Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Fingers crossed voor de HypnoseWoop Woop. Dag 1 voorbij! Was een top dag, bijna geen fouten in de leveringen van onze leveranciers, dag mag ook gezegd worden. En wat wel fout ging hebben we goed kunnen opvangen.
Morgen de bunkers weer even goed bijvullen en dan kunnen we de 30e weer los!
Morgen tevens D-day voor de late levering (en dus de Color of Hypnose)
Dinsdag hebben we dag-acties. Verder niet echt omdat we simpelweg de ruimte niet hebben voor extra opslag momenteel.Welke dagacties zijn er tijdens de losse Verkoopdagen?
Budget kan altijd opgerekt worden
Vrijdag? Al voor 2025-2026?Dinsdag hebben we dag-acties. Verder niet echt omdat we simpelweg de ruimte niet hebben voor extra opslag momenteel.
Vrijdag hebben we wat meer lucht in de bunkers. Grote kans dat we een leuke actie gaan doen met de Poker Cakes van Broekhoff.
Wordt dat hier bekend gemaakt of alleen in de winkel?Dinsdag hebben we dag-acties. Verder niet echt omdat we simpelweg de ruimte niet hebben voor extra opslag momenteel.
Dinsdag hebben we wat meer lucht in de bunkers. Grote kans dat we een leuke actie gaan doen met de Poker Cakes van Broekhoff.
Vanochtend contact gehad: Color of Hypnose en de andere artikelen gaan vandaag niet opgehaald kunnen worden door ons. We zijn dus onderweg om nu de vervanger te gaan halen. Ook voor de 31e is het 90% zeker dat het helaas niet gaat lukken.
We hebben zojuist alle klanten van de 30e gemaild, later vandaag als er meer duidelijkheid is mailen we ook de klanten van de 31.
Opties zijn redelijk eenvoudig:
Vervanger EVENT STARS FROM UNIVERSE 232'S of Geld terug.
Er kan wel op mij zo gereageerd worden... maar hier boven staat, vandaag de laatste color hypnose verkocht. " 9 december ," ik heb voor die tijd al besteld. Ga ik er dus van uit dat ik hem gewoon krijg. Of denk ik verkeerd ???? Forum is niet bedoeld om alleen maar schouder klopjes te geven.Vandaag de laatste Color Hypnose verkocht. Ook de andere 30mm boxen gaan als een raket.
We hebben vandaag een heel aantal artikelen bijgekocht, incl. Een aantal nieuwe artikelen. Deze komen uiterlijk dit weekend op de site!