[FREAKACTIE 2024] Vuurwerk Vathorst - Amersfoort

Hier ook het geld terug, waarvoor dank!
Had erg vroeg besteld, dus terugbetaling zal op volgorde van bestellen gaan verwacht ik.

Dave/ team Vathorst succes met alles en jullie zien me de 28e eind vd middag!

Wat ontzettend zuur voor jullie.
Heel veel sterkte aankomende tijd en ik hoop dat de verkoopdagen 1 gekkenhuis gaat worden voor jullie.

Succes

Ik heb ook zojuist mijn geld ontvangen bedankt en succes met de 3 verkoopdagen! Wellicht schiet ik nog even langs.

Geld is ontvangen, wat een super service dat het zo snel terug betaald is. Heel veel succes gewenst met de losse verkoop en hopelijk tot volgend jaar! (Mocht er nog tijd en wat budget over zijn kom ik langs tijdens de verkoopdagen 😉)

Ook mijn centjes terug ontvangen.
Complimenten al blijft het kut.
Succes met de verkoop dagen ik woon te verweg om even langs te komen

Als ik lees dat sommigen 90% van hun bestellingen hier hebben gedaan zal je misschien eens je bestellingen moeten spreiden inplaats van alles bij 1 winkel en alleen maar het allergoedkoopste willen scoren in de weekacties.

Als ik lees dat sommigen 90% van hun bestellingen hier hebben gedaan zal je misschien eens je bestellingen moeten spreiden inplaats van alles bij 1 winkel en alleen maar het allergoedkoopste willen scoren in de weekacties.
Voor mij is de keuze voor Vathorst niet alleen gebaseerd op de prijzen. Ze laten al jaren zien een geweldige zaak te runnen. Communicatie, service, assortiment, aandacht naar de klant, het bekende rijtje steekwagentjes en Dave die altijd meedenkt in oplossingen. Meer dan hun sporen verdient zo en genoeg reden om de 28ste nog even langs te wippen en ook volgend jaar weer een groot deel hier aan te schaffen.

Heb inmiddels ook mijn geld retour.
Ga zeker even langs tijdens de verkoop dagen.
Hier is de keuze ook gebaseerd op prijs/vriendelijkheid/communicatie/service en aandacht voor mij als klant.
Ik hoop daarom dat alles netjes achter de schermen geregeld word en dat we volgend jaar gewoon weer een mooi acties en aanbiedingen mogen krijgen net zo als dit jaar

Voor mij is de keuze voor Vathorst niet alleen gebaseerd op de prijzen. Ze laten al jaren zien een geweldige zaak te runnen. Communicatie, service, assortiment, aandacht naar de klant, het bekende rijtje steekwagentjes en Dave die altijd meedenkt in oplossingen. Meer dan hun sporen verdient zo en genoeg reden om de 28ste nog even langs te wippen en ook volgend jaar weer een groot deel hier aan te schaffen.
Snap ik maar stress beperken is voor mij ook tegenwoordig onderdeel van de hobby, mocht het tegenzitten bij een winkel dan zijn er nog andere waar bestellingen geplaatst zijn.

Snap ik maar stress beperken is voor mij ook tegenwoordig onderdeel van de hobby, mocht het tegenzitten bij een winkel dan zijn er nog andere waar bestellingen geplaatst zijn.
Je doet net alsof dit een jaarlijks terugkerend probleem is bij diverse winkels.....die begrijp ik ff niet!!
Je ziet hoe het hier afgehandeld word...en ik heb sterk mn twijfels of dat overal zo goed en snel zou gebeuren, uitzonderingen daar gelaten.

De manier van afhandelen zorgt er voor mij juist voor dat ik hier volgend jaar weer zonder stress het overgrote deel van mijn collectie vandaan haal...

Back
Bovenaan