[Freakactie 2021] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
8 mei afhaaldag Cat1

8 mei zijn we weer open tussen 10:00 en 12:00

open deze dag kunnen weer artikelen in cat1 opgehaald worden en inmiddels ook fakkels leuk voor het EK voetbal tevens hebben we ook diversen Party Poppers in het assortiment.

Dit weekend Funke cat1 aanbieding OP=OP 8 mei ophalen

dend-funke-bengalfeur-rood-5fc5165b4c34c038367402.jpg

Normaal € 4,50 Nu € 3,19 zo lang de voorraad beschikbaar is

dend-funke-kugelblitz-60070022007ce954783093.jpg

Normaal € 1,95 Nu € 0.99 zo lang de voorraad beschikbaar is

Wel geldt voor deze actie 8 mei ophalen in Almere.

Morgen Koningsdag.

Helaas zitten we dit jaar weer thuis geen terras geen biertje en noem maar op weer een jaar niets helaas.

Om het toch leuk te houden gaan we even knallen met de laatste artikelen die we beschikbaar hebben in Categorie 1 op 8 mei zijn we open en dan kan het opgehaald worden in Almere.

Dus wees op tijd vol=vol en op=op.

Prijzen staan juist om 15:30 tot morgen 21:00

koningsdag.jpg

sale-nt_3.jpg

Laatst bewerkt:
Morgen Koningsdag.

Helaas zitten we dit jaar weer thuis geen terras geen biertje en noem maar op weer een jaar niets helaas.

Om het toch leuk te houden gaan we even knallen met de laatste artikelen die we beschikbaar hebben in Categorie 1 op 8 mei zijn we open en dan kan het opgehaald worden in Almere.

Dus wees op tijd vol=vol en op=op.

Prijzen staan juist om 15:30 tot morgen 21:00

Bekijk bijlage 61535

Bekijk bijlage 61536

Profiteer nog vandaag van deze actie.

Nog een week! En dan gaan we weer ff langs de shop! Was gezellig de vorige keer... kleine meeting zou tof zijn toch ?

Goedemorgen freaks,

In overleg met Dennis bied ik jullie met pijn in mijn hart mijn lopende orders bij Vuurwerk Almere Haven aan. Lang verhaal kort samengevat: heb eind vorig jaar begin dit jaar enkele grote financiële tegenvallers gehad. Mijn scooter moet op korte termijn vervangen worden. Ik heb deze nodig voor mijn werk en gezien de afstand volstaat een 2e hands niet.

Enkele spelregels om later misverstanden te voorkomen:

Afhalen kan vanaf 29 december 18:00 uur. Later tijdstip te bepalen in overleg met Dennis.
Orders kunnen alleen geheel worden omgezet. Ik zal hieronder de producten per order groeperen.
Na ontvangst van de betaling geef ik jullie gegevens door aan Dennis . Hij stuurt jullie de orderbevestiging.
Ik hoef er niet aan te verdienen maar hou de biedingen reëel.

Order 329:
Dragon Master
Ghost Blaster
2 x Colorful Palms

Order 343:
Noi-Z

Order 350:
Toro Box

Order 415:
Primavera
Colorful City

Order 480:
The Branco
1027 Almere Haven (Vulcan Doppel D)

Order 944:
4 Double Gold Color
2 Snake Eyes
2 Golden Willows

Order 1029:
2 x Titanium Vulcano
Romeinse Kaars 2.0
Popcorn Fountain

Dennis bedankt voor het meewerken aan deze oplossing. Mochten jullie vragen hebben stuur gerust een pb. Mocht er interesse zijn in de complete lijst kan ik kijken of ik een extra scherpe prijs kan maken.

Goedemorgen freaks,

In overleg met Dennis bied ik jullie met pijn in mijn hart mijn lopende orders bij Vuurwerk Almere Haven aan. Lang verhaal kort samengevat: heb eind vorig jaar begin dit jaar enkele grote financiële tegenvallers gehad. Mijn scooter moet op korte termijn vervangen worden. Ik heb deze nodig voor mijn werk en gezien de afstand volstaat een 2e hands niet.

Enkele spelregels om later misverstanden te voorkomen:

Afhalen kan vanaf 29 december 18:00 uur. Later tijdstip te bepalen in overleg met Dennis.
Orders kunnen alleen geheel worden omgezet. Ik zal hieronder de producten per order groeperen.
Na ontvangst van de betaling geef ik jullie gegevens door aan Dennis . Hij stuurt jullie de orderbevestiging.
Ik hoef er niet aan te verdienen maar hou de biedingen reëel.

Order 329:
Dragon Master
Ghost Blaster
2 x Colorful Palms

Order 343:
Noi-Z

Order 350:
Toro Box

Order 415:
Primavera
Colorful City

Order 480:
The Branco
1027 Almere Haven (Vulcan Doppel D)

Order 944:
4 Double Gold Color
2 Snake Eyes
2 Golden Willows

Order 1029:
2 x Titanium Vulcano
Romeinse Kaars 2.0
Popcorn Fountain

Dennis bedankt voor het meewerken aan deze oplossing. Mochten jullie vragen hebben stuur gerust een pb. Mocht er interesse zijn in de complete lijst kan ik kijken of ik een extra scherpe prijs kan maken.

Order 480 is verkocht:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan