[Freakactie 2024] Vuurwerk Pap Dordrecht

NIet geschoten is altijd mis.... Is er ook de mogelijkheid om op de Sirius & The Blizz een kleine actie te gooien zoals de Double Defense?. Dan hebben jullie mn Black friday helemaal Top gemaakt! haha helden
Dat gaat helaas niet, we zijn overigens al iets goedkoper dan de meesten standaard met dit artikel (nu nog tenminste)

Dat gaat helaas niet, we zijn overigens al iets goedkoper dan de meesten standaard met dit artikel (nu nog tenminste)
was te proberen, haha dan wordt t toch naar een magnum winkel rijden. toch bedankt! Zie jullie sowieso wanner ik de Color Hypnose, sidewinder en de Double defense kom ophalen!!! Bedankt mannen

Die bewaren we nog even voor later! BF is nu zoals het is. Aanbod is beperkt van deze, heb ze puur gekocht als assortiment aanvulling.

Wat een k*t streek,toch nog gestruikeld over een transbomber. :bonk:
Heb dezelfde afhaaldag en tijd gekozen als voor de rest van het bestelde spul.
Moet t goed komen de 28ste toch ?

Ahh nu is de double Defense nog goedkoper🫠 soms zet je dus toch weer te vroeg in. Maarja andere kant je kan ook weer de plank mis slaan altijd lastig.

Gaaf om te zien TCPAP :)))

vroeger kwam ik sterretjes halen op de lindelaan , en kwam ik door de regen vuurwerkkrantjes halen ( maand van te voren bellen of ze er al waren :P )

en zie hier :) onderdeel van VWC .

leuke bestelling gedaan zojuist , en nog 1 nadat ik die vwc actie zag over transbomber :D .

Keep up the good work !

Zojuist de DOuble Defense en de Sirius & the blizz besteld. Worden deze bestellingen nogsamen gevoegd samen metmijn Colorhypmosene Sidewider?

Gisteren was er wel een kleine deal, maar niet hier geplaatst :D. Stond alleen op onze socials.

Dit weekend gaan we onze orders inplannen en tevens even kijken waar nog veel van in de bunkers staat wat we graag de 1e dag kwijt willen.

Ik weet dat we hebben beloofd even met een update en evt. acties te komen! Maar nadat we dit weekend de verdelingen in concept hebben gemaakt zijn we tot de conclusie gekomen dat we eigenlijk (anders dan andere jaren) heel gelijk op lopen qua inkoop en verkoop. Bijna geen enkel product loopt echt uit de pas qua aantallen.

Dat is voor ons heel fijn, maar maakt het wel lastiger om nu nog met goede FREAK acties te gaan komen. Dit zal dan ook 1 van de zo niet de laatste VWC speciale actie zijn die we gaan plaatsen. Vanaf dan zullen we over gaan tot reguliere acties.

Met de code VWCACTIE krijg je deze prijzen:

1. Head Hunter voor 34,99

0472-head-hunter-wckd-vuurwerk-5f75.png

2. Funky 3 voor 25,-
funky-3-19s-assorted-cake-666b60b30ec30056492990.png

3. Een oude bekende, maar nog 1x in de herhaling: Extreme TI Thunder 108 shots: 49,- euro.
5d9dc96ee1f88399957680.png

4. Nog een oude bekende van de FREAK avond: Extreme Willow: 34,99

wtf-extreme-willow-48s-654ceabe8faf3373442390 (1).jpg

Back
Bovenaan