GTown0183
VWC lid
Betekend dat, dat deze voorraad nog van batch 2023 is?Op dit moment is de beschikbaarheid van de Cairo helaas te beperkt om nog kartonnen aan te bieden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Betekend dat, dat deze voorraad nog van batch 2023 is?Op dit moment is de beschikbaarheid van de Cairo helaas te beperkt om nog kartonnen aan te bieden.
Betekend dat, dat deze voorraad nog van batch 2023 is
Gelukkig kom ik in de nacht haha! Batch 2023 graag. Maar begrijpelijk.Het verhaal is iets ingewikkelder, maar we hebben een grote batch in Januari van dit jaar vastgelegd. Deze batch zou nog aanwezig zijn bij de leverancier en is voor ons gereserveerd. Echter hebben we ook een aantal nieuwe kartons besteld waardoor ik verwacht dat we een mix van batches krijgen. Echter die laatste nieuwe batch die we hebben besteld is nog niet bevestigd en daarom ook nog niet beschikbaar gemaakt. Wij kunnen om deze reden ook geen garanties doen op batches.
In zijn algemeenheid is dat erg lastig omdat je met zoveel omloop te maken hebt dat echt batches apart houden alleen maar kan tijdens een freak avond / opening. In ons geval de nacht opening.
Mooi hoor. Tot dusver al veel mogen profiteren van jullie aanbiedingen. Kijk weer uit naar de nieuwe acties. Fijn om een Freak winkel naast de deur te hebben (Ppd).Onze strategie is eigenlijk vanaf dag 1 al redelijk duidelijk en ook hier gedeeld. Onze prijzen blijven (op de acties na) grotendeels gelijk in de voorverkoop.
Voor de freaks zetten we in op scherpe acties. Er staan nog een aantal hele coole acties klaar!!
Vanaf 5 December zullen we een aantal artikelen moeten her-evalueren, maar beperken dit altijd zoveel mogelijk!
Reken maar van ja! Ik kom koekeloeren.Kleine inventaris hier....
Is er animo voor een speciale "koop" middag/avond voor FREAKS bij VuurwerkPap in Dordrecht?
We hebben nu 15 November als mogelijke datum genoteerd maar willen graag even de temperatuur opmeten hier
De Freaks kunnen dan als allereerste de ingerichte winkel bekijken en de nieuwe artikelen zelf zien en voelen.
Daarnaast maken we het natuurlijk gezellig samen en zullen we deze dag speciale en EXTRA scherpe aanbiedingen hebben.
Kleine inventaris hier....
Is er animo voor een speciale "koop" middag/avond voor FREAKS bij VuurwerkPap in Dordrecht?
We hebben nu 15 November als mogelijke datum genoteerd maar willen graag even de temperatuur opmeten hier
De Freaks kunnen dan als allereerste de ingerichte winkel bekijken en de nieuwe artikelen zelf zien en voelen.
Daarnaast maken we het natuurlijk gezellig samen en zullen we deze dag speciale en EXTRA scherpe aanbiedingen hebben.
Goede vraag! Vorig jaar was het zo dat je dan met 10 formulieren bij de balie stond, tot frustratie van sommigen moest je dan soms ook 10x komen voor je order. Nu hebben we besloten om rond 5 December alle orders van bestaande mensen zelf te bundelen tot 1 order. Dat is wel even veel werk, maar het zal veel frustratie voorkomen.Dat lijkt me interessant,al zou dat dan waarschijnlijk wel in de avond worden ivm werk.
Het is om de hoek dus kan t met 10 minuten aanfietsen
Wel gelijk een vraag.
Ik heb al een bestelling gedaan bij jullie,stel dat ik toch nog iets zie wat me over de streep trekt om erbij te nemen,hoe gaat dat dan met afhalen ?
Extra scherpe aanbiedingen op de Magnum/Broekhoff 30mm blokken en ik ben erbijKleine inventaris hier....