Ik had beloofd dat ik altijd probeer uit te leggen waarom ik iets heb geschreven, dat ik ook heb beloofd dat ik e.e.a. zou aanpassen wanneer ik het niet correct zou hebben. Beloofd niet negatief te zijn en te reageren. Ik heb echter jullie ook gevraagd mij ten allen tijden aan te spreken wanneer iets niet juist is, dat dit dan via pm te doen, dat ik dan zou kunnen kijken wat dan niet juist is. Ik probeer hier mijn best voor te doen, zoals beloofd. Dan helpt nutteloze en betekenisloze reacties echt niet, dan vraag ik mij af wie hier nu dan de sfeer verpest? Door wederom op de man te spelen. Ik kan er niets aan doen dat ik altijd lange teksten schrijf, maar dat doe ik omdat ik niet verkeerd begrepen zou kunnen/willen worden, echter lijkt het erop dat sommige mensen het dan toch nog verkeerd lezen. Nogmaals, ik heb niets gezegd wat negatief bedoeld was, niet voor Vathorst en ook niet voor de freaks. Het was oprecht goed bedoeld, voor degene die hun bestellingen geannuleerd ziet worden. Ik heb het misschien verkeerd begrepen, dat kan, want zo las ik zelf dat men het geld uit voorzorg al terugstort, om te voorkomen dat men er mogelijk anders langer op moet wachten. Hierbij had ik het zo begrepen dat het niet per se zo hoeft te zijn, dat als men op tijd hun problemen zouden kunnen oplossen, het niet zou hoeven te worden geannuleerd etc. Echt, ik bedoel niks slechts met mijn post. ja, alweer reageer ik met een lap tekst, dat is alleen maar om iets uit te leggen, wat niet in één enkele zin kan. Wat ik jammer vind is dan de reacties op mijn bericht, één enkele zin, op de man gespeeld, zonder verdere argumentatie etc. Nah ja, dan die steek van jou, Dingodile, van de post hierboven. Ik begrijp jullie niet, sorry.