Lidu Rullezzz
VWC lid
Kleine bestelling gedaan door 1 compound die ik perse wou hebben. Nu maar hopen dat ik iets kan regelen qua afhaaltijd 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ahhh, dat ga ik ook niet redden. Stond nergens aangegeven toch dat het alleen nacht was?
Of heb ik dat over het hoofd gezien? Wat naadje zeg, dan laat ik hem helaas lopen.
Ik heb een account voor Haulerwijk, maar die doet het niet bij Joure. Daar kan ik niet inloggen. Moet ik voor elke vestiging een apart account aanmaken?
Er zijn wel meer voorbeelden hoor, crash box voor 90, die heb ik dit jaar al voor 70 ergens anders. Ocean of Lights voor 160, die had ik vorig jaar voor 100. En zo zijn er nog wel meer. Ik ben de afgelopen twee jaar bij Outlet geweest, zowel in Haulerwijk, Joure als Pijnacker, maar de aanbiedingen waren toen echt wel beter. Vorig jaar bijvoorbeeld die 3x30mm 100 shots boxen voor 265 en de Blue Maroon voor 85.
Het is nog vroeg in het jaar, dus wie weet komen er nog mooie aanbiedingen, maar voor nu sla ik het over.
Hier is de eerste bestelling ook een feit. Alleen ben ik niet zo blij met het afhaalmoment. Afgelopen jaren kon je ook overdag de bestellingen ophalen. Zou dat dit jaar ook weer kunnen?
Vanochtend net een bestelling gedaan, zul je zien dat die producten vanavond in de aanbieding komen![]()
![]()
Ik ben blij dat ik vroeg was. De producten die ik vannacht besteld heb, zijn inmiddels van de site dus ik denk dat ik de laatste al had![]()
Ja of ze komen straks met een mooiere korting terug en dan baal je.Ik ben blij dat ik vroeg was. De producten die ik vannacht besteld heb, zijn inmiddels van de site dus ik denk dat ik de laatste al had![]()
Ja of ze komen straks met een mooiere korting terug en dan baal je.
De keuze tussen zekerheid met een product voor een goeie prijs uit een batch waarvan bewezen is dat die goed is of wachten tot er een lagere prijs voorbij komt. Ik kies doorgaans voor het eerste en dan kan het wel eens gebeuren dat het later goedkoper is maar aangezien de prijzen die ik bij Outlet zie voor het grootste deel scherp zijn is die kans niet eens zo heel groot tenzij je heel het land door wil crossen om over een of een paar producten op te pikken die je bij een actie meegepakt hebt.
Ik zie het dus vooral als een mooie kans om een flink deel van je collectie, Outlet heeft nogal een groot assortiment, bij 1 dealer te kopen tegen goede prijzen.