[Freakactie 2024] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Hoho, niet verkeerd interpreteren. Het gaat niet voor iedereen op natuurlijk. Daarnaast zeg ik ook niet dat je er geen gebruik van mag maken. Het is gewoonweg opvallend, net zoals met de winacties in december. Ennn, back on topic.
Jup, vind ook wel zeker wat betreft winacties mag er een minimum 100 post eis zijn.
Ontopic, nergens doorheen gekomen, erg jammer!

Helaas dit jaar naast de mooie producten gegrepen.
Wacht rustig af wat er nog komt het komende jaar, wil toch graag nog een ritje maken richting Roosendaal.

Of misschien komt vuurwerkfeestje óók in Oisterwijk terecht ;)...Er komt een plekje vrij :)

Toch kan ik het even niey volgen. Ik had gisteren twee producten in mijn winkelwagen staan en kreeg toen de melding van een minimaal bestelbedrag. Ik heb het toenlaten gaan. Zie ik later bestelbedrag is minimaal 50 euro... en je raad het al : producten weg :sad:

Toch kan ik het even niey volgen. Ik had gisteren twee producten in mijn winkelwagen staan en kreeg toen de melding van een minimaal bestelbedrag. Ik heb het toenlaten gaan. Zie ik later bestelbedrag is minimaal 50 euro... en je raad het al : producten weg :sad:

EDIT : schiet mij maar lek, maar nu kan ik zelfs onder de 50 euro afrekenen :bonk:

Zoals wat in het bericht stond na 20:00 minimaal 50,- euro, aangezien het officieel pas om 20:00 de webshop openging. Alles daar voor was het totaal bedrag nog minimaal 100,-, maar toen waren ze nog niet officieel open.

Zoals wat in het bericht stond na 20:00 minimaal 50,- euro, aangezien het officieel pas om 20:00 de webshop openging. Alles daar voor was het totaal bedrag nog minimaal 100,-, maar toen waren ze nog niet officieel open.

Ik kreeg minimaal €100.000 :)

Twijfelde de 1.2ionch 200 shots te kopen, keek 5min later nog een keer. Uitverkocht :(

De prijzen op de site doen wel een beetje gek, Kingsmen is nu weer €309

een kingsmen in de pocket!:) kan wel eens de laatste mogelijkheid zijn om zo'n brute fluitbak in nederland te krijgen.

4 januari enal op pagina 11 haha, koopdrang is fors aanwezig.
Zelf wel even gekeken gisteren, maar genoeg ruggengraat gehad om even niet mee te doen nog. Wel jaloers op de bestellingen die al geplaatst zijn hoor.

Afhaalblok tussen 1:30-2:00 is niet echt ideaal maar zal niets meer aan te doen zijn ben ik bang :bonk:

Oh dat zou wel mooi zijn ja! Roosendaal is net wat te ver maar Oisterwijk goed te doen! Kunnen ze meteen de restvoorraad van Jo overnemen! ;)

Dat kun je wel vergeten, het bedrijf van Jo is gevestigd in het pand waar hij ook vuurwerk verkocht. De bunkers worden gedeeltelijk ontmanteld dus einde verhaal daar.

Er zaten zeker wel wat leuke aanbiedingen bij en heb even getwijfeld maar die afstand is wel echt een dingetje. Voor minder dan 6 of 8 boxen loont het zich helaas niet om die kant op te rijden (2 uur heen 2 uur terug minimaal). Maar he des te positiever voor de andere leden dan is daar meer voor beschikbaar haha.

Back
Bovenaan