[FREAKACTIE 2024] Vuurwerk Vathorst - Amersfoort

Wederom een nieuwe actie, zeker even kijken, alleen ben ik niet zo van het ophalen midden in de nacht, dus hopelijk komen er nog wat andere blokken. Of de aanbiedingen moeten wel heeeeel interessant zijn, als die Iro Kin Beauty van de foto nou eens als mooie aanbieding komt...150 of zo... :D

Qua tijd denk ik dat het wel goed komt als de nacht niet lukt. In de startpost:

'Het wijzigen van de afhaaltijd kan ik overleg plaatsvinden. Let op: het wijzigen kan pas na 1/11/2024 plaatsvinden.'

Dat klinkt weer erg goed! Ziet er naar uit dat het dit jaar wat grotere bestelling kan gaan worden, zie al wat producten op de site staan die op mijn wensenlijst staan namelijk. Ben benieuwd! :handsup:

Dat klinkt weer erg goed! Ziet er naar uit dat het dit jaar wat grotere bestelling kan gaan worden, zie al wat producten op de site staan die op mijn wensenlijst staan namelijk. Ben benieuwd! :handsup:

Ik zie niks op de site staan of kijk ik verkeerd?

Oeeeeeh.... Die Iro Kin Beauty wil ik heel graag hebben maar had me voor genomen er niet meer dan 150 voor te betalen, 170 klinkt toch verleidelijk... Wat te doen, nu al bestellen of wachten of ie ergens anders nog goedkoper langs komt... Keuzes, keuzes...

Oeeeeeh.... Die Iro Kin Beauty wil ik heel graag hebben maar had me voor genomen er niet meer dan 150 voor te betalen, 170 klinkt toch verleidelijk... Wat te doen, nu al bestellen of wachten of ie ergens anders nog goedkoper langs komt... Keuzes, keuzes...

170 is al een aardige daling t.o.v. vorig jaar maar ik heb net als jij ook een grens van 150 gesteld voor deze compound en hoe mooi ik hem ook vind, ik ga er dus geen 170 aan uitgeven.

Zeker weten doe ik het ook niet maar ik heb zo'n voorgevoel dat we deze later in het jaar ook nog wel goedkoper gaan vinden als blijkt dat de verkoop nog steeds tegenvalt. Die 170 is acceptabel als voorverkoopprijs maar voor een freakprijs te hoog.

Sluit me bij bovenstaande aan. 170 blijft helaas echt te gortig voor 1 I-shape 30mm.
Zag wel de Noisekick voor 50, vorig jaar al gehad maar deze prijs maakt hem toch weer interessant...

Ik wil eerst de prijzen zien om te kijken of ik in februari al wat wil bestellen maar als ik de opmerkingen zie zullen de beste dingen gekaapt worden voordat ik überhaupt een filmpje heb gekeken

Vraag maar is wat de inkoop van de Iro Kin is, dan weet je dat die 150 heel waarschijnlijk niet gaat halen :p

Back
Bovenaan