Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gaat je niet tegenvallen. Mooie zaak met dito service.Wordt voor mij de eerste keer Donadoni. Ik kom ophalen:
2x full assault
Jackhammer
4x 999
2x 888
Mooie keuze! Daar ga je geen spijt van krijgenOok hier eerste keer Donadoni.
Tot nu 1x full assault en 1x Something Different.
Maar gaat vast meer bijkomen nu eenmaal eerste order staat![]()
Wij hadden vorig jaar 80 karton staan maar die waren waren voordat de normale voorverkoop begon allemaal weg. Ik wil voor jou nog wel een foto maken van het exemplaar wat ik voor mezelf al had veiliggesteld en in de opslag staatVoor de foto![]()
Oeps toch nog een furious en ghostbuster erbij besteldOok hier eerste keer Donadoni.
Tot nu 1x full assault en 1x Something Different.
Maar gaat vast meer bijkomen nu eenmaal eerste order staat![]()
Super, ga je geen spijt van krijgen! Ooit gehad?Voor het eerst naar Donadoni. Hier de full assault en jackhammer besteld. Ben benieuwd.![]()
Heb goede verhalen gehoord over jullie zaak. Full assault en jackhammer voor het eerst uitproberenSuper, ga je geen spijt van krijgen! Ooit gehad?
Viva la vita besteld. Benieuwd naar de prijzen om 19:00 uur…Ik heb ook wat aanvullingen gedaan waar mogelijk. Extra voorraad beschikbaar van:
Full Assault, Viva La Vita, Centurion en Furious
Deze gaan steeds heel hard dus wie niet wilt misgrijpen: snel handelen vanaf je tuinbank!
Full assault voorraad van vorig jaar of nieuwe?Ik heb ook wat aanvullingen gedaan waar mogelijk. Extra voorraad beschikbaar van:
Full Assault, Viva La Vita, Centurion en Furious
Deze gaan steeds heel hard dus wie niet wilt misgrijpen: snel handelen vanaf je tuinbank!
Probleem met de mystery deals is :
Ik denk zelf dat het de 2 elite mark boxen ( giganto )...
Hoop het niet want wil die boxen zelf niet.
Krijgen we om 19:00 wel het artikel te zien??