[Freakactie 2024] Vuurwerk Pap Dordrecht

De acties staan online! Kleine reminder over de actie voorwaarden:

- Zolang de voorraad strekt
- De actie stopt zondag 23.59

Blijf vooral komen met leuke suggesties! Dan gaan we zeker kijken of er nog wat mogelijk is.

Blijf dit topic vooral goed volgen om je gewenste actie niet te missen!

2. Total Display Show voor 149 euro

Top actie! 400 shots total display besteld!
Caïro crackling is idd al eerder besteld met de Caïro Egypt actie :-)

enkele suggesties:

- Geisha beast of burden voor rond de 210-220 euro
- Beyond Redemption rond de 139 euro
- Triple X rond de 249 euro

Aangepast***

De beast of burden voor 200 eu zou TOP zijn. Ik was van plan om voor dit jaar een paar grote toppers waaronder deze te kopen en meer ook niet! Dit is helaas niet gelukt. Zwaar over het budget heen en dat zonder deze box, nog voordat de zomer begon haha! DUS om mijn verdriet te verzachten moet ik dit beest toch maar voor een zachte freak prijs aanschaffen. (liefst de nieuwe batch, als die net zo goed is, ivm weigeren bij cake overgang).

Ps: Mogelijk zijn er meer freaks met wat verdriet die wel een Beast of Burden kunnen gebruiken!!

Bedankt vuurwerk pap voor de mogelijkheid om te kunnen stemmen!

Laatst bewerkt:
Toppers! We gaan morgen de nieuwe acties bekend maken op basis van de suggesties. We zullen daarna weer met een nieuwe type acties komen die we zelf gaan bedenken :holland:

Dus knal nog even die likes op de acties die jij graag ziet OF vul je eigen suggestie nog even aan met een leuke motivatie en wie weet kiezen we 1 van de genoemde acties van jou!

Weet iemand hoe in contact te komen met Pap, vandaag nog het liefst. Wil bestelling plaatsen maar kan 28 echt niet afhalen.
Reageren niet op berichten via vc.

Onderin op onze site kun je de contact gegevens vinden, incl. whatsapp. Af en toe controleer ik hier ook de berichten in DM, maar ik moet zeggen dat ik nog niet echt kan wennen aan het berichten gedeelte :D

Bijna weekend! En we hebben weer een mooie selectie gemaakt uit de mensen die suggesties hebben gedaan. Het was overduidelijk dat de Beast of Burden vaak gevraagd is door jullie, dus hebben ons best gedaan. Hierbij de 3 nieuwe actie artikelen:

1. Triple-X voor 249 euro
1878-triple-x-i-like-legal-vuurwerk-6515.png - Klik op afbeelding voor grotere versieNaam:	1878-triple-x-i-like-legal-vuurwerk-6515.pngVertoningen:0Grootte:463,3 KBID:	1798434

2. Sonic Spinshell voor 110 euro
sonic-spinshell-5f7c92e6c46fc075430317.png - Klik op afbeelding voor grotere versieNaam:	sonic-spinshell-5f7c92e6c46fc075430317.pngVertoningen:0Grootte:289,8 KBID:	1798435

3. Beast of Burden voor 220 euro

beast-of-burden-64c2dd65049e0108911413.png - Klik op afbeelding voor grotere versieNaam:	beast-of-burden-64c2dd65049e0108911413.pngVertoningen:0Grootte:574,3 KBID:	1798436

Volgende week zitten we in de laatste week dat we al onze tijdvlakken open zetten en zullen we extra stunten met de artikelen die we nog extreem beperkt in voorraad hebben.

Ik ben in eerste instantie kritisch geweest op de prijzen bij opening, maar dit zijn wel mooie acties. Misschien zit er toch nog een ritje Dordrecht in dit jaar

Vindt het eerlijk gezegd niet echt interessant om hier te bestellen. Omdat het maar een paar producten per keer is. En dus iedere keer moet afwachten of er iets leuks komt. Heb daarom maar bij breda vuurwerk en vuurwerk7kamp besteld.

Dat is natuurlijk jammer om te horen, maar hoe dan ook blij om te zien dat je helpt om
de mooie vuurwerk traditie voort te zetten!

Iedere winkel maakt zijn eigen keuzes in hoe ze hun acties en aanbod vorm geven. En ook al doen we enorm ons best; Wij begrijpen dat we niet iedereen blij kunnen maken :cry:.

​​​​​Hopelijk ga je genieten van de collectie en je bent natuurlijk altijd welkom om toch een keertje langs te komen en VuurwerkPap te ervaren :D.
​​

Iedereen bedankt voor de mooie bestellingen! De BoB ging wel heel snel.... :sint:

-------------
Let op; Deze week gaan we aan de slag met onze laatste aantallen! Deze willen we natuurlijk heel graag de eerste dag de deur uit hebben zodat er ruimte is voor onze nieuwe collectie.

Zeer binnenkort hier de flits-acties met grote kortingen op onze laatste aantallen. Op=Op!

​​

Misschien nog een leuke actie op de valreep?

De KettingreActie:

1x Chain Reaction voor 125,-
2x Chain Reaction voor 230,-
3x Chain Reaction voor 300,-

Het forum is open en onze bunker weer even opnieuw geteld. Dus dit weekend nog even net voordat alle tijdsloten open gaan zijn onze flits-acties aanstaande!

LETOP: Bestellingen met deze artikelen zijn NIET op een andere datum af te halen. Zodra alle tijdsloten beschikbaar zijn halen we deze producten voor de site en zullen ze worden ingezet als dag-actie.

Ik plaats over een uurtje de eerste acties. Ondertussen wijs ik jullie graag even op de nieuwsbrief actie van deze week:

Back
Bovenaan