[Freakactie 2024] Vuurwerk Pap Dordrecht

Was leuk een keer in de bunker te kijken.
Bedankt voor de snacks :) leuke avond.

Nog 2 philadelphia plitters kunnen kopen.
Ik heb al zoveel.

Zooo, we zijn weer thuis en kunnen terugkijken op een mega succesvolle avond. Het enigste minpuntje was ons Pin apparaat die het in het begin van de avond niet goed functioneerde en de backup ook niet... Daardoor was ik zelf helaas het eerste uur niet echt in de gelegenheid gezellig met de FREAKS te buurten, maar toen we een omweg hadden gevonden heb ik toch nog met een heel aantal leuke mensen gesproken en zelf ook 1 van de bunker rondleidingen kunnen doen :-).

Voor ons was deze dag echt geslaagd. We hebben veel leuke complimenten gehad, maar ook veel mensen blij kunnen maken met een gratis drankje en patatje EN natuurlijk leuke aanbiedingen.

Ik denk dat we deze zeker gaan herhalen volgend jaar en we nemen zeker de feedback van dit jaar mee om het nog beter en leuker te maken!

P.s. Er is inderdaad nog eea over en daarmee gaan we zeker nog wat leuks doen dit weekend, maar er zijn ook een aantal artikelen uitverkocht vanavond!

Laatst bewerkt:
Dit was denk ik het hele lijstje:

15% korting op alle CAT-1
Buurt Assortiment 1.0 (RVW1000)
Blue Maroon
Philadelphia spitters
Extreme Willow
Happy Power 140's
Bigsmile Showbox 180's
Light Water Valley
Technov Hangover Box
Insane Monsterbox 264's
1.2" Insane Crown Bomber
X-Treme
Final City Trip
Kiss from Heaven
Special Willow Stars
Wondertollen
Thunderking Bulkpack:
Jackpot Super Six
Feuer Turm
Extreme Zensation
Devils Dynamite Box

Uit nieuwsgierigheid, wat waren de acties vanavond?
mocht de lijst van rick toch nog niet geheel compleet zijn,dan adviseer ik je ,mijn reportage van mijn bezoek aan de freakavond even te bekijken,daar vind je ze echt allemaal op terug :thumbup:
Filmpje staat op m'n youtube kanaal.
Ik was er namelijk net iets voor de officiele opening en heb dus alles zonder bezoekers kunnen filmen,van voor tot achter en van links naar rechts :d

Dan wil ik bij deze toch ook nog even een dankwoord uitspreken richting de dames en heren van vuurwerk pap,het was een leuke en gezellige avond,die ondanks wat probleempjes met de pin automaten bij opstarten,verder volgens mij geheel vlekkeloos verliep.
Ook bedankt voor de goede service ivm die 2 losse cairo's om zetten naar wat anders en ook voor de prive bunkertour :thumbup:
Ik gok erop dat die 2 losse cairo's niet lang zonder nieuwe eigenaar hebben gezeten 😂

Verder nog gesproken met een kruitsnuiver en zijn zoon,die schijnbaar tegenwoordig in Belgie wonen.
Ik hoop dat hij nog wat ruggengraat heeft overgehouden na gisteravond,al was hij daar zelf in het begin al bang voor dat dat wellicht niet geheel goed zou komen :d

Als de freakavond volgend jaar terugkeert,dan zal ik dat in elk geval ook doen :yes:

Was leuk gisteravond! Goed georganiseerd, leuke prijsvraag, bunkertour altijd goed. Zaten wel een paar leuke acties tussen.

Back
Bovenaan