[Freakactie 2024] Vuurwerk 365 - Almere - Breda - Rijen

Jullie zoeken bestaande vuurwerkwinkels die afhaalpunt willen worden?

Nee, ik denk niet dat hier een haalbaar model uit te halen is gezien de outletprijzen. Wij zijn wel zeer geïnteresseerd in bedrijven / panden die een vuurwerkbunker hebben en die bijv. geen tijd, zin of kennis (meer) hebben om in december zelf een vuurwerkwinkel te runnen. Wij kunnen daarvoor interessante huurconstructies aanbieden.

De Outlet is gesloten! Iedereen die een order heeft geplaatst: super bedankt :handsup: Hoe gaat het nu verder?
  1. Bij mensen die meerdere orders geplaatst hebben voegen wij deze samen naar 1 totaalorder op het eerst gekozen ophaalmoment.
  2. Wij gaan de orders verwerken in de webshops van de winkel die je gekozen hebt voor het ophalen.
  3. Je krijgt vanuit deze winkel een ophaalbewijs voor je totale bestelling, controleer deze dus nog even voor de zekerheid.
  4. Je komt op het gekozen ophaalmoment naar de winkel, je vuurwerk staat klaar en jij gaat blij de deur uit met dik vuurwerk!
Dit allemaal goed en secuur regelen kost wat tijd. Het kan daarom 1-3 weken duren voordat jij jouw bevestiging ontvangt. Maak je in de tussentijd geen zorgen. Alles komt sowieso goed.

Mocht je tussentijds vragen hebben, laat het ons even weten.

Groeten,

Naomi, Stefan & Koen.

Laatst bewerkt:
Hele fijne acties daar zeg! Top winkel ook altijd, in het verleden nog wel eens geweest nu voor eerst sinds jaren weer. Helaas de actie met Mairo Gold en Iro King Beauty gemist maar ja. Bedankt!

Niets besteld, maar wel erg genoten van de dikke acties hier. Wie weet gaan we hier volgend jaar eens langs.

Hele mooie aanbiedingen voorbij zien vliegen. Niet besteld omdat het niet meer in de route past. Ben benieuwd of en zo ja wat jullie aan restpartijen in januari gaan aanbieden.

1 bestelling maar geplaatst vanuit de Outlet. Mocht ik nu op de Breda website nog spullen bij bestellen, kan ik dat dan wel tegelijk ophalen?

Back
Bovenaan