[FREAKACTIE 2024] Vuurwerk Vathorst - Amersfoort

Hier ook al het geld terug, super snel geregeld waarvoor dank!

Was voor mij eerste keer bestelling hier, maar kom zeker terug. Probeer tijdens de 3 dagen ook wel ff langs te kopen, wie weet kan ik dan alsnog de iro kin beauty scoren...

En ook hier het geld alweer op de rekening staan, ongekend snel voor de situatie waarin jullie zitten, niets meer dan dikke complimenten hiervoor.

Zo onbegrijpelijk gevoel voor hun, zit je daar op de zondag al het geld weer terug te boeken met een gigantisch kloten gevoel. Ze hadden zich nu druk moeten maken over alle leveringen en andere voorbereidingen, wat een domper voor ze zeg.

Mocht het volgend jaar weer door gaan voor jullie bestel ik zeer zeker weer en ik gun jullie echt 3 hele goede verkoop dagen.

Hier ook alles terug.

Man man, de nachtmerrie van de boekhouder daar bij Vathorst. Dit wil je als bedrijf echt niet. Geeft echt wel de kracht aan van een goede ondernemer dat dit kan, want dit kan je zomaar de kop kosten als lopende kosten al te veel drukken gedurende het jaar.

Ik had via facebook begrepen dat alle voorbestellingen geannuleerd werden .
we mogen tenminste blij zijn dat er op tijd is ingegrepen om erger te voorkomen.
Niet te min moet de bunker aan veel en soms tegenstijdige regeltjes voldoen alvorens je een vergunning krijgt.
Ik heb het in elk geval sportief weten op te vatten en het gat weer weten te repareren.
Het heeft verder als liefhebber ook geen zin om boos te zijn want dit soort situaties zijn echt voor helemaal niemand leuk. Jongens sterkte daar bij vathorst

Klasse dat al het geld nu al weer direct wordt teruggestort. Ontzettend veel succes gewenst de komende periode en hopelijk draaien jullie 3 wereld dagen met de losse verkoop!

Ik was er vandaag even. Toevallig moest ik met m'n jongens nog een verjaardagskado regelen en ze waren open. De eigenaar (ik neem aan Dave) en z'n vrouw nog even gesproken. Ontzettend zuur dit. Echt een kwestie van enorme pech met een inspecteur. Na 30 jaar verkoop en altijd binnen de regels en nu opeens vanalles niet meer goed. Vorig jaar super tevreden met de service en aanbiedingen.

Dit was een zware maar noodzakelijke keus om grotere teleurstelling op de verkoopdagen te voorkomen. Heb m'n geld nog niet terug maar alle vertrouwen dat dat goed gaat komen. Dave en het team nog veel sterkte en ik ben volgend jaar sowieso weer van de partij! Losse verkoop gaat me helaas niet lukken ben ik bang.

Wouter

Laatst bewerkt:
Echt dikke complimenten naar Vathorst. Geld is terug gestort, super snel en netjes,
Een beroerde tijd voor Vathorst en hoop dat deze tegenslag ze sterker zal maken!!.
Enkel verliezers, maar Vathorst handeld als een winnaar! Hulde en heel veel sterkte gewenst!

Even voor de liefhebbers.
Jullie zijn bang voor freak prijzen.
Maar ik zelf heb een aantal shops benaderd met de vraag of er een mooie prijs gemaakt kan worden door onvoorziene omstandigheden (leg de gebeurtenis ivm Vathorst uit) en bijna iedere shop geeft aan mee te willen denken.
Dus liefhebbers, ga netjes langs een ander shop en 9;van de 10 staan er wel voor open om jou een mooie prijs te geven. Zeker als het om grote bestellingen gaat.
Dus er is veel mogelijk 😘

Echt dikke complimenten naar Vathorst. Geld is terug gestort, super snel en netjes,
Een beroerde tijd voor Vathorst en hoop dat deze tegenslag ze sterker zal maken!!.
Enkel verliezers, maar Vathorst handeld als een winnaar! Hulde en heel veel sterkte gewenst!

Even voor de liefhebbers.
Jullie zijn bang voor freak prijzen.
Maar ik zelf heb een aantal shops benaderd met de vraag of er een mooie prijs gemaakt kan worden door onvoorziene omstandigheden (leg de gebeurtenis ivm Vathorst uit) en bijna iedere shop geeft aan mee te willen denken.
Dus liefhebbers, ga netjes langs een ander shop en 9;van de 10 staan er wel voor open om jou een mooie prijs te geven. Zeker als het om grote bestellingen gaat.
Dus er is veel mogelijk 😘
Dat lijkt me een hele goede tip. Nu bijna alle webshops wel open zijn en de voorverkoop dus overal gestart is zijn de ook de winkels zonder freak acties ondertussen al wel met vuurwerk bezig. Je ziet nu ook steeds meer banners, de folders vallen binnen en showrooms worden opgebouwd. Je kunt nu dus ook zo'n winkel bezoeken en met de winkelier overleggen wat er mogelijk is en dat sorteert vaak meer effect dan een email sturen.

• Like
Waarderingen: 3xh
ook ik heb zojuist het geld terug ontvangen bedankt voor de open communicatie en het snel afhandelen hier van dikke klasse .
wellicht tot volgend jaar.

Veel succes met de losse verkoop.

Hier ook alles terug, en dat op zondagavond rond 23:45!!!! Wat een weekend moet dit voor jullie geweest zijn..😔
Petje af voor het super snelle handelen en tot de 28e!!

Vanochtend ook het geld terug ontvangen. Echt diep respect hoe jullie deze hele kl*te situatie afhandelen! Ik kom zeker even langs de 28e!

Beste Dave,

Ik vind het vervelend voor Vuurwerk Vathorst hoe het gelopen is dit jaar en wat een pech. Ik vind het getuige van top ondernemersschap hoe jullie je verantwoordelijkheid nemen en acteren op de situatie, hoe vervelend die ook is. Mijn maat en ik komen de 28e nog even langs om jullie te steunen dit jaar!

Vanmorgen ook het geld terug gekregen. Hulde team Vathorst, er is hard gewerkt om dit allemaal te realiseren.
Knap gedaan en hopelijk volgend jaar gewoon weer van de partij, want dan staan we er weer!

Hier nog niks, zal wel met de achternaam te maken hebben gok ik xD
We wachten geduldig af! Igg goed om te lezen dat veel mensen al zo snel geld terug hebben. ❤️

Dus het ligt niet aan de achternaam , denk wanneer je had besteld etc.
We wachten het rustig af
Denk op ordernummer inderdaad. Ik ook nog niks. Maar komt vanzelf wel. Respect voor de manier waarop deze ondernemer dit fixt. Prima communicatie en afhandeling van een kutsituatie.

Back
Bovenaan