[Freakactie 2024] Vuurwerk Pap Dordrecht

Nog even een herinnering voor iedereen, Vrijdag is onze Freak Avond!

We hebben een leuke prijsvraag waarmee je vuurwerk kunt winnen
Bunkertour
Unieke artikelen die NIET op de site staan met een extreem scherpe prijs
Extra aanbiedingen die alleen in de winkel zijn
Iets lekkers op locatie
En natuurlijk veel gezelligheid!

--------
Welke actie mag er volgens jou niet ontbreken?! (Cairo en Total display zijn helaas al zga. op, dus geen actie mogelijk)

p.s Later vandaag nog een leuke nieuwe actie!

Banner-FreakAvond-klein.jpg

Tja.... er kan zoveel ik zag dat bij sommige cakes staffel prijzen zijn zou met zoeken ook lekker zijn als je daar op kan filteren. Delicious thunder 8x voor 100,- een dik fontijnen pakket? Een mooie bonfireworks combi?

Een actie die niet mag ontbreken ?
Ik heb wel iets in gedachte,maar daar zouden we even samen voor gaan zitten ivm die 2 losse cairo's die omgezet zijn voor tegoed,de compound die IK wil zal daarvan t resultaat zijn.
Ik weet alleen niet of iedereen of dat blok zit te wachten in een actie ;)

Maargoed zoals hierboven word aangekaart,iets doen, kan met b.v. een bonfire pakket in de aanbieding,
Budget cake pakket in de aanbieding.
Salute cakes in pakket vorm in de aanbieding.
Hier kan je zoveel kanten mee op,maar vraag mij niet naar de "onmisbare" actie,die er MOET komen 🤔

Ben overigens de dag en datum niet vergeten,ik zit nu al voor de deur,nog niet opgevallen ? 😂

Zal er ongetwijfeld precies achter zitten maat moeten er geen latten tot aan plafond zitten omdat het een bepaald afstand van de muur moet zitten?

En lekkah bezig😁😁😁
Dit zitten inderdaad precies achter het karton :) Dozen zijn allemaal redelijk lang daarom zie je het niet.

Zoals beloofd nog even de actie voor deze week, geldig tot aan vrijdag wanneer onze FREAK avond start, hierna zullen we vooral met aanbiedingen komen die ook meer gericht zijn op de gemiddelde consument dus ook meer kleiner kaliber.

1. De Mysterious Palms 100 Shots, nu voor 119 euro met code: VWCFLITS

mysterious-palms-30mm-66f92b00a61bd039592404 (1).png

2. Iets meer besteld dan de bedoeling was, dus daarom extra in de actie: Light Water Valley, nu voor 95 euro met code: VWCFLITS

light-water-valley-66f6ed9214125016900669.png

Voor alle FREAKS:

Binnenkort komt de cut-off datum eraan waarop we vuurwerk orders gaan bundelen. We hadden het idee dit begin December te doen, maar door de grote hoeveelheden bestellingen moeten we dit moment iets naar voren halen zodat we niet in de problemen komen met al het andere werk wat we nog moeten doen.

Doel is nu om 22/23/24 November alle orders te gaan bundelen.

Je kunt nog steeds meer bestellingen plaatsen daarna, maar dan heb je wel even 2 briefjes om af te halen :-).

Voor alle FREAKS:

Binnenkort komt de cut-off datum eraan waarop we vuurwerk orders gaan bundelen. We hadden het idee dit begin December te doen, maar door de grote hoeveelheden bestellingen moeten we dit moment iets naar voren halen zodat we niet in de problemen komen met al het andere werk wat we nog moeten doen.

Doel is nu om 22/23/24 November alle orders te gaan bundelen.

Je kunt nog steeds meer bestellingen plaatsen daarna, maar dan heb je wel even 2 briefjes om af te halen :-).
Wat aangeeft dat jullie veel freaks blij mogen maken met prachtige producten! Super tof!

Dat blijkt maar weer,mooi dat het nu al zo storm loopt :thumbup:
En dan moet komende vrijdagavond er nog bij verwerkt worden,dat word wat :d

Nou inderdaad! Vandaag officieel de dag dat de Cairo Crackling is uitverkocht....

Wie vrijdag komt zal de 40 karton zien staan en dat is nog lang niet alles wat daarvan gaat komen. Volgens mij gaan we een top seizoen tegemoet! :)

dit jaar gaan we wel de record verbreken qua hoeveel er gekocht is, cijfers liegen niet hoe gewild en geliefd onze traditie is.

Nou inderdaad! Vandaag officieel de dag dat de Cairo Crackling is uitverkocht....

Wie vrijdag komt zal de 40 karton zien staan en dat is nog lang niet alles wat daarvan gaat komen. Volgens mij gaan we een top seizoen tegemoet! :)
Wel batch 2023 voor de vroege bestellers he😜 lees: eerste week van opening

Back
Bovenaan