[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Sterkte VuurwerkOutlet, hopen dat ze de daders snel vinden, en dat iedereen op dit Forum oren en ogen open houd met betrekking tot het aanbieden van de producten die bij jullie gestolen zijn.

Wat een ... streek. Sterkte met alle extra ellende die jullie als gevolg hiervan hebben. Bakken met extra werk...

Fokking hel 🤬 Het is dat ik geen toegang heb tot de afgesloten tgn Grunn/Noord vw groepen...want dikke kans dat het daar weer opduikt

Sterkte met de logistieke kutzooi, Luuk & co

Laatst bewerkt:
Wat verschrikkelijk zeg. Dit wil je sowieso niet als ondernemer, maar helemaal niet als vuurwerkverkoper op dit moment!!
Hopelijk worden de daders gepakt en kan het vuurwerk terug de bunker in. Sterkte!!

Hoop dat ze snel gepakt worden en jullie het vuurwerk + de aanhanger snel terug zullen ontvangen. Heel veel sterkte & succes gewenst in ieder geval.

Fokking hel 🤬 ik fiets vandaag nog door Paddepoel, want hoek daar (Voermanstr e.o.) en Vinkhuizen kun je ze wel eerst zoeken. Het is dat ik geen toegang heb tot de afgesloten tgn Grunn/Noord vw groepen...want dikke kans dat het daar weer opduikt

Sterkte met de logistieke kutzooi, Luuk & co
in paddepoel en vinkhuizen dat zijn allemaal drillrapers die rijden niet met paard en wagen zal eerder in dorpen zijn graag bepaalde wijken niet gelijk noemen als je niks weet.

Dramatisch nieuws zo voor de verkoopdagen, veel sterkte. Wel een aandachtspuntje voor alle vuurwerkverkopers: Beveilig je pand goed, vuurwerk is roofgoed geworden, en dat is niet gek met die prijzen van tegenwoordig.

Back
Bovenaan