Lion

Jammer dat ik dit soort kwalitatieve Pangu cakes nooit heb meegemaakt. Zo goed en toch zo goedkoop in de freakacties. Prachtspul.

Ja zou ze zo aanschaffen als ze redelijkerwijs in de buurt en voor een mooi prijsje aangeboden werden.
Het is natuurlijk uitloop dus er staat steeds minder van. Ben al lang blij dat ik van de "oude" Pangu nog een Garden Party 2 heb kunnen bestellen. Maar goed dat dwaalt een beetje van het topic af.

Issie nog ergens te krijgen dan (samen met Kylin)? Ik houd me aanbevolen (via PM).

Excuses, ik dacht dat ze in een winkel in Zutphen op de site stonden... het is inderdaad stonden. Was natuurlijk vorig jaar, en gelukkig heb ik er daar van 3 in bestelling staan. Saillant detail : ze komen dit jaar wel bij jou in de auto te staan :wink:

Saillant detail : ze komen dit jaar wel bij jou in de auto te staan :wink:

Gaan we het nog eens over hebben. Heb mogelijk nog wel wat interessant ruilmateriaal :angel:

Soms 'mis' je producten pas als ze er niet meer zijn (voor een normale prijs). Lion is daar een perfect voorbeeld van.

Zijn inderdaad erg goede cakes!

kwaliteit van de blinkers en het goud was echt top!
lekkere burst erbij, tijdsduur van deze was ook dikke prima.

blij dat ik er 5 heb kunnen scoren voor 19euro per stuk.
heb er speciaal 1 over gehouden, vind het label ook erg mooi.

jammer dat zoiets niet meer op de markt is, toch wel een groot gemis dat die oude pangu producten er vrijwel niet meer zijn..

Afgelopen jaar per 2 geschoten i.c.m. de Pig. Voor 19 euro een absolute must have

Kwaliteit van de film helaas niet allerbeste

Back
Bovenaan