[Freakactie 2024] Vuurwerk Pap Dordrecht

Prijs trend bij de leveranciers is vooral omhoog, dus ik zou hem vooral nu halen als je die wens hebt, verwachting is dat nieuwe inkoop duurder zal worden. Welke acties we gaan doen moeten we nog bepalen voor de 15.
Bij deze dan vermelding dat ik zojuist een karton cairo besteld heb,met het zelfde afhaal moment als de 1ste bestelling.
Dan blijven er 2 dingen over om de 15e even te regelen.
Ben namelijk beide bestel keren vergeten dat gratis vuurwerk te kiezen.
En ik heb nu 2 losse cairo's waar ik vanaf wil en evt het geld daarvan wil omzetten in een andere cake/compound op de 15e.
Moeten we dit de 15e maar even bespreken/regelen dan ?
 
Tijgernootje: Heb je even een DM gestuurd, lijkt mij sneller dan alle details hier delen in het publieke kanaal!



Algemeen: De acties die alleen gisteren geldig waren zijn zojuist aangepast.
 
Misschien zou de beyond redemption en de insane crown bomber nog een keer in aanmerking komen om in de actie gebruikt te kunnen worden , dat zou leuk zijn.
 
Eentje uit de oude doos die ik eigenlijk alleen hier wil verkopen omdat we dan een duidelijker verhaal kunnen neerzetten :)
Een aantal jaren terug bracht Rubro een box uit:

Event Angels of the Night + Sound of Thunder

Deze box bracht helaas een redelijke grote verwarring omdat de 2 boxen die ze in de verkoop afbeelding stopten in het echt toch een heel stukje kleiner waren.
Pak daarbij de prijs van 249 als advies en je krijgt dan toch wat vragen als mensen het komen ophalen. Iets wat wij echt zonde vinden en ook het jaar dat we deze box in ons vaste assortiment hadden netjes hebben opgelost voor iedereen. We hebben er echter nog een paar over... Omdat ik hier daadwerkelijk een aantal goede foto's kan plaatsen hoop ik dat we hier wat liefhebbers kunnen vinden!

Deze box verkopen we voor de extreem scherpe prijs van 125 euro met de code: VWCFLITS


Bekijk bijlage 1799770

Bekijk bijlage 1799771

Bekijk bijlage 1799772
We hebben er nog een aantal stuks! Nog steeds beschikbaar met dezelfde Code!
 
Zoals beloofd dit weekend weer een ronde acties! We gaan dit keer een beetje in de grote aantallen, maar ook hebben we wat volgens ons DE topper was van de Broekhoff Demo gisteren! Let op: Gratis vuurwerk vervalt als je de code gebruikt, dus als je meer wilt bestellen: Maak dan even een 2e bestelling als je "reguliere" artikelen besteld!

1. Palm Display Professional Box, nu met code VWCFLITS voor 89,-

palm-display-200s-pro-box-665f61b3cdb1b376124120.png

2. Special Willow Stars 100s - 30mm in kooi, nu met code: VWCFLITS voor: 119,-

special-willow-stars-665f73ef01db8840917427 (1).png

3. Kiss from Heaven 600 shots, nu met code: VWCFLITS voor 249,- (EXTREEEM SCHERP!!)

kiss-from-heaven-600s-pro-box-665f63beaae70466227798.png

5. Insane Crown Bomber, nu met code: VWCFLITS voor 125,-
0636-1-2-insane-crown-bomber-100-shots-vuurwerk-5f6c.png

6. Zie bericht hier boven (Angels of the Night + Sound of Thunder)

Acties alleen dit weekend (tot maandag) of wanneer ze uitverkocht zijn.
 
Stemmen maar!! Wat moeten onze volgende acties worden?

1. Cat1
2. Cake paketten
3. Zelf samengestelde pakketten
4. Liefhebber compounds
5. Maak niet uit!
 
Back
Bovenaan