroeger beter’ was. Hoort bij de charme dus deze laatste keer gaan we hier maar extra van genieten zeker? Net zoals de pms met vragen of het toch niet goedkoper kan.

Ik zal de importeur anders vragen of ze het kaliber zo klein kunnen maken dat je 800 shots hebt voor een tientje 🙃
Ik wil ook meer. En het hoeft echt niet voor minder

Als jij nou op zoek gaat naar nog een paar Tycoons en Pyro Paradiso, dan ga ik misschien wel dat eitje zoeken😆

Goedemiddag allemaal,

Voordat we over gaan tot de tijdelijke actie, wil ik van de gelegenheid gebruik maken om de Mystery box 25mm nog eens in de spotlight te zetten! Doe jezelf en mede-pyro's een plezier: verzeker jezelf van deze box zodat ik jullie prijs bekend mag maken zodra alle beschikbaarheid verkocht is 😜

TIJDELIJKE ACTIE! 💥 Laat het gekkenhuis maar beginnen want bij elke Madhouse krijg je nu een gratis Whiplash!

Ze willen consumentenvuurwerk verbieden vanaf 2026? :frusty:Dan voorspellen wij nu al hoe het gaat worden: één groot Madhouse.
Laat Den Haag maar voelen wat ze te wachten staat. Bestel jouw Madhouse en geef ze eind dit jaar een voorproefje van het gekkenhuis dat zal volgen.
Nu dus met een gratis Whiplash. Want na hun beslissing komt de klap pas echt!

De Madhouse (3 minuten lang chaos met 480 shots) is eigenlijk al goed geprijsd voor 195,- en hier krijg je dus tijdelijk ook nog eens een gratis Whiplash bij! Voeg de Madhouse toe aan je eigen vuurwerkbunker en gebruik code PAASGEKTE t/m maandag 21 april 2025 voor de gratis Whiplash... Zo lang de voorraad strekt (voor deze actie), maximaal 1 per klant, etc. etc. 🤗

Doe er je voordeel mee of niet. Fijn weekend allemaal voor straks!

donadoni_madhouse_post.jpg

als ik eerlijk mag zijn snap ik dat mysterydeal concept gewoon niet marketing technisch ? als je er bij zet dat je niet teleurgesteld zou zijn waarom zou je het dan niet gewoon als openlijke aanbieding aanbieden aan je klanten ? 160 euro voor een 25mm blokje is mij geen blinde gok waard terwijl ik bv de color hypnose kan pakken voor 169 ,even los van wat je van de compound vindt ,weet ik wat ik koop en wat ik mag verwachten voor mijn uitgegeven geld , is puur een persoonlijke mening uiteraard he maar een blinde gok van 160 euro gaat er bij mij niet in ,heb genoeg 25mm blokjes van bijna 2kg nem gekocht afgelopen jaar voor rond de 8 tientjes waarvan ik wist wat ik kocht en voor betaalde ,de 30mm mysterydeal eerder paste dan iig nog meer richting een redelijke prijs qua gok voor een 100 shots 1.2 inch blok ,niets persoonlijks richting donadoni /jan maar ,hmmm als je nou zelf overtuigd bent dat je een mooi product aanbied tegen een schappelijke concurrerende prijs waarom laat je het dan een mysterie zijn ;)

Laatst bewerkt:
als ik eerlijk mag zijn snap ik dat mysterydeal concept gewoon niet marketing technisch ? als je er bij zet dat je niet teleurgesteld zou zijn waarom zou je het dan niet gewoon als openlijke aanbieding aanbieden aan je klanten ? 160 euro voor een 25mm blokje is mij geen blinde gok waard terwijl ik bv de color hypnose kan pakken voor 169 ,even los van wat je van de compound vindt ,weet ik wat ik koop en wat ik mag verwachten voor mijn uitgegeven geld , is puur een persoonlijke mening uiteraard he maar een blinde gok van 160 euro gaat er bij mij niet in ,heb genoeg 25mm blokjes van bijna 2kg nem gekocht afgelopen jaar voor rond de 8 tientjes waarvan ik wist wat ik kocht en voor betaalde ,de 30mm mysterydeal eerder paste dan iig nog meer richting een redelijke prijs qua gok voor een 100 shots 1.2 inch blok ,niets persoonlijks richting donadoni /jan maar ,hmmm als je nou zelf overtuigd bent dat je een mooi product aanbied tegen een schappelijke concurrerende prijs waarom laat je het dan een mysterie zijn ;)
Er zullen genoeg mensen zijn die voor een mystery box kiezen vanwege de gemiddeld hogere korting en/of omdat het spannend is om een gokje te nemen. Zelf heb ik bvb bij vuurwerkoutlet nu 3 jaar op rij elke mystery aanbieding genomen, wetende dat de korting er altijd voor zorgt dat het geen peperdure meuk is (terugkijkend op mystery deals van vorige jaren), en ook al was het een paar keer niet iets waar ik naar zocht had ik na het aansteken op O&N nooit het idee ''man hier heb ik nou spijt van''. Wat wel meehelpt is dat vuurwerkoutlet en donadoni een goede reputatie hebben dus die gebruiken de mystery deals niet als een vorm van afzet voor producten die niemand lijkt te willen.

Back
Bovenaan