Knalkeet
VWC lid
Ha! Zou bovenstaande lukken? Lees ‘t graag hoor!
Hi PJC,
we hebben ons best gedaan, maar helaas is deze niet meer leverbaar bij Wolff, en kunnen we hier dus niet aan komen... Sorry!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ha! Zou bovenstaande lukken? Lees ‘t graag hoor!
Van Katan uit de New style lijnFreaks! Welke producten die op de site staan, zouden jullie voor een mooie freakprijs / kartonprijs willen hebben? We horen het graag, dan kunnen we kijken wat we voor jullie kunnen betekenen!
Groot afnemen? Neem dan even contact op voor een passende prijs![]()
Het is vanaf juni hé, waarschijnlijk worden de prijzen nog weer aangepast...Zijn dit de juiste prijzen? Want ik heb het idee dat dit de adviesprijzen zijn voor de zomerdeals. De Grande Special van Katan is bijvoorbeeld 479,- maar als ik hem bij bijvoorbeeld Arentz zou willen bestellen is dat exact de adviesprijs en de verkoopprijs ligt een stuk lager op 235,-. Om een voorbeeld te noemen. Nou snap ik dat iedereen zijn eigen prijzen bepaald, maar door dit verschil vermoed ik dat de adviesprijzen zijn vermeld ipv de verkoopprijzen. Is dit correct?
Het is vanaf juni hé, waarschijnlijk worden de prijzen nog weer aangepast...
Morgen starten de zomerdeals! Met onder andere alle producten van St8ment Vuurwerk voor lekkere prijzen!
Bijvoorbeeld: El Torro, van €99,- voor slechts €69,-. Wat vinden jullie van deze 75 shots compound