[Freakactie 2024] Vuurwerk Pap Dordrecht

Altijd fraaie plaatjes dat.
Zeker als ik me bedenk dat m'n 1ste karton ooit,de cairo dr bij staat,evenals de bestelde crown bomber 😎
Net sinterklaas,maar dan ietsjes anders 😂

Paar pagina's terug staat je antwoord al🙃

Ik vier speciaal me verjaardag een dag later om er wel bij te zijn. Zijn wel online aktie nu ook al.
Ah dat klopt! Dan toch naar einde avond aansluiten en hopen op een mooie actie van bijvoorbeeld

Beast of Burden - vorige actie gemist
Magnum PI - misschien oude voorraad
Color Hypnose

Ik had er graag bij willen zijn, maar helaas andere verplichtingen.
Veel plezier vanavond! Als ik de planning zie voor vanavond moet dat wel goed komen!

Hoop op een prive bunkertour zodat e.e.a. echt goed op film te krijgen is,iets wat redelijk onmogelijk is als je met een groep er doorheen moet 🤔
Dan verschijnt er voor de afwezige een verslag van de freakavond op m'n kanaal ergens dit weekend,en natuurlijk zal ik het ook hier even posten d.m.v. een linkje,als het af is :thumbup:
Straks maar is gaan kijken,ben benieuwd 😎

Vandaag is het zo ver! Onze eerste FREAK avond. We gaan er wat moois van maken!
Afhankelijk van de drukte gaan we natuurlijk zoveel mogelijk wensen proberen te honoreren zoals bijvoorbeeld even alleen in de bunker filmen.

Banner-FreakAvond2.jpg

We hebben een kleine Agenda gemaakt, maar we gaan hier niet militair mee om, behave de opening en sluiting kan de agenda iets afwijken afhankelijk hoe de dag loopt:

17:00: Deuren geopend
17:05: Opening FREAK Avond & bekendmaking acties
17:15: Prijsvraag geopend, doe nu mee en win vuurwerk twv 129 euro!
18:00: Bunkertour
19:00: Bunkertour
20:00: Bunkertour
20:15: Einde prijsvraag
20:30: Uitslag prijsvraag, prijs persoonlijk in ontvangst nemen
20:45: Afsluiting
21:00: Einde

Tipje van de Sluier:

1. We hebben 4 (nieuwe) artikelen die ALLEEN in de winkel te bestellen zijn, waaronder 1 van een potentiele nieuwe leverancier!
2. Totaal hebben we 20 FREAK acties, van wondertollen tot aan 30mm
3. Er zijn een paar leuke extra's die we uit kunnen delen
4. Uiteraard is er gedacht aan de innerlijke mens voor een hapje en een drankje

Laatst bewerkt:
Veel plezier vanavond! Eindelijk een soort van thuiswedstrijd voor een freakavond.. Ben ik een weekendje weg..

Veel plezier met kruitsnuiven en hopelijk nog een mooie deal scoren

Over ongeveer 20 minuten zal het verslag in zijn geheel na uploaden op mijn youtube kanaal verschijnen ,van mijn bezoek aan de 1ste freakavond bij vuurwerkpap in Dordrecht.
Hierbij,als het goed is alvast de link naar het filmpje,voor als deze "zometeen" klaar is met verwerken.
Veel kijk plezier straks.
(voor ik het vergeet ,abonneren zou erg gewaardeerd worden,de support zou me echt helpen om door te blijven gaan met zulk soort dingen)
link naar het verslag bij vuurwerk Pap

Was erg gezellig, bedankt vuurwerkpap! Patat was super ook! Lekker ontspannen sfeer laptops erbij om toch nog even te kijken hoe een product ook alweer was! En leuke aktie prijzen weer!

Lekker van genoten top. Alleen toch weer net wat meer uitgegeven dan van te voren bedacht.😂

Bijlagen

• 20241115_171908.jpg
    20241115_171908.jpg
    1 MB · Weergaven: 107
Back
Bovenaan