harry janssen
VWC lid
Kan het volledig met je eens zijn hoor, mbt prijs en wat je ervoor krijgt ,maar zoals ik probeerde aan te geven is het gewoon niet mijn ding om blind te kopen, vertrouw ook de verkopers op het leveren van een redelijke prijs kwaliteit verhouding van je aankoop maar je kan je knaken maar één keer uitgeven en dan kies ik zelf liever waar ik ze aan uitgeef,niets meer en niets minderEr zullen genoeg mensen zijn die voor een mystery box kiezen vanwege de gemiddeld hogere korting en/of omdat het spannend is om een gokje te nemen. Zelf heb ik bvb bij vuurwerkoutlet nu 3 jaar op rij elke mystery aanbieding genomen, wetende dat de korting er altijd voor zorgt dat het geen peperdure meuk is (terugkijkend op mystery deals van vorige jaren), en ook al was het een paar keer niet iets waar ik naar zocht had ik na het aansteken op O&N nooit het idee ''man hier heb ik nou spijt van''. Wat wel meehelpt is dat vuurwerkoutlet en donadoni een goede reputatie hebben dus die gebruiken de mystery deals niet als een vorm van afzet voor producten die niemand lijkt te willen.

Laatst bewerkt: