Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Pak die extra korting snel want de code is namelijk t/m dinsdag 29 oktober a.s. geldigMorgen ook nog geldig toch deze actie?
We snappen jouw vraag, maar onze collega's van de verkoop zullen hen dan gesproken hebben. Wij die hier jullie vragen en opmerkingen behandelen, hebben daar geen zicht op. De kortste klap is waarschijnlijk dat je zelf de winkelier even vraagt of ze al een oplossing hebben.Broekie heb jij nog iets gehoord vanuit medemblik? Ik wil eigenlijk nog vandaag nog weten waar ik aan toe ben, anders kan ik hem beter annuleren want jullie actie loopt morgen af.
OpgelostWe snappen jouw vraag, maar onze collega's van de verkoop zullen hen dan gesproken hebben. Wij die hier jullie vragen en opmerkingen behandelen, hebben daar geen zicht op. De kortste klap is waarschijnlijk dat je zelf de winkelier even vraagt of ze al een oplossing hebben.
Meestal doet de s&o altijd wel mee dacht ik. Maar nu heb ik zelf gekozen voor tuincentrum elburgIk mis ook een aantal bedrijven in de polder. Zijn ze ze in Almere en Dronten gestopt of slaan ze de actie over en daarom niet zichtbaar?
Bedankt voor jouw vraag. Zij beheren in principe zelf hun webshop en daarom moeten wij jou het antwoord schuldig blijven. Je kunt ze morgenochtend misschien even bellen? Dan kun je later op de dag misschien alsnog bij hun bestellen met de Freakactie of desnoods een andere Dealer uitzoeken. De Freakactie loopt immers tot morgen middernacht.Wilde bestellen bij blom & blom Uithoorn maar die hebben ineens geen producten meer op de site staan. Ðoen zij nog wel mee met de actie ? Vorige week was de site gevuld en deed de code het.
De mensen die hier nu achter de knoppen zitten weten net zoveel als jullie: afbeelding en dummy gezien, beperkte omschrijving en specs gelezen. Bewegende beelden hebben wij ook nog niet gezien, dus helaas hebben ook wij nog geen idee. Van de collega's hebben we wel begrepen dat het een dikke bak is, maar dat lijkt ons logisch met een 100 schots 30mm.Nog tipje van de Color Cream sluier qua effectomschrijving?
Ondanks dat voor mij de minimum bestelwaarde niet haalbaar is, toch enorm bedankt voor zulke mooie acties en super snelle antwoorden van Broekie!
Zouden meer importeurs mogen doen.