[Freakactie 2024] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Dan vind ik het toch echt wel sneu dat twee klanten hier gewoon mee wegkomen, het zou eigenlijk door de medewerkers zijn opgevallen wanneer ze de check doen, wat betreft het enorme verschil in prijs van beide Rainbows. Beide klanten zijn echte stumperds, om hiermee vandoor te gaan, wetende dat zij hier geen recht op hadden. :thumbsdown: Ik zelf zou dit hebben gezegd, want hoe graag ik ook wel iets gratis zou willen krijgen, ik zou dit niet kunnen, gewoon niks zeggen en ermee weglopen.

Allereerst, weer keurig geholpen! Parkeerplaats is top, snel geholpen en blijft een leuke winkel.
Klein puntje van teleurstelling, als je als verkoop punt hebt op 3 januari "alles wat vrij komt staat gegarandeerd in de bunkers" om er vervolgens achter te komen dat 2 items van je bestelling van 4 januari toch niet in de bunkers bleken te staan (jumping jelly beans). Is dat toch een klein deukje in het vertrouwen voor volgend jaar outlet.
Heb een keurige vervanger gekregen, dus dat was super.

Ik zelf was er tegen 01:30 waar ik even moest wachten naast de medeliefhebbers om het langverwachte vuurwerk op te halen.
Eenmaal aan de beurt binnen 10 minuten alles op de toonbank en nagekeken door de beste jongen.
Dit was het 3e bezoek aan feestje met grote tevredenheid.

Rico bedankt en tot maandag voor een snuffelrondje in de showroom.

slaaplekker

Ik was weer bij de heerlijk sfeervolle nachtelijke afhaal. Diverse bekenden gezien en ook met andere liefhebbers een praatje gemaakt. Ondanks de drukte ging het redelijk vlot en haast heb ik toch niet bij die afhaal aangezien ik dezelfde nacht verder nergens naartoe hoef. Bestellingen netjes compleet op wat dingen na waarvan ik al wist dat ze pas de 30e zouden komen. Ik mag de 30e dus nog een keer terugkomen maar dat is dan ook gelijk een mooie gelegenheid om toch een keer een slinger aan dat prijzenrad te geven :)

De parkeerplaats aan de andere kant is overigens een hele grote verbetering. Lekker dichtbij en ruim genoeg.

Vandaag mocht ik ook even in de spits aan schuiven zo rond 10 uur bij het feestje. Het was er gezellig druk. Het duurde allemaal iets langer en dat vond ik heerlijk. Eerst boven in de showroom nog even wat mee genomen in de losse verkoop. Daarna beneden mijn oud en nieuw geplaatste bestellingen afhalen. Door de iets langere wachttijd heb ik @Pyro-adam ontmoet en hebben we uitgebreid gepraat over vuurwerk.

Ik werd geholpen door Rico zelf en het was merkbaar even flink aanpoten voor iedereen van feestje. Thierry nog wel even de hand kunnen schudden gelukkig. Maar voor de boys van Vuurwerkfeestje was het op dat momenten echt zo snel mogelijk orders rammen.

In levende lijven mogen ondervinden dat ik inderdaad bijna een Rainbow van Wolff mee kreeg in plaats van de Rainbow waaier van de Defqon doos. Gelukkig kan ik mij volledig vinden in de mening van @Grizmo Raizor en werd dit misverstand snel verholpen.
Op de valreep nog een Ti Sento gekocht. Want: vuurwerk is een feestje
B2F07BC6-FCEC-4725-A445-EB217CAC2655.jpeg

Vuurwerkfeestje bedankt voor de mooie showroom, het snelle schakelen en vriendelijke behandeling.

Kleine tip voor ze future: bij binnenkomst was het door de drukte niet gelijk duidelijk in welke rij ik moest staan. Dit omdat het op kniehoogte op de balies afgebeeld stond. Maar daar stonden toen best wel veel mensen voor waardoor dit onleesbaar werd.

Laatst bewerkt:
Gisteren ochtend bij VWfeestje geweest, werd snel geholpen. Thierry kon mijn bestelling in eerste instantie niet vinden, maar toen hij eenmaal doorhad waar hij moest zijn had hij het zo bij elkaar.
Kreeg nog gratis vuurwerk, de instructie voor de kassa in de showroom liet even op zich wachten. Wat mij mooi de tijd gaf om een beetje te ouwehoeren en rond te neuzen. Parkeerplaats aan de andere kant, grote plus punt!

Top service, alle juiste producten ontvangen.

Ik zeg tot volgend jaar :)

Gistermiddag geweest toen ik binnenkwam was er een man die de deur open en dicht deed aardige vent. Rico zag mij binnenkomen en ging gelijk de order pakken. Denk dat hij super druk was, rende heen en weer. Toen alles op de balie stond de order samen nagelopen alles was er top. Had me auto voor de winkel gezet volgend jaar toch maar op de nieuwe parkeerplaats zetten, staat de lossende vrachtwagen ook niet in de weg, en is het minder ver lopen. Maar ach das klein dingetje.

Verder bij het Red latern pakket zat in een van de pakketten geen zon meer mensen die dit hadden?

Verder top service en goede acties ga zo door feestje. Tot volgend jaar...

Zo mensen.. 24 uur verder waarvan ongeveer 34 minuten slaap, moe maar voldaan thuis na de eerste verkoopdag! Dit keer voor de vorm boven in de showroom gelegen op een stretcher. Geen doorslaand succes overigens. Dank voor jullie positieve en positief-kritische reacties. We kunnen ons daar overigens ook volledig in vinden.

De nacht liep over het algemeen prima, korte wachttijden, meeste orders compleet op een enkele na waarvoor een oplossing is geboden (en aangenomen).
Toen de ochtend.. het klopt dat het toen even spitsuur was. Leveringen van al onze leveranciers exact gelijk, meerdere pallets lossen, veel bestellers en ook de losse verkoop die meteen losging. Het was even flink aanpoten, gelukkig ging het vanmiddag en vanavond een stuk gestroomlijnder.

Zoals altijd loop je hier en daar tegen een probleempje aan. Daar balen wij dan net zo van als jullie, want ook wij zijn gewoon liefhebbers. Om een voorbeeld te geven. We hadden 16x Rainbow van Wolff binnen liggen. En netjes 16 keer verkocht. De eerste 14 klanten geen probleem. Bij de 15e.. geen Rainbow meer. Wat is er dan waarschijnlijk gebeurd? We hebben ook de Rainbow cake uit het Defqon-pakket. Zelfde naam, ander artikelnummer. We lopen met 10 man personeel waarbij niet iedereen daar tot in detail van op de hoogte is.Gevolg: de Rainbow van Wolff wordt gepakt, in plaats die van Defqon. Order wordt gecheckt met de klant en die merkt het. zelf niet, of denkt: das een mooie meevaller. Als dat 2 keer gebeurt, kom je dus er dus aan het einde 2 tekort. Pijnlijk, maar helaas de realiteit in een omgeving waar de druk soms even hoog is en mensen werken ;-)

Tot zover het kijkje achter de schermen. Nu snel wat slaap pakken en stiekem heel blij met een dag zoals morgen. Rustig leveringen binnenhalen, wat klanten helpen, en de voorraden weer op orde brengen.

Fijne verkoopdagen verder! :d
Hehe die Rainbow dat was ik. Hopelijk hebben jullie de 16e klant nog op de hoogte gesteld vooraf? Je weet maar nooit hoe ver iemand er voor rijdt… Achteraf gezien was enige compensatie ipv enkel geld terug wel op zijn plaats geweest gezien de gemaakte km’s. Ach, we waren allen moe aan het eind van een lange dag.

Anyhow, zoals ik bij ophalen ook al zei, we zijn mensen en ieder kan een foutje maken. Al helemaal met deze piek drukte. Gelukkig zijn mede pyro’s awesome en na een klein klaagbericht in de chat kreeg ik een ongevraagde PM waarin iemand mij z’n Rainbow aanbood ter overname. Heb ‘m vandaag kunnen ophalen dus alsnog compleet! Heel tof!

Succes nog met de komende dagen en op naar een mooi uiteinde!

Laatst bewerkt:
Hehe die Rainbow dat was ik. Hopelijk hebben jullie de 16e klant nog op de hoogte gesteld vooraf? Je weet maar nooit hoe ver iemand er voor rijdt… enige compensatie ipv enkel geld terug had ik wel wat netter gevonden, gezien de gemaakte km’s.

Anyhow, zoals ik bij ophalen ook al zei, we zijn mensen en ieder kan een foutje maken. Al helemaal met deze piek drukte. Gelukkig zijn mede pyro’s awesome en na een klein klaagbericht in de chat kreeg ik een ongevraagde PM waarin iemand mij z’n Rainbow aanbood ter overname. Heb ‘m vandaag kunnen ophalen dus alsnog compleet!

Wat fijn om te horen dat je hem alsnog bemachtigd hebt! Freaks voor freaks!
1 persoon heeft zich nog gemeld met een onterechte Rainbow, ook nog geprobeerd deze voor je terug te krijgen maar dat bleek praktisch helaas niet mogelijk :sad:

Wat betreft compensatie: mocht je volgend jaar weer bij ons willen bestellen (en dat hopen we natuurlijk), meld je dan even bij ons dan regelen we wat daarvoor.

Fijne jaarwisseling!

Hehe die Rainbow dat was ik. Hopelijk hebben jullie de 16e klant nog op de hoogte gesteld vooraf? Je weet maar nooit hoe ver iemand er voor rijdt… Achteraf gezien was enige compensatie ipv enkel geld terug wel op zijn plaats geweest gezien de gemaakte km’s. Ach, we waren allen moe aan het eind van een lange dag.

Anyhow, zoals ik bij ophalen ook al zei, we zijn mensen en ieder kan een foutje maken. Al helemaal met deze piek drukte. Gelukkig zijn mede pyro’s awesome en na een klein klaagbericht in de chat kreeg ik een ongevraagde PM waarin iemand mij z’n Rainbow aanbood ter overname. Heb ‘m vandaag kunnen ophalen dus alsnog compleet! Heel tof!

Het overkomt ons helaas allemaal wel eens, door omstandigheden is een product wat je besteld had niet aanwezig. Mijn ervaring is echter wel dat de goede winkels dat ook op een goede manier oplossen en ik weet van Vuurwerkfeestje bijvoorbeeld dat geld terug niet de enige optie is en ik weet zeker dat als jij om een vervangend product had gevraagd dat jullie daar wel aan uit waren gekomen. Mijn tip is dus om vooral even te vragen of er een leuke vervanger beschikbaar is als je onverhoopt tegen zo'n situatie aanloopt.

Wij zijn hier geweest met de nacht opening. Leuke zaak, leuke mensen. Het was een beetje zoeken waar je moest staan, denk dat iedereen dat wel had. Alles goed en snel ontvangen, volgend jaar komen we wel weer terug.

Top zaak, gezellig uurtje gehad daar vanmorgen om 7 uur. Uiteindelijk 1 artikel niet geleverd, maar prima vervanger.

Ook nog even de dazzling Dream meegepakt.

Vanochtend hier mn bestelling opgehaald. Meer personeel dan klanten, das gunstig voor mij natuurlijk.
Mocht nog een potje uitzoeken ivm de 10% gratis vuurwerk. Ik wilde graag de Funky Fusion (eigen lijn van VWF) maar het personeel reageerde alsof ze voor het eerst van die naam hoorden...:d
Maar ik stond snel weer buiten en parkeren aan de havenkant was echt ideaal. Volgend jaar sowieso weer hier bestellen!

Wij wensen alle freaks een gelukkig en knallend 2025 toe! :handsup:
Wat hebben we er weer van genoten om velen van jullie te mogen verwelkomen in Roosendaal, en sommigen ook even hebben kunnen spreken.
Hopelijk is onze service én natuurlijk het vuurwerk goed bevallen.

Zoals jullie van ons gewend zijn, gaan we ons snel weer richten op het nieuwe seizoen. Maar hoe snel? Het begint met het tellen van de restvoorraad. We houden jullie op de hoogte! :d

Social banner (68).png

Bij deze wil ik jullie bedanken, ben hier zeer goed geholpen. Een van mijn bestelde producten was helaas te laat in NL aangekomen. Kan niemand iets aan doen maar er werd wel supergoed meegedacht en gecommuniceerd over de oplossing. Meerdere mogelijke oplossingen werden aangeboden die allen prima waren.

Ben zeer goed op de hoogte gehouden door Rico en zelfs nog gebeld nadat het product toch eerder binnen was waardoor ik de 30e in de avond nog even langs kwam. Ontzettend bedankt daarvoor. Daarnaast was de Dazzeling Dream echt geweldig!

Kan niet wachten op de acties voor dit jaar, maar ik ben er sowieso weer bij :)

De beste wensen!
Ben blij met het vuurwerk dat ik hier gehaald heb!
De Funky Fusion van de eigen collectie was echt een leuke cake!
De Cosmic Collision (zoals ik al in het eigen topic van die cake heb geschreven) viel heel vies tegen.

Verder nog een eervolle vermelding voor de Glittering Corolla (defqon box) die echt vet was.
En de 888 fountain komen er volgend jaar (als ie nog verkocht wordt) meerdere van in de collectie, wat een top fontein. :)

Afgelopen jaar was het weer super! Regelmatig de gezellige VrijMiBo's bezocht en natuurlijk de hele leuke freakavond. Gedurende het hele jaar bestellingen geplaatst en zoals ik inmiddels gewend ben werd alles weer netjes geleverd, op de Turbine na maar dat is ook weer prima opgelost. Ik kijk alweer uit naar dit jaar :)

Back
Bovenaan