[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Na elk jaar met plezier het freaktopic van Donadoni hebben gevolgd, echter zonder een bestelling te hebben gedaan, net mijn eerste, weliswaar bescheiden bestelling geplaats. de Merkur omdat dat gewoon de beste 20 mm bak is die er ooit is uitgebracht, The Rave en gebruik gemaakt van de aktie The Throne :thumbup:

Na elk jaar met plezier het freaktopic van Donadoni hebben gevolgd, echter zonder een bestelling te hebben gedaan, net mijn eerste, weliswaar bescheiden bestelling geplaats. de Merkur omdat dat gewoon de beste 20 mm bak is die er ooit is uitgebracht, The Rave en gebruik gemaakt van de aktie The Throne :thumbup:
Merkur is een underrated cake inderdaad torr. Heb je goed gezien๐Ÿ˜œ wisten jullie trouwens dat de madhouse steeds uit de basis van de Merkur bestaat?๐Ÿ’ก

Alleen vandaag nog een gratis fire Throne Harry. Zit vast nog wat moois tussen om daarna extra aan te vullen ๐Ÿ‘ป
Aah das gemeen jan, maar het getuigd wel dat je een goede verkoper bent ๐Ÿ˜‰๐Ÿ‘,hamed zou wel blij zijn met je ๐Ÿ˜€,รฉn ja, breng je me toch weer aan twijfelen was het niet zo dat je bij de 4e bestelling nog wat extra korting kreeg los vd fire trone??๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Aah das gemeen jan, maar het getuigd wel dat je een goede verkoper bent ๐Ÿ˜‰๐Ÿ‘,hamed zou wel blij zijn met je ๐Ÿ˜€,รฉn ja, breng je me toch weer aan twijfelen was het niet zo dat je bij de 4e bestelling nog wat extra korting kreeg los vd fire trone??๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ
Die vierde bestelling zal waarschijnlijk al bestaan uit een gratis box wanneer wij onze boxen actie weer lanceren later dit jaar ๐Ÿ˜œ maar komen nog genoeg cadeautjes en winacties aan dit jaar, we gaan er topjaar van maken!

Had in januari een moeilijke beslissing gemaakt om de Furious niet te bestellen omdat ik al 2 W-shape boxen had......

Nu heb uiteindelijk besloten dat ik schijt heb aan die beslissing want dit is toch het laatste jaar dus nu heb ik inmiddels 4 W-shape boxen. Die fire throne kan mij eerlijk gezegd niks boeien (burst op de straatvideos ziet er matig uit) maar gratis vuurwerk is gratis vuurwerk, dus beter nu dan een paar weken later

ok correctie als ik even de video opnieuw bekijk: De burst is matig maar de effecten spreken mij wel aan

Die vierde bestelling zal waarschijnlijk al bestaan uit een gratis box wanneer wij onze boxen actie weer lanceren later dit jaar ๐Ÿ˜œ maar komen nog genoeg cadeautjes en winacties aan dit jaar, we gaan er topjaar van maken!
Lees ik hier nu uit dat als ik vandaag mijn 4e bestelling plaats ik een "tegoedbon " krijg voor straks een gratis box jan?of is dat de wens vd gedachten ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜† ,ik heb gelukkig nog een paar uurtjes om te twijfelen ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‡

Potverdikkie. Nu pas weer op forum nadat ik veronderstelling was dat we geen vuurwerk meer zouden mogen afsteken na het nieuws van 2 weken geleden. Mis ik deze leuke actie + potje weer.

Lees ik hier nu uit dat als ik vandaag mijn 4e bestelling plaats ik een "tegoedbon " krijg voor straks een gratis box jan?of is dat de wens vd gedachten ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜† ,ik heb gelukkig nog een paar uurtjes om te twijfelen ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‡
Later dit jaar zullen we de boxen actie lanceren Harry ๐Ÿ˜‡๐Ÿ˜‹ bij aanschaf van 3 boxen krijg je dan een gratis box van ons. Welke dat is, maken we later bekend. De prijzen van de boxen gaan dan wel omhoog en enkel boxen die gemarkeerd zijn, doen dan mee ๐Ÿ‘

Later dit jaar zullen we de boxen actie lanceren Harry ๐Ÿ˜‡๐Ÿ˜‹ bij aanschaf van 3 boxen krijg je dan een gratis box van ons. Welke dat is, maken we later bekend. De prijzen van de boxen gaan dan wel omhoog en enkel boxen die gemarkeerd zijn, doen dan mee ๐Ÿ‘
Wat als ik er 6 bestel? Krijg ik er dan 2? :bonk:

He Govert, zie hierboven. Als het zo ver is, zal ik het t.z.t. toelichten. "De prijzen van de boxen gaan dan wel omhoog en enkel boxen die gemarkeerd zijn, doen dan mee ๐Ÿ‘"

Goedemorgen allemaal,

Het is bijna Pasen, dus ik dacht tijd voor een leuke winactie!

WINACTIE! ๐Ÿฅš
Er zit een paasei verstopt op รฉรฉn van onze producten. Niet zomaar een ei, maar eentje dat daar totaal niet thuishoort. Vind jij het ei?

๐Ÿ“ฉ Stuur dan een PM via VWCrew met het juiste artikel.
Alle goede speurneuzen maken kans op een leuke prijs. Welke prijs maken we later bekend (we houden het nog even spannend ๐Ÿ˜‰).

Je kunt meedoen t/m maandag 21 april om 23:59 uur.

Oja, het is gรฉรฉn chocolade-ei want die zou smelten... En in tegenstelling tot de winactie met het spook van vorig jaar โ€“ waar velen onder jullie zich toen flink op hebben stukgebeten โ€“ geef ik dit keer geen tips. Iedereen met een correct antwoord maakt evenveel kans.

Veel zoekplezier en... morgen drop ik nog een leuke 'paasaanbieding.'

Groeten,
Jan

Merkur is een underrated cake inderdaad torr. Heb je goed gezien๐Ÿ˜œ wisten jullie trouwens dat de madhouse steeds uit de basis van de Merkur bestaat?๐Ÿ’ก
Hoi Jan ik had vorig jaar 3x de mekur besteld alleen werd deze niet uitgeleverd en heb ik daar een vervanger voor gehad hoe is die status als ik nu de mekur bestel.

Back
Bovenaan