Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ok, dan komt hij vanzelf nog bij mij.. Heb nog niks gezien.Hier ook mail gehad. En nee geen Pijnacker besteller. Bij Joure besteld![]()
Ik twijfel ook, vervangend product is meestal prima, maar geen van deze boxen komt in de buurt van de crackle king en zoek eigenlijk nog wel een mooie chaos box. Ga vanavond ook eens de videos goed bekijken.Twijfel wel een beetje met de mogelijke vervangers. Zijn allemaal beetje laffe boxjes, maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk. Geld terug is ook een optie, dus prima communicatie en geboden opties van outlet! Zal vanavond nog even wat filmpjes opzoeken van demo’s van deze boxen.
Hier in Joure besteld, maar ook nog niks gehoord. Ik wacht het rustig af. Outlet kennende is het altijd goed gekomenAllemaal Pijnacker bestellers? Hier nog niks gehad![]()
Ook niet in de spam daar kan het ook in komenHier in Joure besteld, maar ook nog niks gehoord. Ik wacht het rustig af. Outlet kennende is het altijd goed gekomen![]()
Ik heb gewoon op de mail gereageerd, was toch de bedoeling, leek me, gezien je ordernr ook al in de mail vermeld staatMoet je trouwens aan hetzelfde email adres je bestelling doorgeven?
Wat heb je gekozen als ik vragen mag?Ik heb gewoon op de mail gereageerd, was toch de bedoeling, leek me, gezien je ordernr ook al in de mail vermeld staat
Zou ze gewoon even mailen! Mijn ervaring is dat ze altijd heel flexibel zijn.Aaai, had me zo verheugd op de crackling king en de royal strike. Had ze dan ook beide besteld begin van het jaar.
Aangeboden vervangers zijn voor mij geen optie.
Is er wellicht nog iets mogelijk qua eigen import lijn? (lucky 19 en airdamage zou ik nog wel kunnen plaatsen) Zou het vrijgekomen bedrag uiteraard het liefst bij outlet besteden
![]()
Mail van alle winkels is gelijktijdig verzonden. Heb je geen mail gehad stuur even mailtje naar [email protected] met je keuze dan maken we het in ordeOk, dan komt hij vanzelf nog bij mij.. Heb nog niks gezien.
We hebben voor deze 4 opties als mogelijke vervangers gekozen omdat we hier voldoende aantallen van beschikbaar hebben. Wil je iets anders, kies dan gewoon voor je geld retour en bestel zelf de andere keuze. Het gaat echt om mega veel klanten en als we iedereen maatwerk moeten bieden, zijn we voor kerst niet klaarAaai, had me zo verheugd op de crackling king en de royal strike. Had ze dan ook beide besteld begin van het jaar.
Aangeboden vervangers zijn voor mij geen optie.
Is er wellicht nog iets mogelijk qua eigen import lijn? (lucky 19 en airdamage zou ik nog wel kunnen plaatsen) Zou het vrijgekomen bedrag uiteraard het liefst bij outlet besteden
![]()
Klopt helemaal!Ik heb gewoon op de mail gereageerd, was toch de bedoeling, leek me, gezien je ordernr ook al in de mail vermeld staat
We hebben voor deze 4 opties als mogelijke vervangers gekozen omdat we hier voldoende aantallen van beschikbaar hebben. Wil je iets anders, kies dan gewoon voor je geld retour en bestel zelf de andere keuze. Het gaat echt om mega veel klanten en als we iedereen maatwerk moeten bieden, zijn we voor kerst niet klaar
Iedereen kan zijn of haar keuze tot en met vrijdag doorgeven, dan gaan we er volgende week gelijk mee aan de slag op volgorde van binnenkomst. Ook geld retour ontvang je dus volgende week.