Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat lijkt me een hele goede tip. Nu bijna alle webshops wel open zijn en de voorverkoop dus overal gestart is zijn de ook de winkels zonder freak acties ondertussen al wel met vuurwerk bezig. Je ziet nu ook steeds meer banners, de folders vallen binnen en showrooms worden opgebouwd. Je kunt nu dus ook zo'n winkel bezoeken en met de winkelier overleggen wat er mogelijk is en dat sorteert vaak meer effect dan een email sturen.Echt dikke complimenten naar Vathorst. Geld is terug gestort, super snel en netjes,
Een beroerde tijd voor Vathorst en hoop dat deze tegenslag ze sterker zal maken!!.
Enkel verliezers, maar Vathorst handeld als een winnaar! Hulde en heel veel sterkte gewenst!
Even voor de liefhebbers.
Jullie zijn bang voor freak prijzen.
Maar ik zelf heb een aantal shops benaderd met de vraag of er een mooie prijs gemaakt kan worden door onvoorziene omstandigheden (leg de gebeurtenis ivm Vathorst uit) en bijna iedere shop geeft aan mee te willen denken.
Dus liefhebbers, ga netjes langs een ander shop en 9;van de 10 staan er wel voor open om jou een mooie prijs te geven. Zeker als het om grote bestellingen gaat.
Dus er is veel mogelijk![]()
Hier hetzelfde verhaal , ja mijne begint met de P. Hahaha.Hier nog niks, zal wel met de achternaam te maken hebben gok ik xD
We wachten geduldig af! Igg goed om te lezen dat veel mensen al zo snel geld terug hebben.![]()
Mijne met een SHier hetzelfde verhaal , ja mijne begint met de P. Hahaha.
Tot 28 december Dave.
Succes deze dagen
Mijne met een Z en ik heb het terugMijne met een SNog later haha
Dus het ligt niet aan de achternaam , denk wanneer je had besteld etc.Mijne met een Z en ik heb het terug
Denk op ordernummer inderdaad. Ik ook nog niks. Maar komt vanzelf wel. Respect voor de manier waarop deze ondernemer dit fixt. Prima communicatie en afhandeling van een kutsituatie.Dus het ligt niet aan de achternaam , denk wanneer je had besteld etc.
We wachten het rustig af