mrcooksz
VWC lid
Komt deze nog ergens voor de 100? Omgeving AlmereDeze is zeker elders goedkoper beschikbaar![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Komt deze nog ergens voor de 100? Omgeving AlmereDeze is zeker elders goedkoper beschikbaar![]()
Komen er nog combi deals dit jaar . En wanneer komen die dan online . Groetjes
Lees graag meeEr komen zeker weer combi deals op de webshop. Wij verwachten dat deze ergens volgende week online zullen komen!
Zeker! Erg gezellig en snel/goed geholpen.In Breda was het top geregeld. Sfeervolle zaak, vriendelijke mensen!
Wow das een behoorlijk belabberde vervanger...yikesMooie en gezellige zaak! Helaas de Miracle Maker meegekregen ipv Mairo Gold en zag dat er ook 36shots op de cake stond, dus dacht dacht het wellicht een omlabeling zou zijn, niet dus...Maar was ook het enige wat mistte op de hele ophaaldag en een Philly Spitters in de collectie, dus geen groot drama. De SoA zat nog in kooi, vond ik stiekem wel leuk daar dat het enige product was wat ik in kooi kreeg geleverd, nog een keer k(l)ooien. Plaats wel ff een foto in het topic.
Hey, Dat is jammer om te lezen. We hebben op de eerste verkoopdag inderdaad een langere wachtrij gehad dan wij willen. Dit kwam door een samenloop van verschillende dingen zoals een levering die verwerkt moest worden, enkele grote orders en een onverwachte kleinere personeelscapaciteit. Uiteraard heb jij hier helemaal niks aan en mag dit ook geen excuus zijn. Wij hebben voor daag 2 en 3 maatregelen genomen waardoor het op die dagen eigenlijk zo goed als vlekkeloos is verlopen. In ieder geval onze excuses hiervoor en hopelijk wil je ons aankomend seizoen nog een nieuwe kans geven!Hier helaas een wat mindere ervaring in Almere, had hier slechts 1 cake besteld, maar heb echt gigantisch lang moeten wachten. Het hielp wellicht niet mee dat Sven&Koen op hetzelfde moment hun vuurwerk af kwamen halen waar het halve winkelpersoneel mee bezig was.
Hoi, oei! Hier is iets fout gegaan. Ik zou sowieso niet verwachten dat de Maïro Gold vervangen zou worden omdat die voldoende op voorraad zou moeten zijn. Maar goed, er gebeurt van alles tijdes die dagen dus blijkbaar moest hij op dat moment toch vervangen worden. Dat daarvoor door ons team de Miracle Maker is gekozen is zeker niet goed. We gaan deze fout herstellen door even samen met je te kijken wat een passende oplossing is. Kun je ons hiervoor een DM sturen of een email? Excuses voor het ongemak.Mooie en gezellige zaak! Helaas de Miracle Maker meegekregen ipv Mairo Gold en zag dat er ook 36shots op de cake stond, dus dacht dacht het wellicht een omlabeling zou zijn, niet dus...Maar was ook het enige wat mistte op de hele ophaaldag en een Philly Spitters in de collectie, dus geen groot drama. De SoA zat nog in kooi, vond ik stiekem wel leuk daar dat het enige product was wat ik in kooi kreeg geleverd, nog een keer k(l)ooien. Plaats wel ff een foto in het topic.