[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Wat zal de mystery boxen zijn….spannend 😂
30 mm misschien toch de breakout of ICB….25 mm dictator of obsessed of iets van elite Mark…wachten het af ;-)

Nou, heb die laatste maar besteld! Ook weer aan mijn maandelijkse verplichting voldaan.

Heel vaag verhaal @granddessert... maar heb dus 10.00-10.15 als tijdslot geselecteerd, maar ik zit nu in het buitenland met 1 uur tijdsverschil, staat er op de afhaalbon 11.00-11.15... het kan aan de warmte liggen, maar kan dat nog aangepast worden? Anders blijf ik gewoon een uurtje van het lopend buffet genieten, ook geen straf!

Nou, heb die laatste maar besteld! Ook weer aan mijn maandelijkse verplichting voldaan.

Heel vaag verhaal @granddessert... maar heb dus 10.00-10.15 als tijdslot geselecteerd, maar ik zit nu in het buitenland met 1 uur tijdsverschil, staat er op de afhaalbon 11.00-11.15... het kan aan de warmte liggen, maar kan dat nog aangepast worden? Anders blijf ik gewoon een uurtje van het lopend buffet genieten, ook geen straf!
Heel goed bezig jij!

Haha mooie software die daar rekening mee houd... 😆 Stuur me even een PM met je ordernummer en dan hang ik hem aan de juiste tijd.

PS voor alle bijbestellers: graag op het avondblok bijbestellen van de 31e (23:00 uur ergens). Ik hang automatisch jouw bestelling aan het eerste tijdvak!

Goedenavond allemaal,

De 30mm Mystery box is er uit... Even geen tijd om een plaatje op te maken en ik wilde jullie niet onnodig lang in spanning houden.

Voor alle kopers: gefeliciteerd en veel plezier met de Tyranitar! 🤫

Fijne avond nog!
Ja daar ben ik best blij mee.

Hoeveel 25mm nog te gaan? Het helpt als er een voorzetje gegeven wordt

Back
Bovenaan