[Freakactie 2024] Vuurwerk Pap Dordrecht

De atmosphere ook wel hoor ;)
Maar dan moet ik als dat gaat gebeuren ,1st 2 dingen doen.
OF achter de schermen met ze gaan praten ivm "tegoed"van 2 losse cairo's en hoe dat te ver rekenen.
OF zeker weten dat die niet tijdens de freakavond nog leuker word aangeboden.
🤔🤣

Meer in z'n algemeen gok ik dat compounds de voorkeur zullen hebben,of goede cakes in een actie.

Laatst bewerkt:
Compounds doen te veel pijn aan het budget 😂 Zelf nog wel opzoek naar mooie acties van kleine cakes als stookvoer in de vooravond.

Zo fijn als iedereen gewoon hetzelfde zegt... Alleen geen CAT-1 is geroepen en de rest volgens mij allemaal, haha. Dus er zit niets anders op om er dan maar 2 te kiezen:

Cakes & Compound. We hebben op de valreep nog een paar leuke artikelen toegevoegd. Dus here we go:

1. De Midnight Thunder Rain: Alleen dit weekend 2 voor EUR 40,- met code: VWCFLITS

4488- MIDNIGHT THUNDER RAIN 500.png

2. Jackpot Super Six, goed om lekker mee te stoken in de vooravond! Alleen dit weekend voor EUR 35,- met code: VWCFLITS

jackpot-super-six-cakes-665f75a21a1e8120769098.png

3. Een klassieker: De Immortal Gold. Alleen dit weekend voor 129,- met code: VWCFLITS

5da8768069999542851556.png

Let op: Gratis vuurwerk vervalt als je de code gebruikt, dus als je meer wilt bestellen: Maak dan even een 2e bestelling als je "reguliere" artikelen besteld!
Acties alleen dit weekend (tot maandag) of wanneer ze uitverkocht zijn.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan