[Freakactie 2024] Vuurwerk Pap Dordrecht

Ben net aan het uitzoeken waar ik dit jaar ga bestellen. Jullie zitten in de buurt maar prijzen van 2 favoriete producten liggen weer net iets hoger bij jullie (zijn nog steeds scherp hoor).

Mijn idee voor de actie:

400 Shots Total Display Show​ voor net onder de 150 en/of de Transbomber​ voor net onder de 100. Dan weet ik wel waar mijn bestelling heen gaat dit jaar.

Excuses voor de chantage :cool:

Ik ben benieuwd!!!
Als de gekozen freakactie te gek is, kunnen jullie er natuurlijk ook voor kiezen om het met een kortingscode te doen, die jullie dan hier bekend maken. Zo genieten wij hier van de (door ons gekozen) dikke en waarschijnlijk bizarre korting en blijft de "schade" voor jullie beperkt haha. #idee?

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: DJA
Het zou toch mooi zijn als die Cairo bij jullie op korte termijn in de aanbieding komt! Vorig jaar helaas niet gebruik kunnen maken van jullie acties, maar zit dit jaar klaar om toe te slaan. Echt een top ass. aan 30mm boxen hebben jullie nog (Prisma Willow Box!), wacht jullie nieuwe deals in spanning af!

Hierbij de acties die vanaf vrijdag live gaan en alleen dit weekend te bestellen zijn! Bedankt voor de leuke inzendingen! :thumbsup:

Mijn idee voor de actie:

400 Shots Total Display Show​ voor net onder de 150 en/of de Transbomber​ voor net onder de 100. Dan weet ik wel waar mijn bestelling heen gaat dit jaar.

+++++

Er zullen vast goede idee komen dus de aanbieding wordt vast wel een topper!

- Ganafu Final Wave rond de 100/110 euro
Nooit gehad maar prachtige variatie aan effecten en schiet richtingen, zeer benieuwd naar! Rustige opbouw om intens van te genieten!

​-----------

Natuurlijk gaan we verder met deze actie dus laat de suggesties zeker komen! Dus vanaf vrijdag 09-08-2024 tot maandag 12-08-2024:

1. Transbomber voor 99 euro
2. Total Display Show voor 149 euro
3. Ganafu Final Walve voor 110 euro

Mooie acties weer! Hierbij nog twee suggesties:

- De compacte 30MM beuker Sidewinder voor €40.
- Het setje kleine krachtpatsers Pyro 5 voor €40.

Hopelijk de volgende keer rubro Immortal gold. Met een mooie prijs komt ie zeker weten erbij. Inderdaad Caïro crackling nog eens in de aanbieding wordt wel heel verleidelijk

De acties staan online! Kleine reminder over de actie voorwaarden:

- Zolang de voorraad strekt
- De actie stopt zondag 23.59

Blijf vooral komen met leuke suggesties! Dan gaan we zeker kijken of er nog wat mogelijk is.
Grappig genoeg zijn 2 artikelen die hier staan een aantal weken geleden al in de actie geweest (Zoals o.a de Sidewinder)

Blijf dit topic vooral goed volgen om je gewenste actie niet te missen!

1. Transbomber voor 99 euro

2. Total Display Show voor 149 euro

3. Ganafu Final Walve voor 110 euro

Graag zie ik de volgende artikelen in de aktie. Of ieder geval een aantal.
Rubro Immortal gold voor 100 a 110
Rubro event sky symphony voor 110
Rubro sonic spinshell voor 100 a 110
Geisha beast of burden voor rond de 200 a 210.
Magnum Caïro crackling voor onder de 25.

Deze producten staan op mijn verlanglijstje. Hopelijk kunnen jullie hier wat mee. Het zou echt top zijn. Ik wacht af.
​​​​​​

Weet iemand hoe in contact te komen met Pap, vandaag nog het liefst. Wil bestelling plaatsen maar kan 28 echt niet afhalen.
Reageren niet op berichten via vc.

Back
Bovenaan