Zo mensen.. 24 uur verder waarvan ongeveer 34 minuten slaap, moe maar voldaan thuis na de eerste verkoopdag! Dit keer voor de vorm boven in de showroom gelegen op een stretcher. Geen doorslaand succes overigens. Dank voor jullie positieve en positief-kritische reacties. We kunnen ons daar overigens ook volledig in vinden.
De nacht liep over het algemeen prima, korte wachttijden, meeste orders compleet op een enkele na waarvoor een oplossing is geboden (en aangenomen).
Toen de ochtend.. het klopt dat het toen even spitsuur was. Leveringen van al onze leveranciers exact gelijk, meerdere pallets lossen, veel bestellers en ook de losse verkoop die meteen losging. Het was even flink aanpoten, gelukkig ging het vanmiddag en vanavond een stuk gestroomlijnder.
Zoals altijd loop je hier en daar tegen een probleempje aan. Daar balen wij dan net zo van als jullie, want ook wij zijn gewoon liefhebbers. Om een voorbeeld te geven. We hadden 16x Rainbow van Wolff binnen liggen. En netjes 16 keer verkocht. De eerste 14 klanten geen probleem. Bij de 15e.. geen Rainbow meer. Wat is er dan waarschijnlijk gebeurd? We hebben ook de Rainbow cake uit het Defqon-pakket. Zelfde naam, ander artikelnummer. We lopen met 10 man personeel waarbij niet iedereen daar tot in detail van op de hoogte is.Gevolg: de Rainbow van Wolff wordt gepakt, in plaats die van Defqon. Order wordt gecheckt met de klant en die merkt het. zelf niet, of denkt: das een mooie meevaller. Als dat 2 keer gebeurt, kom je dus er dus aan het einde 2 tekort. Pijnlijk, maar helaas de realiteit in een omgeving waar de druk soms even hoog is en mensen werken
Tot zover het kijkje achter de schermen. Nu snel wat slaap pakken en stiekem heel blij met een dag zoals morgen. Rustig leveringen binnenhalen, wat klanten helpen, en de voorraden weer op orde brengen.
Fijne verkoopdagen verder!