[Freakactie 2024] Vuurwerk Pap Dordrecht

Kleine inventaris hier....

Is er animo voor een speciale "koop" middag/avond voor FREAKS bij VuurwerkPap in Dordrecht?
We hebben nu 15 November als mogelijke datum genoteerd maar willen graag even de temperatuur opmeten hier :)

De Freaks kunnen dan als allereerste de ingerichte winkel bekijken en de nieuwe artikelen zelf zien en voelen.
Daarnaast maken we het natuurlijk gezellig samen en zullen we deze dag speciale en EXTRA scherpe aanbiedingen hebben.
Ben nog op zoek naar een Beast of burden. Nu hebben jullie al de Beast of Burden in de aktie gehad maar ik vroeg me of er de 15e nog eenmaal over je hart gewreven kon worden 😄

We gaan zeker even kijken wat er mogelijk is Dennie! Eerst nog even wat ander leuk nieuws!

1. De 15e van November gaat door! We gaan een avond organiseren voor de liefhebbers vanaf 18 tot 21 met extra acties en zelligheid. Details volgen!
2. We hebben nog wat Cairo's op de kop kunnen tikken, dus binnenkort zullen we nog 1 weekend voor de laatste keer een karton actie doen!
3. Dit weekend maken we de Mystery box bekend EN kun je daarna nog bij bestellen!

Ik vraag me nog wat anders af.
Ik heb er nu 2 besteld,maar stel dat die karton actie erg leuk uitpakt en ik wil een karton ( in totaal dus)
Hoe moet dat dan aangezien ik al 2 cakes heb besteld ?

Actie gaat alleen per Karton / 6-stuks inderdaad. Als je al een order hebt gedaan en je wilt er 4 bij dan raad ik aan even in contact te treden met ons, dan gaan we kijken hoe we dit gaan oplossen :-).

Als jullie actie op de speciale openingsavond leuk is,dan kan ik het je terplekke vragen toch ?
Ik kom immers de 15e sávonds even gluren en ouwehoeren ;-)

Dit is het laatste weekend dat we zoveel acties tegelijk actief hebben!
Profiteer er van zolang het nog kan! Ik zal voor de volledigheid even alles onder elkaar zetten voor jullie:

1. Cairo karton nu weer tijdelijk verkrijgbaar!
2. De Mysterybox is bekend! (bekijk de film op onze website!). 30mm cake in kooi voor een geweldige prijs van 109,- EUR! ALLEEEN VANDAAG NOG

mystery-box-30mm-66db6297ab121364680078 (1).png
3. Color of Hypnose 244's voor 199,- EUR
color-hypnose-244s-6677d39b7a687351879902 (1).png
4. Extreme TI-Thunder voor 49,99 EUR

5d9dc96ee1f88399957680.png
5. Big Block Megabox A+B nu slechts 99 euro + 15 euro gratis vuurwerk uitzoeken! ALLEEEN VANDAAG NOG

big-block-megabox-combo-a-b-665f5f0418058514767877.png
6. FREAK doorlopende actie: 20% extra korting op uitverkoop met code: CREW24, ALLEEN DIT WEEKEND: 25% korting!

7. Verrassings actie! De Extreme Zensation 100's voor maar 85 EUR! ALLEEEN DIT WEEKEND

5d9dc96a5994b391784578.png

Na dit weekend gaan we het even rustig aan doen om ons te kunnen voorbereiden op alles wat gaat komen! Natuurlijk plaatsen we nog wel even de informatie over de FREAK Avond die er aan gaat komen op 15 November.

Wellicht een rare vraag.
Maar wat betreft die karton actie cairo,is die prijs ook t zelfde op de freak inloop avond ?
of word het dan nog "leuker" ?
Opzich zie ik het wel zitten om van 2 cakes een karton te maken,maar als blijkt dat er nog een leukere actie aankomt daarvoor,dan wil ik daar de 15e wel even over lullen ;-)

Wellicht een rare vraag.
Maar wat betreft die karton actie cairo,is die prijs ook t zelfde op de freak inloop avond ?
of word het dan nog "leuker" ?
Opzich zie ik het wel zitten om van 2 cakes een karton te maken,maar als blijkt dat er nog een leukere actie aankomt daarvoor,dan wil ik daar de 15e wel even over lullen ;-)
Prijs trend bij de leveranciers is vooral omhoog, dus ik zou hem vooral nu halen als je die wens hebt, verwachting is dat nieuwe inkoop duurder zal worden. Welke acties we gaan doen moeten we nog bepalen voor de 15.

Back
Bovenaan