[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Moet ik alsnog weten welke producten dit zijn, om de juiste te bekijken natuurlijk :tongue2:
Wat ik vaak doe als ik veel onbekende producten zie op een webshop is sorteren op meest bekeken/verkocht. Dan komen de parels vanzelf naar boven. Dan bekijk ik gewoon rustig de filmpjes van de bovenste producten en als het me bevalt zoek ik een straatfilmpje op hier of op youtube.

Wat hebben jullie op je wensenlijstje wat je morgen gaat bestellen??
Hieronder de mijne en btw, de acties die ze bekendmaken, die staan nu nog niet op de site toch?

1.png
2.png
3.png

Had toch wel lagere prijzen verwacht. Veel producten afgelopen jaar in de laatste maanden voor minder kunnen scoren, zelfs tijdens de afhaaldagen

Had toch wel lagere prijzen verwacht. Veel producten afgelopen jaar in de laatste maanden voor minder kunnen scoren, zelfs tijdens de afhaaldagen

Ben het hier wel mee eens. Voorbeeldje is The Riddle. 120 euro VS 85 in Breda nu. Zulke verschillen zijn echt niet te verklaren. En er zijn meer voorbeelden.

Ik zie veel mooie dingen voor mooie prijzen. Alleen dat ‘s nachts ophalen staat me wel tegen aangezien het bijna 2 uur rijden is…

Ik zie veel mooie dingen voor mooie prijzen. Alleen dat ‘s nachts ophalen staat me wel tegen aangezien het bijna 2 uur rijden is…

Ahhh, dat ga ik ook niet redden. Stond nergens aangegeven toch dat het alleen nacht was?
Of heb ik dat over het hoofd gezien? Wat naadje zeg, dan laat ik hem helaas lopen.

Ben het hier wel mee eens. Voorbeeldje is The Riddle. 120 euro VS 85 in Breda nu. Zulke verschillen zijn echt niet te verklaren. En er zijn meer voorbeelden.

Er zijn wel meer voorbeelden hoor, crash box voor 90, die heb ik dit jaar al voor 70 ergens anders. Ocean of Lights voor 160, die had ik vorig jaar voor 100. En zo zijn er nog wel meer. Ik ben de afgelopen twee jaar bij Outlet geweest, zowel in Haulerwijk, Joure als Pijnacker, maar de aanbiedingen waren toen echt wel beter. Vorig jaar bijvoorbeeld die 3x30mm 100 shots boxen voor 265 en de Blue Maroon voor 85.

Het is nog vroeg in het jaar, dus wie weet komen er nog mooie aanbiedingen, maar voor nu sla ik het over.

Back
Bovenaan