[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Jan is het mogelijk om nog aan de Dekoy te komen? Dat vind ik echt een topper en het zou fijn zijn als ik deze dit jaar nog in de collectie kan hebben.

Jan is het mogelijk om nog aan de Dekoy te komen? Dat vind ik echt een topper en het zou fijn zijn als ik deze dit jaar nog in de collectie kan hebben.
Ik ga informeren Pietje! Maar naar mijn weten vorig jaar al uitverkocht en niet meer opnieuw geïmporteerd zelfs i.v.m. instabiliteit. Dikke beuker inderdaad. Volgens mij zijn de effecten van de eerste cake uit de break out, dus kwaliteit!

Goedemiddag allemaal

Zijn jullie er klaar voor? Ik alvast wel want ik heb een paar mooie pareltjes weten te bemachtigen! De website staat klaar voor ronde 2 en kijk uit naar jullie (hopelijk enthousiaste 😃) reacties!

📅 Morgenavond om 20:00 uur is het zover! Wat je nu op de website ziet, zal dan beschikbaar zijn voor de speciale actieprijzen. Sommige artikelen zijn opnieuw beperkt op voorraad of hebben een beperkte beschikbaarheid voor de dan geldende prijzen. Dus wees er snel bij! Het meeste vind je op de homepage, maar snuister zeker ook door de categorieën voor verborgen parels.

Morgenavond 20:00 uur gaan alle actieprijzen live! 🎉 Geniet ervan, grijp je kans en... doe er je voordeel mee of niet! 😉

donadoni_post-ronde_2.jpg

Ik ga informeren Pietje! Maar naar mijn weten vorig jaar al uitverkocht en niet meer opnieuw geïmporteerd zelfs i.v.m. instabiliteit. Dikke beuker inderdaad. Volgens mij zijn de effecten van de eerste cake uit de break out, dus kwaliteit!
Deze kon ik helaas niet meer krijgen Jan!

Klopt weer als een bus Jan.

Momenteel staat alles te koop voor de adviesprijs. Als je nu al een bestelling plaatst, ben je zeker dat je niet misgrijpt maar betaal je dus wel de hoogste prijs. 🙃

Voor iedereen die ons dit gunt: je krijgt er van ons dan nog wel een gratis productje bij 😏

De poema unforgettable wordt die vanavond ook goedkoper of gaan alleen ronde 2 prijzen goedkoper?
Hee Robin, zie ook hierboven.

Snap je vraag niet helemaal want wat bedoel je met 'of gaan alleen ronde 2 prijzen goedkoper?' Alles wat nu online staat doet mee en wordt vanavond goedkoper aangeboden, met uitzondering van Elite Mark.

Back
Bovenaan