[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Goedemiddag allemaal,

Zijn we nog scherp, of heeft die eerste lentezon je kruitlevel op nul gezet? 🌞

Tijd om daar verandering in te brengen! FOMO-alert: morgen werk ik aan twee vette mystery deals. Deze wil je niet missen! Daarna werken we direct door met nieuwe deals en verse voorraad - meer nieuws hierover volgt normaal in de loop van volgende week!

Dit topic in de gaten houden dus! 🔥

Groeten,

Jan

Jaja! De Mystery deals staan voor jullie klaar in ons systeem en staan live, MAARRR.....

Vanaf vanavond 19:00 uur zullen de speciale actieprijzen pas zichtbaar zijn! Als je deze deals echt niet wilt missen, mag je hem nu alvast kopen, maar betaal je het volle pond. Wel leuk voor ons :tongue2: Er zijn deze ronde 2 mystery boxen beschikbaar!
  • Mystery box 25mm. Ok, ok, ik zal prijsgeven dat deze waaiers heeft...
  • Een Mystery box 30mm. Vorig jaar was dit de Boombastic voor 95,-

Klik hier om direct naar de Mysterydeals te gaan

Gelijk aan voorgaande Mystery deals:
o.b.v. marktonderzoek kan ik vaststellen dat je een goede koop hebt met deze mystery artikelen. Ik ga verder niets zeggen of antwoord geven op vragen zoals hoeveel shots, nieuw product, etc. etc. Het is niet voor niets een Mystery deal. Wie durft?

De voorraad is beperkt. Als deze verkocht is, maak ik het mysterie per item bekend. Een Mystery Deal kan achteraf niet gereclameerd worden. Weet je van jezelf dat je hier niet tegen kunt, koop dan beter niet 🙃

En tenslotte: per klant maximaal 1 product per Mystery deal. Dus je kunt elke deal 1x meepakken, maar bijvoorbeeld niet 2x dezelfde box. We controleren dit achteraf en zullen hiernaar acteren. Denk dan aan een annulering en terugbetaling van de order: en dan heb je dus helemaal niks :cry:

donadoni_post_mystery_deal.jpg

Ik heb ook wat aanvullingen gedaan waar mogelijk. Extra voorraad beschikbaar van:

Full Assault, Viva La Vita, Centurion en Furious :thumbup:

Deze gaan steeds heel hard dus wie niet wilt misgrijpen: snel handelen vanaf je tuinbank!
Viva la vita besteld. Benieuwd naar de prijzen om 19:00 uur…

Back
Bovenaan