[FREAKACTIE 2024] Vuurwerk Vathorst - Amersfoort

Wat ik hieruit concludeer is dat het vuurwerk er mogelijk gewoon zal zijn, in de bunkers, mits jullie aan de vereisten voldoen. Je geeft aan dat je eigenlijk uit voorzorg het geld terugstort om te voorkomen dat men in het ergste geval nog langer op het geld zou moeten wachten. Maar in het gunstigste geval zou de producten gewoon beschikbaar en uitgegeven kunnen worden op één van de verkoopdagen. Met andere woorden, er zijn mensen genoeg die niet om geld verlegen zitten en die deze risico wel willen nemen, immers betekent het slechts in het ergste geval dat je er wat langer op moet wachten, het is niet zo dat men het geld helemaal niet meer krijgt. Dus waarom bied je niet gewoon de mensen de keus? Als ik geld genoeg had en had een hele mooie order bij jullie lopen, dan zou ik het risico wel durven te nemen, want je geeft zelf aan gewoon open te zijn met de verkoopdagen en dat je eigenlijk er zelf al vanuit gaat dat het wel goed gaat komen. Is het dus niet te voorbarig om dan dit te doen? Laat de freaks hier dan zelf voor beslissen, betaal dan het geld alleen terug aan de mensen die zich niet melden. Er moet toch een middenweg zijn, niet?
Ik ga ff een rondje lopen

Mensen, mensen toch.. waarom toch weer zo op mijn bericht reageren? Ik zelf concludeer iets van wat ik lees en stel daar dan uiteindelijk ook dan ook vragen. Ik zeg niet dat het zo is, terwijl ik zelf ook nog eens probeer mee te denken, voor wat betreft of er dan misschien een oplossing zou kunnen zijn voor de freaks, wat betreft het toch eventueel alles af te wachten zonder dat er een bestelling al van tevoren wordt geannuleerd en het geld wordt terugbetaald. Als ik dan sommige reacties daarop lees dan snap ik het echt niet meer, ben bang om dan uberhaupt nog iets te plaatsen hier terwijl ik echt niet en nergens op een negatieve manier wil reageren. Ook mijn bericht was niet als iets negatiefs bedoeld, enkel een uitleg hoe ik het heb gelezen en begrepen en van daaruit proberen mee te denken, juist voor de freaks. En ja, ik kan het totaal mis hebben en dan mag men dat ook gewoon zeggen, daar is helemaal niets mis mee.. maar reacties als "Pas je op, pffff" of "Dit is het meest waanzinnige wat ik dit seizoen hier op het forum heb gelezen", dat vind ik persoonlijk wel erg ver gaan en zie dit toch weer als een aanval op mij. Alweer.. :(

Mensen, mensen toch.. waarom toch weer zo op mijn bericht reageren? Ik zelf concludeer iets van wat ik lees en stel daar dan uiteindelijk ook dan ook vragen. Ik zeg niet dat het zo is, terwijl ik zelf ook nog eens probeer mee te denken, voor wat betreft of er dan misschien een oplossing zou kunnen zijn voor de freaks, wat betreft het toch eventueel alles af te wachten zonder dat er een bestelling al van tevoren wordt geannuleerd en het geld wordt terugbetaald. Als ik dan sommige reacties daarop lees dan snap ik het echt niet meer, ben bang om dan uberhaupt nog iets te plaatsen hier terwijl ik echt niet en nergens op een negatieve manier wil reageren. Ook mijn bericht was niet als iets negatiefs bedoeld, enkel een uitleg hoe ik het heb gelezen en begrepen en van daaruit proberen mee te denken, juist voor de freaks. En ja, ik kan het totaal mis hebben en dan mag men dat ook gewoon zeggen, daar is helemaal niets mis mee.. maar reacties als "Pas je op, pffff" of "Dit is het meest waanzinnige wat ik dit seizoen hier op het forum heb gelezen", dat vind ik persoonlijk wel erg ver gaan en zie dit toch weer als een aanval op mij. Alweer.. :(
Maat. Ik gooi elke keer jouw berichten door chatGPT en die kan t met 15 woorden. De tandjes. Hou nou gewoon op met overal zo geforceerd op te reageren.

Maat. Ik gooi elke keer jouw berichten door chatGPT en die kan t met 15 woorden. De tandjes. Hou nou gewoon op met overal zo geforceerd op te reageren.

Ik had beloofd dat ik altijd probeer uit te leggen waarom ik iets heb geschreven, dat ik ook heb beloofd dat ik e.e.a. zou aanpassen wanneer ik het niet correct zou hebben. Beloofd niet negatief te zijn en te reageren. Ik heb echter jullie ook gevraagd mij ten allen tijden aan te spreken wanneer iets niet juist is, dat dit dan via pm te doen, dat ik dan zou kunnen kijken wat dan niet juist is. Ik probeer hier mijn best voor te doen, zoals beloofd. Dan helpt nutteloze en betekenisloze reacties echt niet, dan vraag ik mij af wie hier nu dan de sfeer verpest? Door wederom op de man te spelen. Ik kan er niets aan doen dat ik altijd lange teksten schrijf, maar dat doe ik omdat ik niet verkeerd begrepen zou kunnen/willen worden, echter lijkt het erop dat sommige mensen het dan toch nog verkeerd lezen. Nogmaals, ik heb niets gezegd wat negatief bedoeld was, niet voor Vathorst en ook niet voor de freaks. Het was oprecht goed bedoeld, voor degene die hun bestellingen geannuleerd ziet worden. Ik heb het misschien verkeerd begrepen, dat kan, want zo las ik zelf dat men het geld uit voorzorg al terugstort, om te voorkomen dat men er mogelijk anders langer op moet wachten. Hierbij had ik het zo begrepen dat het niet per se zo hoeft te zijn, dat als men op tijd hun problemen zouden kunnen oplossen, het niet zou hoeven te worden geannuleerd etc. Echt, ik bedoel niks slechts met mijn post. ja, alweer reageer ik met een lap tekst, dat is alleen maar om iets uit te leggen, wat niet in één enkele zin kan. Wat ik jammer vind is dan de reacties op mijn bericht, één enkele zin, op de man gespeeld, zonder verdere argumentatie etc. Nah ja, dan die steek van jou, Dingodile, van de post hierboven. Ik begrijp jullie niet, sorry.

Ik had beloofd dat ik altijd probeer uit te leggen waarom ik iets heb geschreven, dat ik ook heb beloofd dat ik e.e.a. zou aanpassen wanneer ik het niet correct zou hebben. Beloofd niet negatief te zijn en te reageren. Ik heb echter jullie ook gevraagd mij ten allen tijden aan te spreken wanneer iets niet juist is, dat dit dan via pm te doen, dat ik dan zou kunnen kijken wat dan niet juist is. Ik probeer hier mijn best voor te doen, zoals beloofd. Dan helpt nutteloze en betekenisloze reacties echt niet, dan vraag ik mij af wie hier nu dan de sfeer verpest? Door wederom op de man te spelen. Ik kan er niets aan doen dat ik altijd lange teksten schrijf, maar dat doe ik omdat ik niet verkeerd begrepen zou kunnen/willen worden, echter lijkt het erop dat sommige mensen het dan toch nog verkeerd lezen. Nogmaals, ik heb niets gezegd wat negatief bedoeld was, niet voor Vathorst en ook niet voor de freaks. Het was oprecht goed bedoeld, voor degene die hun bestellingen geannuleerd ziet worden. Ik heb het misschien verkeerd begrepen, dat kan, want zo las ik zelf dat men het geld uit voorzorg al terugstort, om te voorkomen dat men er mogelijk anders langer op moet wachten. Hierbij had ik het zo begrepen dat het niet per se zo hoeft te zijn, dat als men op tijd hun problemen zouden kunnen oplossen, het niet zou hoeven te worden geannuleerd etc. Echt, ik bedoel niks slechts met mijn post. ja, alweer reageer ik met een lap tekst, dat is alleen maar om iets uit te leggen, wat niet in één enkele zin kan. Wat ik jammer vind is dan de reacties op mijn bericht, één enkele zin, op de man gespeeld, zonder verdere argumentatie etc. Nah ja, dan die steek van jou, Dingodile, van de post hierboven. Ik begrijp jullie niet, sorry.
Doe je ding maar probeer het een beetje positief te houden en als het kan iets korter ;)

MAND!

Extreem vervelend voor de winkel èn extreem vervelend voor de freaks. In dit verhaal zijn er geen winnaars. Er melden zich wel weer veel mensen (zoals Torrr reeds aangeeft) met de december accounts die, soms, op een uiterst eigenaardige manier reageren.

En wat zei Grizmo verkeerd? Er is helemaal niks mis met zijn reacties. Overigens betreft het ook een enorme willekeur, want er zijn hier wel meer mensen die niet concreet en grammaticaal correct kunnen schrijven. An sich weinig mis mee, niet iedereen beheerst dat. Typisch dat men dan wel ageert tegen Grizmo.

Zo, allemaal weer klaar met ongesteld zijn? Man man, een winkelier staat met de rug tegen de muur en we gaan elkaar af lopen zeiken. Ik snap er echt niets van soms, ten eerste is het ongepast om het in dit topic te doen(Elk topic) en ten tweede is het december. Onbegrijpelijk dat je niet lekker aan het genieten bent maar de moeite neemt om elkaar het leven zuur te maken. Zoals eerder aan gegeven, we hebben tot nu toe alles laten gaan maar zullen helaas tog weer wat strenger moeten worden blijkbaar, zo jammer.

Ontzettend vervelend voor de mensen achter deze winkel voor alles wat er gebeurt. Hoe naar dat je levenswerk zo'n klap krijgt. Heel veel sterkte en succes met alles weer goed voor elkaar krijgen. Hopenlijk draaien jullie met de verkoopdagen volop, zodat de financiele pijn nog een beetje mee kan vallen.

Voor degenen die hier al bestelt hadden een flinke domper. Ik hoop dat jullie alsnog een mooie collectie bijeen weten te scoren. Ik hoop ook dat jullie tijdens de verkoop alsnog naar Vathorst gaan om alsnog zoveel mogelijk te besteden. Deze ondernemer doet al zoveel jaren zijn best voor jullie, biedt nu andersom ook de helpende hand.

Heel vervelend allemaal dit, voor winkelier en klanten.

Zelf ga ik de 28ste gewoon langs om te kijken wat ik nog kan scoren van mijn bestelling en voor welk bedrag.

Ben alleen bang dat ik de final city trip wel kan vergeten.

Maatje je maakt het groter dan het is.
Maar ik zal mijn reactie iets duidelijker maken. Je reageert met een enorme lap lap tekst waar uiteindelijk alleen maar aannames in staan die niet op feiten zijn gebaseerd. Dat is altijd een gevaarlijk spelletje, helemaal als het om een gevoelige situatie gaat zoals nu bij Vathorst. Soms is het dan beter om bij de feiten te blijven.

Klein voorbeeld die toevallig voor nu relevant is;
Explosie portiekflat Den Haag.
Op basis van de beelden die ik zie is de explosie zo hard gegaan, dit kan alleen maar een terroristisch motief hebben.

Je kan je voorstellen dat het totaal niet werkt om zulke uitspraken de wereld in te slingeren. Je creëert mogelijk angst en/of onzekerheid.

Extreem voorbeeld maar hopelijk snap je mijn punt.

On topic; mooi klootn

sterkte voor het team van vathorst , dit gun je geen enkel verkooppunt
hopelijk word de losse verkoop toch nog een succes voor jullie
daarbij wensen we natuurlijk ook iedereen die besteld heeft succes met het zoeken naar alternatieven

Veel sterkte Vathorst, elk jaar veel respect hoe jullie alles op zo'n grote schaal onder controle hebben. Ik kijk uit naar de afhaaldagen om iets moois op te halen ter steun. Keep strong,!

Back
Bovenaan