[Freakactie 2024] Vuurwerk Pap Dordrecht

Ik heb al een aantal veranderingen gezien, er is een liefhebber pakket en een straalbundel toegevoegd.

Als liefhebber zie ik de prijzen nog wel een stuk dalen, of dat er straks hele strakke acties komen

HERE - WE - GO!

Het is gelukt, de website is klaar en webshop is gevuld. We gaan de komende weken nog meer en nieuwe producten toevoegen, maar we beginnen zoals traditioneel met de nacht vulling! Dat betekend dat komende week bestellingen kunnen worden gedaan voor alleen de nacht met een ophaal tijd tussen 0.00 en 1.00. Volgende week zullen er meer tijdssloten online komen voor de liefhebbers. Dit zal ALLEEN de 28e worden!

Dan hetgeen waar jullie zo lang op hebben moeten wachten, de acties!

:holland:

Om te beginnen een vuurwerkCREW only actie: Alles wat in de op=op categorie staat gaat weg met 20% korting! Met code: CREW24 activeer je deze 20% korting.
Let op: Het gratis vuurwerk (indien van toepassing) vervalt wel met deze code. De categorie zal nog verder gevuld worden in de komende dagen! Dus blijf deze in de gaten houden.

De openingsacties Deel 1:

Website_Banners_540x2154.jpg - Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	Website_Banners_540x2154.jpg Vertoningen:0 Grootte:597,8 KB ID:	1795264Website_Banners_540x215.jpg - Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	Website_Banners_540x215.jpg Vertoningen:0 Grootte:537,7 KB ID:	1795265 Website_Banners_540x2152.jpg - Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	Website_Banners_540x2152.jpg Vertoningen:0 Grootte:604,8 KB ID:	1795266 Website_Banners_540x2153.jpg - Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	Website_Banners_540x2153.jpg Vertoningen:0 Grootte:593,6 KB ID:	1795267

Deze acties zijn geldig tot 30 juni OF totdat deze zijn uitverkocht. Daarnaast zullen we geregeld met nieuwe acties komen in de komende weken dus blijf dit topic in de gaten houden.
Ook hebben we een nieuwe support optie: Whatsapp toegevoegd op de site (deze vind je helemaal onderin de site).

Veel plezier met shoppen en kom je iets geks tegen: Laat het ons weten! :thumbsup:
​​

Laatst bewerkt:
Top bestelling is gedaan! Stel me aub niet teleur met de ciaro cracking haha. Vorige jaar heeft een shop me dit helaas wel aangedaan! Succes met de verkoop!

Ik heb toch het idee dat het allemaal wat aan de duurdere kant is. De dikke (duurdere) compounds tellen allemaal niet mee voor het gratis vuurwerk en vaak ligt de prijs een heel stuk hoger als aan de andere kant van de Moerdijk. Deze winkel is voor mij heel dichtbij, helaas zal ik er aan voorbij rijden

• Like
Waarderingen: PPW
Ik heb toch het idee dat het allemaal wat aan de duurdere kant is. De dikke (duurdere) compounds tellen allemaal niet mee voor het gratis vuurwerk en vaak ligt de prijs een heel stuk hoger als aan de andere kant van de Moerdijk. Deze winkel is voor mij heel dichtbij, helaas zal ik er aan voorbij rijden

Zijn zeker niet de goedkoopste. Hebben wel vaak leuke aanbiedingen er tussen zitten gedurende het jaar.

De eerste bestelling is een feit.

6 stuks crackling Caïro welke combineert gaan worden met 3 stuks crackling Hero. Knutsel crackling bak .

De hardcore helium heb ik in Breda voor een betere prijs kunnen scoren

Bedankt allemaal! Eerste order lopen al binnen! :thumbup:

Het klopt dat we wellicht niet met alle artikelen de goedkoopste zijn, maar je zal ook zien dat onze prijzen eigenlijk gedurende het gehele jaar niet veel veranderen.
Wij zetten in op specifieke acties op dit forum en andere platforms / socials. Dit alles natuurlijk met de uitstekende service, aandacht en ervaring voor de klant.

Back
Bovenaan