Pietje PYRO
VWC lid
Jan is het mogelijk om nog aan de Dekoy te komen? Dat vind ik echt een topper en het zou fijn zijn als ik deze dit jaar nog in de collectie kan hebben.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga informeren Pietje! Maar naar mijn weten vorig jaar al uitverkocht en niet meer opnieuw geïmporteerd zelfs i.v.m. instabiliteit. Dikke beuker inderdaad. Volgens mij zijn de effecten van de eerste cake uit de break out, dus kwaliteit!Jan is het mogelijk om nog aan de Dekoy te komen? Dat vind ik echt een topper en het zou fijn zijn als ik deze dit jaar nog in de collectie kan hebben.
Topper! BedanktIk ga informeren Pietje! Maar naar mijn weten vorig jaar al uitverkocht en niet meer opnieuw geïmporteerd zelfs i.v.m. instabiliteit. Dikke beuker inderdaad. Volgens mij zijn de effecten van de eerste cake uit de break out, dus kwaliteit!
Vorig jaar de tycoon voor 150 kunnen scoren, voor die prijs en mooi blokkieTycoon ben ik wel benieuwd maar!
Kapers op de kustTycoon ben ik wel benieuwd maar!
Zodra uitverkochtWanneer wordt de 25mm mysterybox bekend gemaakt? Of loopt die actie nog door.
Uiteraard! Anders praat ik niet over pareltjesIs het wel de tycoon van afgelopen jaar in kooi?
Morgen is vroeg genoeg tochJe geeft nog geen actieprijzen waar...![]()
Deze kon ik helaas niet meer krijgen Jan!Ik ga informeren Pietje! Maar naar mijn weten vorig jaar al uitverkocht en niet meer opnieuw geïmporteerd zelfs i.v.m. instabiliteit. Dikke beuker inderdaad. Volgens mij zijn de effecten van de eerste cake uit de break out, dus kwaliteit!
Bedankt voor het navragenDeze kon ik helaas niet meer krijgen Jan!
Ga er maar vanuit dat vanavond voor alles de actieprijzen online komen. Dit is altijd zo gegaan dus zal nu ook wel zo zijn.De poema unforgettable wordt die vanavond ook goedkoper of gaan alleen ronde 2 prijzen goedkoper?
Hee Robin, zie ook hierboven.De poema unforgettable wordt die vanavond ook goedkoper of gaan alleen ronde 2 prijzen goedkoper?