[Freakactie 2024] Vuurwerk Pap Dordrecht

Los van het feit dat je een mooie oplossing is geboden:

Waarom zou je niet 2x Double Defense willen maar je hebt wel een Double Defense en een Head Hunter besteld? Beide zijn qua uitwerking namelijk exact hetzelfde omdat het omlabelingen van elkaar zijn. Dus behalve het labeltje zijn ze identiek. Tenzij je specifiek deze twee labels in je collectie wilde hebben snap ik ergens je punt.
Ik was dus niet de enige die er 3x naar gekeken heeft.

Vandaag even wat minder nieuws te melden helaas! Zoals jullie weten is er wat afkeur geweest van Broekhoff en ook vandaag iets van Rubro, maar dat heeft gelukkig voor iedereen GEEN impact in het uitleveren van de artikelen. Voor de Head Hunter leveren we een 100% omlabeling uit (Double Defense).

Echter hebben we ook bericht gehad dat een aantal artikelen waarschijnlijk te laat gaan komen. Zeker te laat zijn deze drie artikelen:

Funky 3
Pyro 5
Silver Ice

Wij gaan onze klanten zo goed mogelijk informeren over deze aanpassing zodra zeker is of deze helemaal niet gaan komen of toch nog op de laatste 2 dagen geleverd kunnen worden. We hebben de klanten van de Silver Ice al wel bericht gestuurd omdat we begrijpen dat klanten dit artikel speciaal bestellen. De volgende vervangers zullen we uitleveren.

Funky 3 = Cool Bastards
Pyro 5 = WCKD Winners
Silver Ice = Extreme Willow
Jammer van se silver ice. Maar dan ga je dus van 30mm naar 25? Wel meer schoten maar toch.... is het eventueel nog te ruilen voor iets anders?

Iedereen heeft een mail gehad waarin ze kunnen aangeven dat er ook een alternatief gekozen kan worden.

We hebben echter niet veel waaiers in het assortiment. Simpelweg omdat ze er ook niet meer zoveel zijn :-p.

Dus mocht je hem besteld hebben bij ons dan mag je altijd even terug mailen of een dm sturen. Dan gaan we zoeken naar een passende oplossing!

Los van het feit dat je een mooie oplossing is geboden:

Waarom zou je niet 2x Double Defense willen maar je hebt wel een Double Defense en een Head Hunter besteld? Beide zijn qua uitwerking namelijk exact hetzelfde omdat het omlabelingen van elkaar zijn. Dus behalve het labeltje zijn ze identiek. Tenzij je specifiek deze twee labels in je collectie wilde hebben snap ik ergens je punt.
Ik heb daar zelf niet eens bij stil gestaan dat het een omlabeling is :-) Daarnaast heb ik de double defense al veel eerder voor goedkoper bij Pap besteld. Dan leg ik liever wat bij voor een ander artikel. Overigens netjes opgelost door Pap 👍🏻 en heb ik de Amazing 5 erbij besteld.

Zoals vele mensen al gelezen hebben komt ook de Color of Hypnose te laat binnen. Dit is ook bij ons het geval. Wij hebben van dit artikel hele grote aantallen gedraaid en daarom extra zuur voor iedereen.

Nu hebben al sinds jaren eigen transport, daarmee kunnen wij zelf bepalen wanneer we spullen ophalen en leveren. De verwachting is nu dat wij de 29e deze box kunnen halen. De nacht rit hiervoor is reeds ingepland. Zodat we vanaf de 30e kunnen gaan leveren.

Er bestaat ook nog de kans dat dit artikel volledig te laat binnen komt. In dat geval hebben we alvast een vervanger besteld. Dit is dit artikel;

Omdat wij vertrouwen hebben dat we dit artikel de 31e kunnen leveren gaan wij de bestellingen van de 28e die wij niet kunnen leveren omzetten naar de 31e.

Mocht het duidelijk worden dat deze data niet gehaald gaat worden dan berichten we iedereen zo snel en goed mogelijk. Als er mensen zijn die vanwege de onzekerheid graag nu alvast het artikel willen wisselen tegen de vervanger dan kan dit uiteraard.

Wij gaan de komende dagen puzzelen en de mensen informeren hoe we dit zo goed mogelijk gaan aanpakken. Enkele klanten hebben al bericht gehad. Maar het gaat om honderden, dus het vergt enige tijd om dit goed af te handelen.

Wij kunnen momenteel niet reageren op vragen of iemand zijn specifieke order binnen komt, simpelweg omdat we dit momenteel niet weten.

Zekerheid is wel dat alle FREAK nacht bestellingen geleverd kunnen worden.

Zoals vele mensen al gelezen hebben komt ook de Color of Hypnose te laat binnen. Dit is ook bij ons het geval. Wij hebben van dit artikel hele grote aantallen gedraaid en daarom extra zuur voor iedereen.

Nu hebben al sinds jaren eigen transport, daarmee kunnen wij zelf bepalen wanneer we spullen ophalen en leveren. De verwachting is nu dat wij de 29e deze box kunnen halen. De nacht rit hiervoor is reeds ingepland. Zodat we vanaf de 30e kunnen gaan leveren.

Er bestaat ook nog de kans dat dit artikel volledig te laat binnen komt. In dat geval hebben we alvast een vervanger besteld. Dit is dit artikel;

Omdat wij vertrouwen hebben dat we dit artikel de 31e kunnen leveren gaan wij de bestellingen van de 28e die wij niet kunnen leveren omzetten naar de 31e.

Mocht het duidelijk worden dat deze data niet gehaald gaat worden dan berichten we iedereen zo snel en goed mogelijk. Als er mensen zijn die vanwege de onzekerheid graag nu alvast het artikel willen wisselen tegen de vervanger dan kan dit uiteraard.

Wij gaan de komende dagen puzzelen en de mensen informeren hoe we dit zo goed mogelijk gaan aanpakken. Enkele klanten hebben al bericht gehad. Maar het gaat om honderden, dus het vergt enige tijd om dit goed af te handelen.

Wij kunnen momenteel niet reageren op vragen of iemand zijn specifieke order binnen komt, simpelweg omdat we dit momenteel niet weten.

Zekerheid is wel dat alle FREAK nacht bestellingen geleverd kunnen worden.
Een mooie vervanger! Ik twijfel alleen of de Stars from Universe hier in de smalle straat geschoten kan worden. Ben bang dat ik dan het geheel niet goed kan zien.

Ik heb gelukkig niks besteld wat niet of te laat zal komen tot zover,maar ik moet zeggen dat wat ik hier lees me zegt dat men snel open en eerlijk verteld wat wat is,en open staat voor een goede afhandeling van "probleem gevallen" voor gedupeerde.
Ik kan dus niet anders dan dit doen :thumbsup:

Kleine update; Nu we de orders op een rij hebben kunnen zetten kunnen we melden dat we nog 15 klanten moeten omzetten naar de 31e.

Standaard zullen we voor deze 15 klanten de vervanger aanbieden, of de klant mag zelf kiezen om de volledige order om te zetten naar de 31e, op een gewenst tijdstip na 11uur. We bieden standaard de vervanger aan omdat we begrijpen dat klanten met grote bestellingen liever niet de laatste dag pas komen. Ook is daar altijd een voorraad en levering risico aanwezig.

Is het de 31e alsnog niet leverbaar dan kan de vervanger uiteraard alsnog genomen worden. Of het geld kan terug gegeven worden.

Mochten mensen geen van deze oplossingen voldoende vinden dan kunnen we voor de 27e op zoek naar een andere oplossing.

Deze 15 klanten krijgen morgen ochtend bericht. Vandaag een lange dag geweest om alles uit te zoeken...

--
Voor de orders van de 30e en 31e laten we voor nu alles zoals het is, maar we hebben zoals eerder gezegd wel al de vervanger klaar staan mocht dit nodig zijn. Morgen berichten we de klanten die de keuze krijgen.

Kleine update; Nu we de orders op een rij hebben kunnen zetten kunnen we melden dat we nog 15 klanten moeten omzetten naar de 31e.

Standaard zullen we voor deze 15 klanten de vervanger aanbieden, of de klant mag zelf kiezen om de volledige order om te zetten naar de 31e, op een gewenst tijdstip na 11uur. We bieden standaard de vervanger aan omdat we begrijpen dat klanten met grote bestellingen liever niet de laatste dag pas komen. Ook is daar altijd een voorraad en levering risico aanwezig.

Is het de 31e alsnog niet leverbaar dan kan de vervanger uiteraard alsnog genomen worden. Of het geld kan terug gegeven worden.

Mochten mensen geen van deze oplossingen voldoende vinden dan kunnen we voor de 27e op zoek naar een andere oplossing.

Deze 15 klanten krijgen morgen ochtend bericht. Vandaag een lange dag geweest om alles uit te zoeken...

--
Voor de orders van de 30e en 31e laten we voor nu alles zoals het is, maar we hebben zoals eerder gezegd wel al de vervanger klaar staan mocht dit nodig zijn. Morgen berichten we de klanten die de keuze krijgen.
Als je ondertussen nog geen mail hebt gehad, kan je er dan vanuit gaan dat je de Color Hypnose meekrijgt op het aangegeven tijdstip de 28e?😇

Complimenten.

3 bestellingen waarvan 1 wat groter , ging allemaal extreem vlot , de vele mensen die in de showroom stonden waren ook zo weer weg.

ook een missend onderdeel ( vergeten in de bunker nog achteraf ) werd goed opgelost. nog meer complimenten :)
dus overal 1 groot compliment hoe alles geregeld is en klantenservice !

Back
Bovenaan