[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Ook al lijkt hij helemaal niet op de Crackle King, maar heb ik gekozen voor de Mjollner omdat ik nog wel een waaier kon gebruiken in mijn show en ik deze mooier vind dan de Dazzling.

Twijfel wel een beetje met de mogelijke vervangers. Zijn allemaal beetje laffe boxjes, maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk. Geld terug is ook een optie, dus prima communicatie en geboden opties van outlet! Zal vanavond nog even wat filmpjes opzoeken van demo’s van deze boxen.

Twijfel wel een beetje met de mogelijke vervangers. Zijn allemaal beetje laffe boxjes, maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk. Geld terug is ook een optie, dus prima communicatie en geboden opties van outlet! Zal vanavond nog even wat filmpjes opzoeken van demo’s van deze boxen.
Ik twijfel ook, vervangend product is meestal prima, maar geen van deze boxen komt in de buurt van de crackle king en zoek eigenlijk nog wel een mooie chaos box. Ga vanavond ook eens de videos goed bekijken.

He jammer, had stiekem gehoopt dat er nog genoeg van batch23 waren bij Haulerwijk gezien die vorig jaar nat binnenkwamen. Vind de vervangers op film wat zwak ogen, dus ga nog even nadenken over mijn keus

De Mjolner, lijkt me mooie waaier. Daytona lijkt me in straat ook mooi qua fairydust goud maar ben daarin al wel voorzien, waaiers minder. Andere 2 vind ik ook niet mis trouwens, leuke lijn voor prima prijs

Aaai, had me zo verheugd op de crackling king en de royal strike. Had ze dan ook beide besteld begin van het jaar.
Aangeboden vervangers zijn voor mij geen optie.

Is er wellicht nog iets mogelijk qua eigen import lijn? (lucky 19 en airdamage zou ik nog wel kunnen plaatsen :)) Zou het vrijgekomen bedrag uiteraard het liefst bij outlet besteden :)

Aaai, had me zo verheugd op de crackling king en de royal strike. Had ze dan ook beide besteld begin van het jaar.

Is er wellicht nog iets mogelijk qua eigen import lijn? (lucky 19 en airdamage zou ik nog wel kunnen plaatsen :)) Zou het vrijgekomen bedrag uiteraard het liefst bij outlet besteden :)
Zou ze gewoon even mailen! Mijn ervaring is dat ze altijd heel flexibel zijn.

We hebben voor deze 4 opties als mogelijke vervangers gekozen omdat we hier voldoende aantallen van beschikbaar hebben. Wil je iets anders, kies dan gewoon voor je geld retour en bestel zelf de andere keuze. Het gaat echt om mega veel klanten en als we iedereen maatwerk moeten bieden, zijn we voor kerst niet klaar :)

Iedereen kan zijn of haar keuze tot en met vrijdag doorgeven, dan gaan we er volgende week gelijk mee aan de slag op volgorde van binnenkomst. Ook geld retour ontvang je dus volgende week.

Ik heb gewoon op de mail gereageerd, was toch de bedoeling, leek me, gezien je ordernr ook al in de mail vermeld staat
Klopt helemaal!

Dit staat ook in de mail vermeld:
Graag ontvangen we uiterlijk vrijdag 13 december per mail je keuze, zodat we alles goed kunnen verwerken. Indien je geen keuze doorgeeft zullen wij één van de vervangende artikelen leveren.

Je bestaande order zal worden geannuleerd en er zal een nieuw order aangemaakt worden waarin je keuze is verwerkt.

We hebben voor deze 4 opties als mogelijke vervangers gekozen omdat we hier voldoende aantallen van beschikbaar hebben. Wil je iets anders, kies dan gewoon voor je geld retour en bestel zelf de andere keuze. Het gaat echt om mega veel klanten en als we iedereen maatwerk moeten bieden, zijn we voor kerst niet klaar :)

Iedereen kan zijn of haar keuze tot en met vrijdag doorgeven, dan gaan we er volgende week gelijk mee aan de slag op volgorde van binnenkomst. Ook geld retour ontvang je dus volgende week.

Helder en snelle reactie.

Back
Bovenaan