[Freakactie 2021] Knalkeet Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Freaks! Welke producten die op de site staan, zouden jullie voor een mooie freakprijs / kartonprijs willen hebben? We horen het graag, dan kunnen we kijken wat we voor jullie kunnen betekenen!

Groot afnemen? Neem dan even contact op voor een passende prijs :wink:
Van Katan uit de New style lijn
Fire projection
Destruction cognito
Tuning paradox
Night wonder
Thunderous Oakland
Eye rainbow
Demon enemy

vind deze lijn niet veel besproken, komt denk ik ook door de foutieve filmpjes in het begin en een groot aantal matige producten...

De loud collectie heeft ook leuke producten, de beastmode en picobello :thumbup:

Zijn dit de juiste prijzen? Want ik heb het idee dat dit de adviesprijzen zijn voor de zomerdeals. De Grande Special van Katan is bijvoorbeeld 479,- maar als ik hem bij bijvoorbeeld Arentz zou willen bestellen is dat exact de adviesprijs en de verkoopprijs ligt een stuk lager op 235,-. Om een voorbeeld te noemen. Nou snap ik dat iedereen zijn eigen prijzen bepaald, maar door dit verschil vermoed ik dat de adviesprijzen zijn vermeld ipv de verkoopprijzen. Is dit correct?

Zijn dit de juiste prijzen? Want ik heb het idee dat dit de adviesprijzen zijn voor de zomerdeals. De Grande Special van Katan is bijvoorbeeld 479,- maar als ik hem bij bijvoorbeeld Arentz zou willen bestellen is dat exact de adviesprijs en de verkoopprijs ligt een stuk lager op 235,-. Om een voorbeeld te noemen. Nou snap ik dat iedereen zijn eigen prijzen bepaald, maar door dit verschil vermoed ik dat de adviesprijzen zijn vermeld ipv de verkoopprijzen. Is dit correct?
Het is vanaf juni hé, waarschijnlijk worden de prijzen nog weer aangepast...

Persoonlijk zou ik het erg kunnen waarderen, als de eerdere prijs van de DumBum Scream binnen de openingsactie de zomer doorgetrokken zou kunnen worden. :angel:

Morgen starten de zomerdeals! Met onder andere alle producten van St8ment Vuurwerk voor lekkere prijzen!

Bijvoorbeeld: El Torro, van €99,- voor slechts €69,-. Wat vinden jullie van deze 75 shots compound?

Overigens de prijzen van de Katan Special boxen liegen er ook niet om.... Wie zit er al klaar om te bestellen?!

Morgen starten de zomerdeals! Met onder andere alle producten van St8ment Vuurwerk voor lekkere prijzen!

Bijvoorbeeld: El Torro, van €99,- voor slechts €69,-. Wat vinden jullie van deze 75 shots compound

Mooi ding! Maar dat is toch de standaard onlineprijs, volgens het producttopic, en niet een echte aanbiedingsprijs?

De zomerdeals staan live! Toppers van Wolff, Cafferata, Katan, Poema en St8ment met leuke kortingen!

Denk bijvoorbeeld aan:
  • Stars over Paris - Wolff : €15
  • The Flo Show - Wolff : €25
  • Magic Night & Fire Delight & Sky Memory 3x 20sh cake : €9,99
  • King of Blue - Katan : €14,99
  • Untamed - Katan : €119,99
  • Bombas Blancas - St8ment : €34,99

En de bekende toppers, goedkoper kán niet!:
  • Katan Special #1, #2, #3, #5 : €47,49
  • Katan Special #4 : €52,49
  • Complete LOUD collectie 7 cakes : €85

Check snel alle zomerdeals via deze link: https://knalkeet.webshop.kei.io/categorie/zomerdeals

Morgen komen we met een leuke EK actie, mits Nederland wint van Oekraïne! Wordt morgen gedeeld op onze Facebook en Instagram pagina, en uiteraard ook hier in het topic!

#huphollandhup #knalluhhh

ek actie knalkeet.PNG

IMG-20210612-WA0066.jpg

Ik zag bovenstaande actie op social media voorbij komen:

Ek actie! Als Nederland morgen wint van Oekraïne, komt deze 100sh cakebox te koop voor slechts €35,-!

Actie geldt 24 uur, en zo lang de voorraad strekt. En alleen als Nederland weet te winnen natuurlijk!

#huphollandhup #oranje #EURO2020 #knalkeet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan