meester J.
VWC lid
Geld ook hier terug, alle begrip nog steeds maar jammer van de collectie.
hopelijk voor volgend jaar weer gezellig bij jullie
hopelijk voor volgend jaar weer gezellig bij jullie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor je bijdrage......Als ik lees dat sommigen 90% van hun bestellingen hier hebben gedaan zal je misschien eens je bestellingen moeten spreiden inplaats van alles bij 1 winkel en alleen maar het allergoedkoopste willen scoren in de weekacties.
Zat er citroensap in je koffie vanochtend?Als ik lees dat sommigen 90% van hun bestellingen hier hebben gedaan zal je misschien eens je bestellingen moeten spreiden inplaats van alles bij 1 winkel en alleen maar het allergoedkoopste willen scoren in de weekacties.
Voor mij is de keuze voor Vathorst niet alleen gebaseerd op de prijzen. Ze laten al jaren zien een geweldige zaak te runnen. Communicatie, service, assortiment, aandacht naar de klant, het bekende rijtje steekwagentjes en Dave die altijd meedenkt in oplossingen. Meer dan hun sporen verdient zo en genoeg reden om de 28ste nog even langs te wippen en ook volgend jaar weer een groot deel hier aan te schaffen.Als ik lees dat sommigen 90% van hun bestellingen hier hebben gedaan zal je misschien eens je bestellingen moeten spreiden inplaats van alles bij 1 winkel en alleen maar het allergoedkoopste willen scoren in de weekacties.
Dankjewel ik pak alvast de popcorn erbij.Zat er citroensap in je koffie vanochtend?
Snap ik maar stress beperken is voor mij ook tegenwoordig onderdeel van de hobby, mocht het tegenzitten bij een winkel dan zijn er nog andere waar bestellingen geplaatst zijn.Voor mij is de keuze voor Vathorst niet alleen gebaseerd op de prijzen. Ze laten al jaren zien een geweldige zaak te runnen. Communicatie, service, assortiment, aandacht naar de klant, het bekende rijtje steekwagentjes en Dave die altijd meedenkt in oplossingen. Meer dan hun sporen verdient zo en genoeg reden om de 28ste nog even langs te wippen en ook volgend jaar weer een groot deel hier aan te schaffen.
Je doet net alsof dit een jaarlijks terugkerend probleem is bij diverse winkels.....die begrijp ik ff niet!!Snap ik maar stress beperken is voor mij ook tegenwoordig onderdeel van de hobby, mocht het tegenzitten bij een winkel dan zijn er nog andere waar bestellingen geplaatst zijn.
Bedankt voor je heldere tip, en dooooor.Als ik lees dat sommigen 90% van hun bestellingen hier hebben gedaan zal je misschien eens je bestellingen moeten spreiden inplaats van alles bij 1 winkel en alleen maar het allergoedkoopste willen scoren in de weekacties.
Ik lees net deze, mag ik deze nomineren voor gouden tip van het jaar?Als ik lees dat sommigen 90% van hun bestellingen hier hebben gedaan zal je misschien eens je bestellingen moeten spreiden inplaats van alles bij 1 winkel en alleen maar het allergoedkoopste willen scoren in de weekacties.