Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Uit de omschrijving gesloopt. Was vorig jaar met de 'traditionele' voorverkoop het gratis artikel bij besteding vanaf 550 - vanavond gewoon in de freakactie te koop voor een leuk prijsjeKrijg je bij iedere 550 de skyward erbij, of 1 per klant?
Hier ook, mooie prijs hoor. Bedankt Jan!Tycoon binnen!!
Ouwe sloopkogelUit de omschrijving gesloopt. Was vorig jaar met de 'traditionele' voorverkoop het gratis artikel bij besteding vanaf 550 - vanavond gewoon in de freakactie te koop voor een leuk prijsje![]()
Dat was geen sloopkogel… dat was een impulsaankoop met vernietigende precisieOuwe sloopkogel
10 stuks - niet alles beschikbaar gemaakt. Ik houd die laatste stuks achter de hand voor later… voor de snelste én hoogste bieder. Dus wat dat betreft was het 'hunten' het dubbel en dwars waard. Nu nog een beter gevoel trukieee?Hoeveel Tycoons zijn er verkocht in 1 minuut?
Vorige keer te lang getwijfeld, waardoor ik uiteindelijk de Pyro Paradiso had genomen. Dubbel tevreden10 stuks - niet alles beschikbaar gemaakt. Ik houd die laatste stuks achter de hand voor later… voor de snelste én hoogste bieder. Dus wat dat betreft was het 'hunten' het dubbel en dwars waard. Nu nog een beter gevoel trukieee?![]()
Die komt hoogstwaarschijnlijk terug bij ons. Afhankelijk van de gehele collectie van Wolff zullen wij hier een selectie uit kiezen. Deze staat zeker op de shortlist en zal dan meetellen met de bekende boxenactie die we later dit jaar zullen lanceren. Uiteraard zullen de prijzen dan hoger zijn dan nu.Beste jan,
Komt de elite mark extreme 400? Die moet en zal ditnjaar in mn collectie moet
Jan/Granddessert. Tot de 29ste rond een uurtje of 07.00 uur, ik ze besteld bij je en kom ze dan graag bij je ophalenAls je een Break Out voor mij in de aanbieding hebt staan, dan neem ik er een Skyward en een Full Assault bij.
Kan je d'r eentje missen?Zeer tevreden met de aankoop van een paar Tycoon, benieuwd naar jullie winkel, tot de 30e
Vind hem zelf niet heel bijzonder. Voor die prijs heb je leuke compoundsKan je d'r eentje missen?Ik heb achter 't net gevist
Het schijnt dat er later nog een aantal paar beschikbaar komenKan je d'r eentje missen?Ik heb achter 't net gevist