[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Fijn dat vuurwerk shoppen op 2 februari! Mooi o a. de Ocean of Lights, crash box en coloured leopard en 4x de snow crystal binnen voor een mooie prijs!

Ik twijfel nog een beetje wat ik zal doen. Staan een paar mooie artikelen bij voor goede prijzen, maar hoopte op een one-stop shop. Dat red ik helaas niet, en dan is het een stuk rijden voor 'erbij'.

Wel top dat er alweer zo vroeg in het jaar geshopt kan worden met korting!

Ook hier de eerste bestelling geplaatst. helaas geen ochtend tijd meer beschikbaar dus voor het eerst in de nacht naar Haulerwijk.

Mooie acties weer! :applause:

2 vragen nog:
- Hoelang gelden de openings acties?
- En kun je weer bestellen/aanvullen, zodra je een eerste bestelling en afhaaltijd hebt staan? (En mocht het blok er niet meer zijn door iets te kiezen en te mailen om het aan te passen?)

Idd, Magnum is weinig van verkrijgbaar in de freak.. dit jaar dus wat meer Wolff :wink:
Zal later in het jaar wel komen..

Helaas had Magnum geen interessante restanten waar we allemaal op hoopten...

Daar ben ik het niet mee eens
Blinking fermata voor 75 euro je verkijkt je op dit blokje.
Magnum pi voor 215 ook scherp geprijsd echt een dikke bak,denk dat de meeste mensen op nog betere prijzen wachten dat kan je wel vergeten. personeel moet betaald worden magnum/broekhoff hebben het heel zwaar gehad en veel kosten gemaakt door alle afgekeurde producten.

Klopt wat je zegt Sierkoning! Ik weet toevallig wat outlet aan restanten bij Magnum kan kopen... 95% is kleine cakes en ander klein spul... De producten die je opnoemt zijn de positieve uitschieters... maar de 200 shots assorted, 400 shots total display of 100 shot extreme fireworks etc zitten er helaas niet hij...

Daar waren ook niet veel van over 400 shots is heel gewild die 100sh word normaal hier niet verkocht en die 200 assorted waren niet veel van dan kan je moeilijk iets aanbieden wat er niet is.

Nja goed... ik heb de uitlooplijst iig gezien. Die producten komen zsm op de site. Gaat om 6 pallets

Dan weet jij inderdaad meer dan ik anders stonden ze wel op de site neem ik aan.we gaan het zien maar verwacht niet nog goedkopere prijzen.eerder duurder dan valt het altijd mee zeg ik maar zo.

Dan weet jij inderdaad meer dan ik anders stonden ze wel op de site neem ik aan.we gaan het zien maar verwacht niet nog goedkopere prijzen.eerder duurder dan valt het altijd mee zeg ik maar zo.
We mogen zeker nog goedkopere producten en betere acties verwachten... waarom?

Omdat outlet zowat leeg verkocht was... ik heb met interesse de discussie over bijv de crackle king gevolgd...hier waren er na de verkoopdagen letterlijk nog 3 van over.
De restanten zijn allemaal keurig op de site gezet voor scherpe prijzen. Maar als van een gewild artikel er nog 3 van zijn... moeten ze dan perse voor een bodemprijs op internet komen te staan?

Er zijn 300 crackle kings besteld voor 2024. 99% zeker dat ze die krijgen. Outlet kennende komen ze dan voor ons freaks een weekje voor - pak hem beet - €70 te koop. Maar als het containerschip zinkt... en outlet heeft er 100 verkocht en kan niet leveren...Dan staat hier weer alles vol negativiteit. Vwoutlet koopt ieder jaar wel partijen van mooie producten. En wanneer die fysiek daadwerkelijk beschikbaar zijn dan delen wij allemaal mee in de winst. Heb vertrouwen!

Back
Bovenaan