Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ja inderdaad en je zou toch zeggen dat ze er bovenop zouden zitten na de ellende die hun collega uit vathorst is overkomen?En toch miste ik vanmorgen de mail met de weekdeals![]()
Had stiekem de hoop tegen beter weten in, dat we toch nog iedere week een aanbieding kregen. M’n rug is nog wel wat flexibel.Geen mail, wel een maand actie op de site. Hebben het vast druk zat, deze tijd.
Op de site staan wat nieuwe deals.Had stiekem de hoop tegen beter weten in, dat we toch nog iedere week een aanbieding kregen. M’n rug is nog wel wat flexibel.
Wellicht je navigatie updatenVanmiddag in Joure rondjes gereden Meermaals de tolhuswei 5 ingevoerd op navigatie maar we konden de winkel niet vinden helaas.
Erg jammer en teleurstellend.
Outlet zit aan de Firmawei dacht ik, tenzij ze verhuisd zijnVanmiddag in Joure rondjes gereden Meermaals de tolhuswei 5 ingevoerd op navigatie maar we konden de winkel niet vinden helaas.
Ze zitten op de firmawei 6a. Geen idee hoe je bij het andere adres bent gekomen.Vanmiddag in Joure rondjes gereden Meermaals de tolhuswei 5 ingevoerd op navigatie maar we konden de winkel niet vinden helaas.
Nu zie ik het. Google geeft een ander adres opOutlet zit aan de Firmawei dacht ik, tenzij ze verhuisd zijn![]()
Dit geld hetzelfde voor de Krackle King die in Haulerwijk werd aangeboden.Ik lees dat de Royal match is afgekeurd.. wat gaat de vervanger hiervoor worden?
Google gaf inderdaad een ander AdresZe zitten op de firmawei 6a. Geen idee hoe je bij het andere adres bent gekomen.
Wellicht je navigatie updatenEn anders tijdens het zoeken in de chat vragen waar je moest zijn. Er zijn altijd wel leden online, die je verder konden helpen.