als ik eerlijk mag zijn snap ik dat mysterydeal concept gewoon niet marketing technisch ? als je er bij zet dat je niet teleurgesteld zou zijn waarom zou je het dan niet gewoon als openlijke aanbieding aanbieden aan je klanten ? 160 euro voor een 25mm blokje is mij geen blinde gok waard terwijl ik bv de color hypnose kan pakken voor 169 ,even los van wat je van de compound vindt ,weet ik wat ik koop en wat ik mag verwachten voor mijn uitgegeven geld , is puur een persoonlijke mening uiteraard he maar een blinde gok van 160 euro gaat er bij mij niet in ,heb genoeg 25mm blokjes van bijna 2kg nem gekocht afgelopen jaar voor rond de 8 tientjes waarvan ik wist wat ik kocht en voor betaalde ,de 30mm mysterydeal eerder paste dan iig nog meer richting een redelijke prijs qua gok voor een 100 shots 1.2 inch blok ,niets persoonlijks richting donadoni /jan maar ,hmmm als je nou zelf overtuigd bent dat je een mooi product aanbied tegen een schappelijke concurrerende prijs waarom laat je het dan een mysterie zijn