Uit nieuwsgierigheid, wat waren de acties vanavond?
mocht de lijst van rick toch nog niet geheel compleet zijn,dan adviseer ik je ,mijn reportage van mijn bezoek aan de freakavond even te bekijken,daar vind je ze echt allemaal op terug

Filmpje staat op m'n youtube kanaal.
Ik was er namelijk net iets voor de officiele opening en heb dus alles zonder bezoekers kunnen filmen,van voor tot achter en van links naar rechts
Dan wil ik bij deze toch ook nog even een dankwoord uitspreken richting de dames en heren van vuurwerk pap,het was een leuke en gezellige avond,die ondanks wat probleempjes met de pin automaten bij opstarten,verder volgens mij geheel vlekkeloos verliep.
Ook bedankt voor de goede service ivm die 2 losse cairo's om zetten naar wat anders en ook voor de prive bunkertour

Ik gok erop dat die 2 losse cairo's niet lang zonder nieuwe eigenaar hebben gezeten
Verder nog gesproken met een kruitsnuiver en zijn zoon,die schijnbaar tegenwoordig in Belgie wonen.
Ik hoop dat hij nog wat ruggengraat heeft overgehouden na gisteravond,al was hij daar zelf in het begin al bang voor dat dat wellicht niet geheel goed zou komen
Als de freakavond volgend jaar terugkeert,dan zal ik dat in elk geval ook doen