[Freakactie 2024] Vuurwerk Pap Dordrecht

Bedankt Pap. Was goed geregeld vanmorgen. Zoals heel t jaar hier online ook zo is geweest. Chapeau.

Voor de eerste keer dat ik om 00:00 m’n vuurwerk ben gaan ophalen en in het bijzonder bij PAP. Drankjes stonden klaar, vuurwerk werd voor 00:00 klaargezet op de balie zodat het snel meegenomen kon worden. Alles was super snel geregeld. Bedankt vuurwerk PAP!

Groeten de Buurman.

2 bestellingen vanmiddag opgehaald,

Alles is hier top geregeld, loopt soepel door je staat binnen no time met je bestelling weer buiten.

Alleen nog even de 31e terug voor de Color Hypnose🤞🏼

(Was van plan wat meer fototjes te maken maar op t moment helemaal vergeten😂)
IMG_0655.jpeg

Woop Woop. Dag 1 voorbij! Was een top dag, bijna geen fouten in de leveringen van onze leveranciers, dag mag ook gezegd worden. En wat wel fout ging hebben we goed kunnen opvangen.

Morgen de bunkers weer even goed bijvullen en dan kunnen we de 30e weer los!

Morgen tevens D-day voor de late levering (en dus de Color of Hypnose)

Woop Woop. Dag 1 voorbij! Was een top dag, bijna geen fouten in de leveringen van onze leveranciers, dag mag ook gezegd worden. En wat wel fout ging hebben we goed kunnen opvangen.

Morgen de bunkers weer even goed bijvullen en dan kunnen we de 30e weer los!

Morgen tevens D-day voor de late levering (en dus de Color of Hypnose)
Fingers crossed voor de Hypnose:thumbsup:

Vanochtend contact gehad: Color of Hypnose en de andere artikelen gaan vandaag niet opgehaald kunnen worden door ons. We zijn dus onderweg om nu de vervanger te gaan halen. Ook voor de 31e is het 90% zeker dat het helaas niet gaat lukken.

We hebben zojuist alle klanten van de 30e gemaild, later vandaag als er meer duidelijkheid is mailen we ook de klanten van de 31.

Opties zijn redelijk eenvoudig:

Vervanger EVENT STARS FROM UNIVERSE 232'S of Geld terug.

Ook van deze kant uit nog even wat veren ri vuurwerk pap sturen.
Wat hier al vaker is gezegd,telt ook voor mij.
Van het binnenkomen tot aan het wegrijden met de bestelling,het ging gesmeerd,complimenten daarvoor.
Enig "minpuntje" was die dame bij de voorverkoop bestelling balie,met dat donkere haar en dat brilletje,die was zodanig druk met dansen dat het even tijd koste voor ze in de gaten had dat er weer nieuwe mensen bij haar kenbaar wilde maken dat ze iets wilde komen afhalen 😂
Mocht iemand dat morgen weer opmerken,meld het dan hier even,want ik had ze beloofd dat als t nog een keer zou gebeuren dat ik dan terug zou komen met een hele grote bel zodat klanten naast haar konden gaan staan om vervolgens aan die bel te trekken :d
Volgens mij dacht ze dat ik een grapje maakte,maar ze moest is weten,dus bij deze 🤣 :angel:

Dinsdag hebben we dag-acties. Verder niet echt omdat we simpelweg de ruimte niet hebben voor extra opslag momenteel.

Dinsdag hebben we wat meer lucht in de bunkers. Grote kans dat we een leuke actie gaan doen met de Poker Cakes van Broekhoff.
Wordt dat hier bekend gemaakt of alleen in de winkel?

Goedeavond!

Is het definitief dat de Color hypnose niet op tijd binnen komt?
Vanochtend contact gehad: Color of Hypnose en de andere artikelen gaan vandaag niet opgehaald kunnen worden door ons. We zijn dus onderweg om nu de vervanger te gaan halen. Ook voor de 31e is het 90% zeker dat het helaas niet gaat lukken.

We hebben zojuist alle klanten van de 30e gemaild, later vandaag als er meer duidelijkheid is mailen we ook de klanten van de 31.

Opties zijn redelijk eenvoudig:

Vervanger EVENT STARS FROM UNIVERSE 232'S of Geld terug.

Goed nieuws over de Color of Hypnose, alle leveringen na 10:30 kunnen we morgen uitleveren!
We halen de box om 8 uur op :).

Tevens krijgen we nog +/- 25 dozen als vrije voorraad beschikbaar. Dus wie wilt kan hem komen halen.

Daarnaast ook morgen beschikbaar:

Cairo Crackling en Total Display!

Ik baal hier echt van. Krijg gister die vervanger, heb nog een discussie aan de balie, met een wedewerker of ze vandaag komen. Die zegt keihard nee ze komen niet meer. Dus ik ga dan maar akkoord met de event stars of universe. En nu lees ik dit dat ze wel weer komen.

Wat heeft het dan eigenlijk voor nut om vroeg in het jaar te bestellen ?

Ik kan heel goed begrijpen dat je op dit moment baalt maar leg mij eens uit wat de winkelier hier aan kan doen?

Al voor aanvang seizoen was bekend dat het spannend zou worden of alle bestelde artikelen / aantallen door de importeurs op tijd binnen zouden zijn. En ja je hebt een overeenkomst met de winkelier maar als zijn leverancier niet kan leveren kan hij voor de rest ook weinig aan doen.

Ze hebben netjes een alternatief aangeboden en daar ga je mee akkoord of je krijgt geld terug. Ik heb hier niks besteld maar irriteer me af en toe hoe sommige hun frustratie afreageren op de winkeliers.

Ps ik weet niet of je wel zo blij moet zijn met een Color Hypnose die net is gelost uit de containers. Grote kans dat deze exemplaren zo klam zijn als wat

Vandaag de laatste Color Hypnose verkocht. Ook de andere 30mm boxen gaan als een raket.

We hebben vandaag een heel aantal artikelen bijgekocht, incl. Een aantal nieuwe artikelen. Deze komen uiterlijk dit weekend op de site!
Er kan wel op mij zo gereageerd worden... maar hier boven staat, vandaag de laatste color hypnose verkocht. " 9 december ," ik heb voor die tijd al besteld. Ga ik er dus van uit dat ik hem gewoon krijg. Of denk ik verkeerd ???? Forum is niet bedoeld om alleen maar schouder klopjes te geven.

Back
Bovenaan