[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Uit de omschrijving gesloopt. Was vorig jaar met de 'traditionele' voorverkoop het gratis artikel bij besteding vanaf 550 - vanavond gewoon in de freakactie te koop voor een leuk prijsje ;)
Bij de volgende artikel moet ook nog iets uit de omschrijving gesloopt worden: Sky Candy, Aurora Air, Rocking Riccochet, Raging Vendetta en de Rain Storm

Goedemiddag allemaal,

Iedereen een beetje bijgekomen van de laatste weken? Wij zijn in ieder geval opgelucht dat we eind dit jaar los kunnen. Maar uiteraard hopen wij allemaal op meer en ik hoop als liefhebber dat dit ook een teken is dat de branche (en om te beginnen de importeurs) die handschoen eindelijk eens gaat oprapen. We hebben nu de tijd om te strijden voor onze traditie en het behoud van mooi en legaal vuurwerk. De contacten die ik heb, daar voel je toch een soort van gelatenheid. Onbegrijpelijk en hopelijk worden ze toch nog wakker zodat wij het gevoel hebben dat er gestreden wordt!

Anyway... We zijn superblij dat het vuurwerk dit jaar nog een laatste keer mag schitteren. En dat 'vieren' we samen met jou!
Bij een bestelling krijg je nu helemaal gratis een Fire Throne cake t.w.v. €37,50 cadeau!*

Gebruik ik jouw winkelmandje de code: TRADITIE en bestel voor het minimale orderbedrag van 100,- om mee te doen.

Let op: je kan maar 1x meedoen per klant. Tuurlijk kan je vaker bestellen… maar dat is niet de bedoeling 😉 We houden het gezellig, dus bij misbruik worden extra bestellingen geannuleerd.

De actie loopt t/m a.s. zondag 13 april en zo lang de voorraad strekt.

Tot snel! Groeten, Jan

donadoni_gratis_fire_throne.jpg

jan ,de importeurs hebben jaren lang de zakken gevuld met meer dan gezonde marges (tov andere branches) en daar is opzicht niets mis mee hoor dat is nu eenmaal inherent aan de handel ,maar hun zijn allang aan het verschuiven richting het buitenland (naar mijn persoonlijke/bescheiden mening) maar degene die echt gaan bloeden zijn de vele kleine mkb bedrijven die een heel jaar kunnen rechttrekken qua inkomen met die extra omzet met de vuurwerkverkoop in die laatste paar weken van het jaar en dat is wat mij betreft veel erger ,kan alleen maar hopen dat er vanuit de branche nog iets gaat gebeuren ,allemaal wat marge inleveren zodat het voor de eindgebruiker voor mogelijk het laatste jaar afsteken iets goedkoper gaat worden ,als bedankje voor de vele jaren trouwe klandizie en stel je toch voor dat er dit jaar daardoor een verdubbeling vd omzet komt en dat elke liefhebber ,straat ,buurt,gemeenschap daardoor veel meer kan afsteken als ooit daarvoor dan is dat wat mij betreft het beste signaal naar de politiek ,dus de branche mag als geheel ook wel eens de hand in eigen boezem steken .

Laatst bewerkt:
Misschien nog een keer de mystery deal 25mm promoten ;-). Deze is alleen via zoekfunctie te vinden.

Goede suggesties zoals mystery box en titels aanpassen van het eerdere gratis vuurwerk (eerder gezien maar niet direct aangepast trukkiee).

Ik zal vanavond even opkuisen zoals ze dat in België zeggen 🙃

Back
Bovenaan