Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Probleem met de mystery deals is :
Ik denk zelf dat het de 2 elite mark boxen ( giganto )...
Hoop het niet want wil die boxen zelf niet.
Krijgen we om 19:00 wel het artikel te zien??
Hier ookGelijk beide boxen besteld. Ben benieuwd
Vandaag salaris gekregen dus kon ik het wel kwijt, maar ik zit inmiddels al op het bedrag waar ik afglopen jaar ongeveer op eindigdeHier ooknu moet ik echt ff stoppen met kopen
![]()
Ze hebben je nodig stuifie! Ik ga pas prijs geven waar je de winnaar van bent geworden zodra alle beschikbaarheid verkocht isLaat me met rust!l Jan! Ik heb net een nieuwe rug… mij krijg je niet gek deze maanden!
Vorig jaar, komen per 2 in kooi binnen bij ons en door ons uitgepaktFull assault voorraad van vorig jaar of nieuwe?
Ik word ongeduldig. Er is al zeker een halve dag voorbijgegaanZe hebben je nodig stuifie! Ik ga pas prijs geven waar je de winnaar van bent geworden zodra alle beschikbaarheid verkocht is![]()
Heel goed bezig jij!Nou, heb die laatste maar besteld! Ook weer aan mijn maandelijkse verplichting voldaan.
Heel vaag verhaal @granddessert... maar heb dus 10.00-10.15 als tijdslot geselecteerd, maar ik zit nu in het buitenland met 1 uur tijdsverschil, staat er op de afhaalbon 11.00-11.15... het kan aan de warmte liggen, maar kan dat nog aangepast worden? Anders blijf ik gewoon een uurtje van het lopend buffet genieten, ook geen straf!
Haha mooie software die daar rekening mee houd...Nou, heb die laatste maar besteld! Ook weer aan mijn maandelijkse verplichting voldaan.
Heel vaag verhaal @granddessert... maar heb dus 10.00-10.15 als tijdslot geselecteerd, maar ik zit nu in het buitenland met 1 uur tijdsverschil, staat er op de afhaalbon 11.00-11.15... het kan aan de warmte liggen, maar kan dat nog aangepast worden? Anders blijf ik gewoon een uurtje van het lopend buffet genieten, ook geen straf!
Ja daar ben ik best blij mee.Goedenavond allemaal,
De 30mm Mystery box is er uit... Even geen tijd om een plaatje op te maken en ik wilde jullie niet onnodig lang in spanning houden.
Voor alle kopers: gefeliciteerd en veel plezier met de Tyranitar!
Fijne avond nog!
Het is dus wel de elite mark geworden. Toch fijn dat ik niet heb besteld deze rondeKorting op Elite Mark ligt nogal gevoelig. Dus denk niet dat het Elite Mark betreft.