Tijgernootje
VWC lid
Laat maar doorkomen,we zijn weer een week verderPaar uurtjes nog! Volgende week gaan we aan de slag met een aantal leuke samengestelde pakketten!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Laat maar doorkomen,we zijn weer een week verderPaar uurtjes nog! Volgende week gaan we aan de slag met een aantal leuke samengestelde pakketten!
Duidelijk hmmmm, misschien dan maar me verjaardag op de 16de vieren.De 15e hebben we alleen in de winkel extra acties. Uiteraard blijven we ook hier mooie acties plaatsten, maar de freakavond is alleen op locatie.
Kadobonnen vragen, direct verzilveren in de winkelDuidelijk hmmmm, misschien dan maar me verjaardag op de 16de vieren.![]()
Zou t zowiezo op zaterdag vieren,heb je vrijdags nog wat tijd om dingen voor te breiden,en kan je zondags op je gemak evt nog dingen opruimen.Komen er de 15de ook online acties. Ben dan jarig dus kan helaas niet komen. Maar online wat inslaan kan natuurlijk altijd.
Gaan we doenSuper leuk Bart! Als je even een bewijs mee neemt van je verjaardag (paspoort / ID) en vraagt naar mij dan zorg ik dat we wat leuks voor je regelen!Toch wel dedication om op je verjaardag op ons feestje te komen
![]()
Topactie!Super leuk Bart! Als je even een bewijs mee neemt van je verjaardag (paspoort / ID) en vraagt naar mij dan zorg ik dat we wat leuks voor je regelen!Toch wel dedication om op je verjaardag op ons feestje te komen
![]()
Niet op de site, maar net als een aantal andere toppers is deze WEL te bestellen tijdens onze FREAK avond. Wat over blijft gaat op de site daarna.Komt de philadelphia spitters nog op de site en dan voor een leuk prijsje?
Die gaat zeker nog een keer in de actie komenKomt de Color Hypnose toevallig nog een keer in de actie? Of wellicht tijdens de freakavond?![]()
Kijk, dat is goed nieuws! Ik wacht rustig afDie gaat zeker nog een keer in de actie komen
Verder geen spoilers!![]()