[Freakactie 2024] Vuurwerkexpert: 25% korting!!

Goed nieuws: vanaf vandaag kun je ook terecht in De Krim voor jouw Vuurwerkexpert-artikelen. En zij doen mee aan de Freakactie!

De extreme apache werkt niet mee als ik deze combineer om tot het bedrag te komen. Dit product heeft geen superstunt label. Ik probeer dus Extreme mixed caliber met deze te combineren :-)

De extreme apache werkt niet mee als ik deze combineer om tot het bedrag te komen. Dit product heeft geen superstunt label. Ik probeer dus Extreme mixed caliber met deze te combineren :-)
Bedankt voor het melden. Kun je aangeven bij welke Dealer dit is? Dan kijken we het even na.

Ik zie dat de Vuurwerkdumper (Leiderdorp) niet meer als winkel op de website staat bij vuurwerkexpert.nl
Zijn ze hun pagina aan het aanvullen of zijn ze niet meer via jullie eigen website beschikbaar?

De Extreme Apache bij Elburg is nu mét de korting van de Freakactie te bestellen!

Bij een aantal dealers krijg ik "pagina niet gevonden" als ik:

In eerste instantie geen winkel selecteer maar rondkijk in Assortiment.
Vervolgens een artikel kies en dan klik op bestellen.
Nu krijg je de kaart van nederland met dealers te zien.
Als ik daarop dealer X klik, dan volgt pagina niet gevonden.

Voorbeelden:
Tailgate Fan > BredaVuurwerk
Tailgate Fan > Koeleman Rijwielen
Extreme Mixed Caliber > Dieverbrug
Extreme Mixed Caliber > Lodeo Vuurwerk
Extreme Mixed Caliber > Koeleman Rijwielen

Nu kan ik mij voorstellen dat deze dealers deze artikelen niet voeren, maar een andere melding i.p.v. "pagina niet gevonden" zou misschien correcter zijn.
Bedankt voor het melden. Dit is vooral een technisch verhaal. Als je op deze manier zoekt, worden er alleen Dealers getoond die dit artikel in hun assortiment aan hebben staan. Echter, nog niet alle Dealers zijn klaar met hun voorbereidingen. Sommigen doen bijv. niet mee met de actie en geven zichzelf ruim de tijd om hun webshop rustig klaar te maken. Bij sommigen kan dat zelfs nog weken duren, dat is aan de Dealer zelf. Dat betekent dat het systeem dus wel ziet dat een Dealer dit artikel in zijn backend aan heeft staan, maar het systeem legt niet de koppeling of de shop al open is en/of mee doet met de actie. Klik je dan op zo'n zoekresultaat dan krijg je dus een "Pagina niet gevonden" wat in principe een terecht resultaat is. Volgende week kom je wel op die pagina uit en/of de Dealer heeft het artikel alsnog uitgezet en dan komt deze niet meer als zoekresultaat naar voren. We zeiden al: technisch verhaal! ;)

Ik zie dat de Vuurwerkdumper (Leiderdorp) niet meer als winkel op de website staat bij vuurwerkexpert.nl
Zijn ze hun pagina aan het aanvullen of zijn ze niet meer via jullie eigen website beschikbaar?
We hebben het even voor je nagevraagd.

De Vuurwerkdumper heeft ervoor gekozen om vanaf dit jaar niet meer mee te doen met de Vuurwerkexpert-site en alleen maar de eigen site te gebruiken.

Zij doen dus helaas niet mee met de actie.

Kunnen jullie niet een lijstje neerzetten in de start post waarin netjes staat welke dealer wel en welke niet meedoet? Dat scheelt heel wat vragen :)
Bedankt voor de suggestie. Dat is alleen bijna niet te doen, er zijn zoveel variabelen. En er zijn dagelijks wisselingen of aanvullingen. Dat zie je ook wel weer aan onze reacties hierboven.

Eigenlijk is het vrij simpel: staan ze nu online en zijn ze open, dan doen ze in principe mee. Van de winkels die online staan, doet een handvol niet mee. Dus de kans dat je gewoon kan bestellen mét de korting van de Freakactie is velen malen groter dan dat dit niet kan.

Er wordt vooral geïnformeerd naar winkels die er juist niet bij staan. Voor alle zekerheid verifiëren we dat dan nog een keer.

Dank voor de vraag. We kunnen pas iets online gooien als we het hebben. Onze Chinese fabrieken hebben na alle ellende in China de focus gelegd op het op tijd klaar krijgen van de producten. Dat begeleiden is al een hele klus voor onze mensen in China. Een nieuwe filmavond heeft daardoor recent niet plaatsgevonden. Er druppelen echter wel af en toe losse video's binnen en als daar artikelen bij zitten waar we nog geen video van hebben geupload, doen we dit z.s.m. Vandaag en/of morgen is dat nu ook het geval, maar van de Color Cream hebben we helaas nog niets ontvangen.
Heb je toevallig al een iets gedetailleerde effectomschrijving van de Color Cream? Eigenlijk weten we nu alleen dat het kleuren zijn en dat hij 30mm is :)
Zit erg te twijfelen om hem op de gok te bestellen.

Hey broekie even checken. Ik heb een sky high in medemblik besteld en ging er vanuit dat ze die nog in de bunkers hadden liggen ofzo, maar ik zie dat je 125 stuks in theorie zou kunnen kopen. Ligt deze nog in jullie bunkers?

Hey broekie even checken. Ik heb een sky high in medemblik besteld en ging er vanuit dat ze die nog in de bunkers hadden liggen ofzo, maar ik zie dat je 125 stuks in theorie zou kunnen kopen. Ligt deze nog in jullie bunkers?
Hmm, dat is wel vreemd want dit artikel is uit ons assortiment. Zij beheren zelf hun Vuurwerkexpert-website. Mogelijk hebben ze dit artikel zelf toegevoegd omdat ze er nog voorraad van hebben zitten. Maar daar hebben wij uiteraard geen zicht op. Het beste kun je met jouw vraag rechtstreeks naar de Dealer gaan.

Back
Bovenaan